Co myślicie o ubraniach Zary?

  1. inesrdp Początkująca

    Rejestracja: 2011-01 Posty: 18 Podziękowania: 2

    Napisano: 26 lipca 2011, 12:13

    I
    L
    O
    V
    E
    Z
    A
    R
    A

  2. Zakamarki_Mody Trendsetterka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 sierpnia 2011, 18:10

    Uwielbiam ubrania z Zary, szkoda tylko, że wysokie takie ceny są!

  3. martusia2221 Weteranka

    Rejestracja: 2010-12 Posty: 74 Podziękowania: 60

    Napisano: 5 sierpnia 2011, 20:12

    Lubie ubrania z Zary i to,że tak często mają nowe kolekcje

  4. olusssiAA Obeznana

    Rejestracja: 2009-02 Posty: 6 Podziękowania: 4

    Napisano: 5 sierpnia 2011, 21:54

    Niektóre są ładne, inne mniej, aczkolwiek podoba mi się tam sporo ciuszków.
    Jakościowo są bardzo dobre, a ceny hmm... fakt trochę wysokie, ale za to wyprzedaże atrakcyjne. Poza tym warto kupić dwie i porządne rzeczy, a nie 10... ;P
    Mam z Zary sweterek i jestem bardzo zadowolona :D !

  5. justyna9038 Obeznana

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 58 Podziękowania: 10

    Napisano: 5 sierpnia 2011, 22:39

    A co sądzicie o top secret, house i diverse ?

  6. moncia25 Konto usunięte

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 23 Podziękowania: 3

    Napisano: 10 sierpnia 2011, 10:43

    Zgadzam sie zawsze można mieszać marki wtedy cos ciekawego wychodzi :)

  7. moncia25 Konto usunięte

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 23 Podziękowania: 3

    Napisano: 10 sierpnia 2011, 10:44

    Zakamarki_Mody napisał(a)

    Uwielbiam ubrania z Zary, szkoda tylko, że wysokie takie ceny są!

    ja również uwielbiam!!!!!są śliczne fajne kolorki

  8. weronika16xd Początkująca

    Rejestracja: 2011-06 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 10 sierpnia 2011, 11:05

    Wiesz, szczerze Ci powiem, że ja osobiście nie kupuję ciuchów marki Zara. Jakoś to do mnie nie przemawia, poprostu mam swoje ulubione 4 sklepy i z nich korzystam, czasem zmieniam sklepy na inne a wracając do Zary to nie kupuję tam i niestety niewiem jakie są tam ubrania. :)

  9. panna_migotka Ekspertka

    Rejestracja: 2010-04 Posty: 10 Podziękowania: 8

    Napisano: 11 sierpnia 2011, 8:35

    Jak dla mnie drogo i ciuchy nijakie, coś się trafi, ale to trzeba mieć taki styl.

  10. roberttoo Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-05 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 11 sierpnia 2011, 9:54

    panna_migotka napisał(a)

    Jak dla mnie drogo i ciuchy nijakie, coś się trafi, ale to trzeba mieć taki styl.


     
    no sorry to gdzie sie ubierasz , jesli ZARA to dla ciebie ciuchy nie fajne ............. ?

  11. roberttoo Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-05 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 11 sierpnia 2011, 10:02

    Marika250 napisał(a)

    Jakość w stosunku do ceny jest niewspółmierna. Ciuchy Zary są kiepskiej jakości dlatego ich nie kupuję. Zwykła chińszczyzna.


     
    hmmmm , caly swiat produkuje w chinach , po drugie , ZARA jest marka PREMIUM i jakoscowo sa bardzo dobrze wykonana , lepiej niz RESERVED , H&M itd , co do kiepskiej jakosci , wszystko zalezy jak pierzesz , urzytkujesz itd i czy kupilas w ciucholandach czy secedhandach jako gatunek II , bo ZARA sprzedaje II gatunek wlasnie tam i duzo ludzi kupuje tam i mowi pozniej ze ZARA a fuj , , zakup w sklepie ZARA i przekonaj sie sama jaka jakosc ich jest , a napewno nie zawiedzies sie .
     
