Jak wyrobić mięśnie na brzuchu?

  1. misia898 Obeznana

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 42 Podziękowania: 1

    Napisano: 30 marca 2008, 19:24

    Mam na brzuchu lekki tłuszczyk, a chciałabym bardzo mieć na nim mięśnie może wy wiecie co zrobić, w maju jade do Egiptu i chce mieć ładny brzuch a nie tłuszcz na nim. Prosze o pomoc!

  2. czarny_aniol_1111 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 30 marca 2008, 19:38

    przede wszystkim musisz dużo ćwiczyć :) :) są takie różne ćwiczenia na wyrobienie sobie mięśni brzusznych :) Ja też mam tłuszczyk ;D Ale nie przejmuję się :P pozdro

  3. kasia95b Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 lipca 2008, 14:48

    mam lekki tłuszczyk na brzuchu i chcem sobie bardzo wyrobić mieśnie brzuszne zrobie wszystko mam pytanie jakie ćwiczenia mam wykonywac codziennie ?

  4. travelka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 lipca 2008, 22:14

    tluszczyku mozna sie pozbyc poprzez cwiczenia aerobowe, deficyt kaloryczny w codzienniej diecie lub najlepiej polaczyc obie metody.
    co do cwiczen proponuje najlepiej rano na czczo kawa bez cukru i mleka, lekki trening (40min biegu,plywania,rowerku,szybszego marszu) a po sniadanko.
    ograniczyc weglowodany - a jasne pieczywo zamienic na ciemne. Weglowodany jest jedynie do ok 15, na wieczor najlepiej posilek bialkowy - chudy bialy serek, ryba, lub kurczak :)
    powodzenia :)

  5. karmen1985 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 2 Podziękowania: 1

    Napisano: 1 sierpnia 2008, 20:14

    jesli chcesz miec umiesniony brzuch powinnas robic brzuszki a na zrzucenie tluszczyku najlepsze jest bieganie.

  6. gumowiak Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 września 2008, 20:03

    siemka mam pytanie jak wyrobić sobie mięśnie na brzuchu i na rękach chodzi mi o to że trenuje lekkoatletyke i nic to nie daje

  7. inesa81 Zadomowiona

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 80 Podziękowania: 47

    Napisano: 23 września 2008, 10:38

    Proponuje cwiczenia z gumami. Ja zakupilam taki zestaw i widze lepsze efekty.

  8. tofloatintheair Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 września 2008, 11:38

    Ja znam jedno ćwiczenie które jest bardzo dobre..otóż kładziemy sie na brzuchu, ręce ( chodzi o część od dłoni do łokcia) kładziemy na podłodze. Unosimy całe ciało do góry, utrzymując sie na rękech i palcach u nóg... następnie przenieść sie na lewy bok ( opieramy sie na prawej ręce) potem prawy ( opieramy sie na lewej ręce) i na tył ( przenosimy sie na plecy, utrzymujemy sie na rękach i stopach) ćwiczenia powtórzyć pare razy..gdy wykonujemy te ćwiczenia mięśnie brzucha są napięte...przez co kształtujemy swój brzuch :) polecam!! :)

  9. motylexx Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-07 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 września 2008, 12:03

    proponuje hula hop :)

  10. gumowiak Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 września 2008, 18:02

    a coś bardziej wymagajacego siły i żęby się mięśnie nie tylko na brzuchu kształtowały ale i na rękach też

  11. Venus7 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-01 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 stycznia 2009, 15:57

    Mam 13 lat jestem chłpagiem waże 49 kg i mam z deka tłuszczyku chciałbym sobie wyrobić mieśnie i właśnie po to tu jestem

  12. OlaOla Ekspertka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 24 Podziękowania: 6

    Napisano: 24 stycznia 2009, 17:47

    dla chcących szybkich efektów:
    http://www.fitnessonline.pl/aerobiczna-6-weidera/


    dla bardziej leniwych i mniej wytrenowanych:
    http://www.fitnessonline.pl/cwiczenia-na-plaski-brzuch/

