DIETA DLA 12-latki

  1. greenhill Konto usunięte

    Rejestracja: 2010-04 Posty: 14 Podziękowania: 5

    Napisano: 28 października 2010, 12:59

    oj dziewczyno. Nie wiem, czy to jest dobry pomysł, żeby gubić aż 10 kg. Powiem więcej jesteś osobą bardzo młodą i jeszcze się rozwijasz. Wiedz, że Twoja sylwetka jeszcze się zmieni, więc może obeszłoby się bez diety ??
    Poza tym uważam, że 10 kg to jest zbyt dużo. NO i najważniejsze, że masz dopiero naście lat, a to powoduje, że jeśli bardzo zależy ci na tym, żeby schudnąć powinnaś się z kimś skonsultować. Tutaj możesz poczytać o tym, jak się odchudzać w młodym wieku.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Milena_Kinga_12

  2. asiulka9 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2010-12 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 grudnia 2010, 18:41

    ja też mam 12 lat waże 49 kg. i mam 153 cm wzrostu.
    Wszystkie mamy te same problemy

  3. kevinjonaslove Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-01 Posty: 1 Podziękowania: 1

    Napisano: 24 stycznia 2011, 21:13

    Hejka ;** ej no dziewczyny, nie stosujcie żadnej diety, ona wam nie pomoże, żebym schudnąć potrzeba np. zamienić kawałek batonika na jabłko, owoc. mam 11 lat i ważę 48 kg i mam 160 cm , staram się jeść tyle samo tylko z umiarem ;) ) PAMIĘTAJCIE ŻADNEJ DIETY, ŻADNEGO GŁODOWANIA SIĘ. po prostu więcej ruchu i tyle ;) )

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Milena_Kinga_12

  4. Milena_Kinga_12 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2012-02 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2012, 20:08

    Pomocyy!!!
    Ważę 50kg i mam 158,5 wzrostu.!
    mam 12 lat.
    czy nie jestem za gruba. ??
    jaką dietę zastosować . ? pomóżcie. :***

  5. Butterfly92 Obeznana

    Rejestracja: 2011-12 Posty: 53 Podziękowania: 31

    Napisano: 6 lutego 2012, 20:12

    http://bmi.pasiasty.pl/ ważysz w sam raz , nie powinnaś stosować żadnej diety.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Milena_Kinga_12

  6. Milena_Kinga_12 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2012-02 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2012, 20:14

    Dziękii:*:*
    Ale chce zgubić troche brzuchaa!!:/

  7. mickey.sara Obeznana

    Rejestracja: 2012-01 Posty: 20 Podziękowania: 10

    Napisano: 6 lutego 2012, 21:38

    Jak mialam ok 11 lat zaczelam dojrzewac. Zawsze bylam gruba, wiec jak dojrzewalam to zaczelam wtedy dostrzegac ze jestem gruba. Chcialam cos z tym zrobic i zacelam sie ochudzac. Ograniczylma diete - na sniadanie platki z mlekiem, na obiad zupa jakas tam i na kolacje tez mleko z platkami. Troche zaczelam chudnac po 3 tygodniach, moze z 3kg, az pewnego dnia w szkole na wf zrobilo mi sie slabo i zaslablam. Kilka dni czulam sie slaba i nie na silach. Zdalam sobie sprawe ze nie jadlam. Potem, popadlam ze skrajnosci w skrajnosc: Z prawie nic nie jedzenia zaczelma duzo jest bo sie balam ze znowu zaslabne, coraz wiecej jest a kilogramy przybywaly. Nawet sobie wymyslilam ze mam cukrzyce (chociaz jej nie mialam) i jak mi sie w nocy robilo slabo to szlam do kuchni i jadlam. Za ok 6 miesiecy przytylam 10kg, i wtedy juz naprawde bylam gruba. Popatrzalam na siebie i sie zastanowilam: co ty ze soba robisz? Mama mnie zapisala do psychologa, po paru sesjach mi uswiadomil ze niszce sobie zdrowie, ze nie moge tyle myslec o jedzeniu i polecil mi zdrowa diete. To bardzo pomoglo, dalo mi takiej otuchy ze nie jestem sama, ze rodzina mnie wspiera i ze wygad sie tak bardzo nie liczy. Zaczelam sie zdrowo odzywiac, pic wode, itd. i byc bradziej szczesliwasza cieszac sie zyciem. Po 4 latach - czyli teraz z 70kg przeszlam na 50kg i to nie dlatego ze sie odchudzalam, tylko poprostu zdrowo jadlam i mialam duzo ruchu. Nie polecam jakichs drastycznych diet w tym wieku, jak sie dojrzewa to trzeba jest, nawet sie ma zwiekszony apetyt do trzech razy niz przecietny dorosly, tylko trzeba jest odpowiednio: zamisat tluszczow-zdrowa zywnosc. Powodzenia dziewczyny, prosze was nie odchudzjacie sie, poprostu cieszcie sie zyciem!

  8. wikto16 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2012-03 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 marca 2012, 17:37

    Pomocy! Ważę 45 kg i mam 158 cm wzrostu. W kwietniu 11 lat !! Czy moja waga jest prawidłowa do wzrostu i wieku?