    roberto

  12. roberttoo Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-05 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 11 sierpnia 2011, 10:14

    karolinak17 napisał(a)

    DOBRA JAKOŚĆ ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ? Haha nie smieszcie mnie!! to jest TOTALNA chińszczyzna. tylko tyle ze ma jakis wygląd tzn modne.
    co do np jak wczesniej ktos powiedzial o butach. one sa robione ze zwykłej dwoiny. tzn to sie tak nazywa elegancko skóra ekologiczna. hehe zeby oczy mydlić klienntom.
    powiem wam cos. sama kupuje wszystko w zarze ale jakość jest naprawde średnia każda torebka ktorą miałam ( a troche ich mialam) wszystkie albo sie starł kolor albo cos pękło. najczesciej własnie ta ,,modna,, skóra ekologiczna,, za ktyora placimy zdecydowanie za dużo, najbardziej sie ściera.!!!!!
    Dalelej pochodze z miasteczka gdzie jeszczxe pare lat temu kwitł handel butami. dzis sie to już wykruszyło bo chinski towar zalał cały świat. ale zawsze jakies najwieksze zaklady zostaly. znam sie na tym. te buty ktore oni sprzedaja nie powinny kosztowac wiecej niz ok 50 zł na tyle to wyceniam razem z ich zyskiem. bo jak kedyś liczyliśmy ile kosztuje but kozak ktory kupilam z w zarze za 289 zł to po przeliczeniu wyszlo ze warty jest ok 40zł ( mam sklep szewski i porownanie cen)
    od polskiego producenta buty ze skory !!!! mozna kupic ze 150 zł a oni za zwyką dwoinę chcą nie mniej niż 300 zł a jak juz sa ze skory jakies buty albo torebka to ceny sa na poziomie balerinek od prady ktore mozna kupic za 1200zł
    sama wiem ze robie glupote kupując w zarze ale nie ma innego sklepu ktory ma takie przynajmniej z wygladu modne rzeczy
    jeszcze raz prosze nie wprierajcie mi ze w zarze sa dobre gatunkowo rzeczy,
    nie mowie ze wszystkie są złe ale ok 50 % tak bardzo słaba jakość
    !!!


     
    zamiast tak sie PRZECHWALAC jaka jestes SUPER , mam propozycje , PRODUKUJ SAMA buciki za 40 zl , ba za 80 zl i sprzedawaj za 150 zl , bedziesz miala marze 90 % i bedziesz tansza od ZARY i bedziesz miala klientow ................. a takie madrzenie sie itd jest nie etyczne , bo chcesz pokazac ze jestes super , NIE , pokazujesz ze jestes CWANIARA ktora duzo pisze , mowi , a malo robi ............. jesli masz taki zaklad , to po co kupuejsz buty za 200 pare zl , to jak piekarz ma u kogos innego kupowac bulki i chleb ......... .
    po drugie
    ZARA oraz inne firmy "ciuchowe" zatrudniaja stylistow , projektantow itd , logistyke , samochody , statki , samoloty , sklepy , ludzi , a caly swiat produkuje w chinach , nawet ARMANI czy D&G , wszystko zaleznosci jaki zaklad , tak samo pojdziesz do BIEDORNKI czy do PIOTRA I PAWLA .......... stac ciebie idziesz tam gdzie lepeszej jakosci jedzenie , nie stac ciebie idziesz do BIEDRONKI , samo zycie !
     
    roberto  

  13. seena34 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 sierpnia 2011, 11:26

    Sa w Zarze rzeczy godne kupienia ale i tandety, ale zawsze cos mozna wybrac, kupilam plaszczyk i sobie chwale i zadna tandeta czy chinszczyzna..To samo odnosnie  bluzeczek..zas co do butow z nowej kolekcji mam obiekcje, isnpirowane  super trendami innych projektantow co mnie niezmiernie ucieszylo ale niekoniecznie niestety  ladnie wykonane a przeciez kosztuja ponad 260 -560 zl, to juz wole doplacic i kupic kazara badz atnsze quazi.Przynajmniej nigdy sie nie zawiodlam co do ich jakosci...