  9. pati_my_wardrobe Weteranka

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 33 Podziękowania: 9

    Napisano: 26 marca 2012, 9:32

    słodycze na bok !!!!! więcej ruchu : basen, spacery, jogging, coś na pewno lubisz robić :)

  10. LauraandMagda Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lipca 2012, 23:17

    Hejka , mam problem waże 50 kg mama 11 lat oraz wzrost 162 za miesiąc mam urodziny kupilam sukienkę w ktorą się nie mieszcze . Zależy mi na niej ponieważ jest ta jedyna . proszę pomocy !! Mogłabym nawet schudnąć 5 kg . pleas help !!!b :)

  11. Justynaskiba10151 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2012-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 lipca 2012, 14:40

    hej
    mam 12 lat i warze 48kg
    Czy to dużo

  12. natka2 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 stycznia 2013, 16:08

    nie martw się ja mam na to sposób :) :Musisz dużo biegać,jeździć dużo na rowerze około 12,13 kółek ,jazda na rolkach,60 pompek dwa razy dzenie ,pompki ,pocionganie . Myślę że to wystarczy powodzienia :)

  13. natka2 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 stycznia 2013, 16:15

    bo dorastamy zrozumcie później to się zmieni :)

  14. sweet_nails Nowicjuszka

    Rejestracja: 2012-07 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 stycznia 2013, 12:05

    Ja się zgadzam z dziewcznami wyżej, w twoim wieku musisz poprostu więcej sie ruszać i mniej siedzieć przed komputerem, idz na spacer pobiegaj czy nawet zapisz się na siłownie. Każda dieta zamiast ci pomóc to Ci zaszkodzi bo twój organizm nie jest na tyle dojrzały aby przetwarzać diety ;)

  15. MeM Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 lutego 2013, 16:51

    Cześć
    Mówią mi Maja ;)
    Mam duży problem :(
    Oczywiście chodzi o wagę...
    Mam 153 cm i ważę 50 kg !!!
    Wiem że to niby nie wiele ale bardzo mi to przeszkadza.
    Trenuje hokej ok.3 godziny w tygodniu, czasami pływam ok. 1 godzinę w tygodniu , no i trenuję judo ok. 6 godzin w tygodniu.
    Niestety to na nic. :(
    Nic nie chudnę, a nawet tyję !!!!
    Jem normalnie.

    Moje przykładowe menu :

    Śniadanie- Kromka chleba z masłem, (Czasami owsianka)

    Obiad- Pół piersi z kurczaka( (na ogół w jakiś przyprawach), dwa małe ziemniaczki, jakaś sałatka

    Kolacja-Kromka chleba z szynką

    Błagam was o pomoc !!!
    Co mam robić ?
    Gdy widzę siebie w lustrze czuję wstręt i obrzydzenie do samej siebie. :"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""(

  16. Wikuska654 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-04 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 kwietnia 2013, 17:55

    Błagam pomózcie mi. Mam 12 lat waże 64kg i mam 164 cm wzrostu. Mięsiączkuje od 3 miesięcy. najgorsze są nogi. Błagam pomóżcie mi. ;)

  17. TwojaFantazja_com Konto usunięte

    Rejestracja: 2013-04 Posty: 13 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 kwietnia 2013, 22:44

    Wikuska, a jak jadasz? Jak często i co dokładnie? Myślałaś o jakichś sportach? Najlepiej ograniczyć tłuszcze, słodycze i zwiększyć aktywność fizyczną. W kwestii nóg, bieganie i jazda na rowerze pomogą.

  18. WeroniX Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-05 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 maja 2013, 23:21

    mam 13 lat i ważę 61 kg mam rostępy w udach i duży brzuszek pomożecię co mam robić

  19. ebijou Początkująca

    Rejestracja: 2013-05 Posty: 22 Podziękowania: 4

    Napisano: 31 maja 2013, 23:31

    Tak czytam Wasze posty dziewczyn w wieku 11,12,13 lat i jestem przerażona.
    Dieta w tym wieku?
    Zamiast poświęcać czas na siedzenie przed komputerem i czytaniu o dietach - niech rodzice zapiszą Was na basen 3 razy w tygodniu.
    Jeść musicie normalnie aby się rozwijać - nie odmawiać pełnowartościowego obiadu, to co ograniczyć możecie to jedynie słodycze.
    Zacznijcie wyrabiać sobie nawyk picia wody, a nie coli i pasteryzowanych soków.
    Żadna dieta Wam potrzebna nie jest
    Wasza sylwetka sama się unormuje, jak dodacie do swojego trybu życia aktywności fizyczne.

    Kiedyś były gry w klasy, skakanki, ganianie z chłopakami za piłką - teraz komputer, facebook, gry komputerowe i pierwszy krok do bulimii czy anoreksji w wieku młodzieńczym. Więcej rozsądku!

  20. Sportowiec Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 lipca 2013, 13:58

    Wikuska, jest to dobra waga. Jestes w polowie przedzialu dobrej wagi. Jesli bedziesz duzo cwiczyc (zwlaszcza brzuszki, pompki i podciagniecia), a takze jesc glownie owoce i warzywa pomiedzy posilkami, 2-3x w tygodniu rybe i posilki do 18:30 bedzie dobrze. Niewiele osob wie, ze podciagnieciami mozna schudnac bezpiecznie i uzyskac dobrze wygladajace cialo. W ciagu dnia 3-5 podciagniec przez pierwszy tydzien, i w kazdy nastepny o 2 podciagniecia wiecej. Oczywiscie bez przerw. Polecam abys jadla o takich porach: 7:00 Sniadanie 10:00 II Sniadanie 12:30-13:30 Obiad (2pelne dania) do tego sok, ale nie chemiczny (albo kompot) 17:30-18:30 kolacja. Jesli juz musisz podjesc, to jak pisalem, najlepiej owoce i warzywa. Najlepiej ''podjadac'' tuz po danym posilku.

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Dieta dla 13-latki
( 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ) Autor: emoprincess95, 3 maja 2008, 17:30
  • 164 odpowiedzi
  • 21280 wyświetleń
LiveYouLife
Brak nowych postów Czy jest to zdrowy jadłospis dla 12 latki ? Autor: wikiszost22, 10 lipca 2014, 20:02
  • 1 odpowiedź
  • 661 wyświetleń
wikiszost22

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.