  14. Anna_Marianna Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 41 Podziękowania: 23

    Napisano: 23 sierpnia 2011, 20:00

    Ja gorąco polecam ubrania Zary. Wszystkie ciuszki z tego sklepu, które mam u siebie w szafie są bardzo wdzięczne, czyli wytrzymałe! Jest to bardzo wyróżniająca się marka;]. mnie kojarzy się z elegancją i wyszukaniem! :) Piękne żakiety, koszule;]. Ah, ten zapach towarzyszący tym ubraniom w sklepach! mmmmmmmmmmmm!

  15. Sfilata_di_Moda Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 sierpnia 2011, 0:03

    Och ta ZARA :-) niby wszystko ok a jednak coś nie działa
    Kilka lat wcześniej była bardzo fajna, obecnie jednak chyba idzie w złym kierunku troche jakby na skróty. wszystko jest tam troche w jednym stylu, brak urozmaicenia. owszem nadal mozna znaleźć tam coś ciekawego ale wymaga to cierpliwosci. no i na ulicy jej sporo. generalnie lepsze sa małe sklepy, wybór owszem mniejszy może i przeceny nie tak atrakcyjne ale za to gwarancja, że osoba która usiądzie obok nas w autobusie nie będzie identycznie ubrana

  16. Martyna1011 Obeznana

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 sierpnia 2011, 17:40

    kocham tą markę. ubrania ponadczasowe i pięknie wykończone. mam obsesje na punkcie wykończenia ( moja mama krawcowa- mam chorobe zawodowa po niej) dlatego tak uwielbiam ta marke. ponadto utożsamiam sie z ich stylem w 100%

  17. DGrabo01 Konto usunięte

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 sierpnia 2011, 13:58

    Z tymi cenami w Zarze  różnie bywa.  Leginsy 99 zł ?? ? Uważam, że to lekka przesada :)

  18. bursztynowaa Zadomowiona

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 35 Podziękowania: 4

    Napisano: 6 września 2011, 11:04

    Kupuję, ale zwykle na wyprzedażach, bo ceny regularne są trochę zawyrzone. Zwykła bluzka, bez żadnych udziwnień za 79.90? ;o Lekka przesada.

  19. beyond Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 111 Podziękowania: 15

    Napisano: 6 września 2011, 11:27

    Ceny to też pojęcie względne. Np osatnio widzialam ładnie skrojona sukienke na jesień z dosyć ładnej dzianiny za 129zł, wg mnie ni jest to dużo. Zara jak każdy inny sklep ma ubrania z tzw "chińszczyzny" które po pierwszym praniu nie będą ndawały się do zalożenia, ale są też rzeczy lepszej jakości. Fasony ciuchów są bardzo ładne i w większości rzeczy są bardzo dobrze skrojone. Poprostu trzeba dokładnie oglądać materiał z którego dana rzecz jest wykonana. Ja może mam już takie "skrzywienie", bo od dziecka chodząc na zakupy z mamą i z ciocią która jest po szkole krawieckiej dość się nasłuchałam o tym jaki materiał brać a jaki nie ;)
    Kolejna sprawa, że rzeczywiście, 99zł za legginsy to dużo, ale z drugiej strony mją (bez pzecen) tanie dżinsy- 89-129zł, z tym że oczywiście te tańsze są dużym dodatkiem lajkry, a ja osobiście w dżinsach nie uznaję zbyt dużej ilości lajkry.
    Mają ładne buty, ale niestety stosunkowo drogie.
    Ja często zaglądam do Zary, jeśli coś mi wpadnie w oko to kupuję.

  20. Zakamarki_Mody Trendsetterka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 września 2011, 8:10

    Bardzo podobają mi się ubrania z Zary, są dobre jakościowo, ale niestety kupuję bardzo żadko ze względu na wysokie ceny.

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów W co się ubrać do klubu z selekcją? Autor: zagubiona20, 27 listopada 2010, 0:11
  • 8 odpowiedzi
  • 8903 wyświetlenia
orchidella

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.