  13. olo00 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-01 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 stycznia 2009, 16:37

    Witam. Chciałbym prosić panie o ocenę brzucha. Tak wiem, brzmi dziwnie, ale poprostu chce wiedzieć czy widać jakieś postępy. Sam gorąco polecam A6W. Robię po raz drugi i właśnie niewiem czy coś poprawiło. Co myślicie? Główne cechy potrzebne do wyrobienia mięśni na brzuchu to Dyscyplina Wiara i Wytrwałość ;]. Tyle ode mnie. Pozdrowienia w ćwiczeniach.

  14. angelikapl Weteranka

    Rejestracja: 2008-04 Posty: 25 Podziękowania: 7

    Napisano: 27 stycznia 2009, 10:52

    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenia:

    Ćwiczenie 1.
    Układamy ręcę wzdłóż tułowia. Następnie unosimy klatkę piersiową, tak, aby cześć lędźwiowa pleców została na podłoży. Równocześnie unosimy jedną nogę zgiętą pod kątem prostym w kolanie. Podnosimy tułów i nogę, aż nie stworzą one ze sobą konta prostego. W tym momencie łapiemy rękami za kolano i przytrzymujemy takie ułożenie przez 3 sekundy. Jest to bardzo ważne! Wracamy do ułożenia początkowego i powtarzamy ćwiczenie drugą nogą.
    Wygląda to tak:
    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 1


    Ćwiczenie 2.
    Ćwiczenie to wygląda tak samo jak ćwiczenie pierwsze, z tym, że w tym ćwiczeniu obie nogi podnosimy równocześnie.
    Wygląda to tak:
    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 2


    Ćwiczenie 3.
    Ćwiczenie to wygląda podobnie do ćwiczenia pierwszego, z tym, że w tym ćwiczeniu podnosimy się i opuszczamy mając cały czas ręcę splecione na karku.
    Wygląda to tak:
    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 3


    Ćwiczenie 4.
    Ćwiczenie to jest niejako fuzją ćwiczeń drugiego i trzeciego. Podnosimy w nim obie nogi równocześnie mając ręce splecione na karku.
    Wygląda to tak:
    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 4


    Ćwiczenie 5.
    Unosimy klatkę piersiową mając ręce zaplecione na karku, podobnie jak w ćwiczeniu trzecim. Następnie podnosimy i opuszczamy nogi podobnie jak w ćwiczeniu trzecim, z tym że robimy to bardzo szybko, około 6 razy i nie odkładamy nóg na ziemię! Wygląda to podobnie do rowerka, z tym że pamiętamy, aby nogi podczas ruchu zbliżającego do klatki piersiowej miały kąt prosty w kolanie.
    Wygląda to tak:
    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 5


    Ćwiczenie 6.
    Unosimy równocześnie obie wyprostowane nogi i klatkę piersiową i przytrzymujemy około 3 sekundy.
    Wygląda to tak:
    Aerobiczna 6 Weidera - Ćwiczenie 6


    Uwaga!
    Wszystkie ćwiczenia wykonujemy na płaskim podłożu!

    http://pl.youtube.com/watch?v=RVffSo7LwVo&feature=related

  15. olo00 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-01 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 stycznia 2009, 12:15

    Ja mam dziwny problem z A6W... Podczas opuszczania lewej nogi (w każdym ćwiczeniu). Czuje strzyknięcie w miednicy. Słychać je głośno, ale nie boli. Zastanawiam się czy to mi nie zaszkodzi... Co myślicie? Ogólnie to mam bardzo krzywe nogi w kształcie () :/.

  16. karla200 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 stycznia 2009, 22:41

    Ja też walcze z brzuchem po ciąży, już go nie poznaje, a taki ładniutki był.
    Najgorsza jest ta skóra, hm... brzuszki powinny pomóc, a znacie jakies ćwiczenia na dół brzucha, bo tu jest najgorzej...

  17. malpa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 6 Podziękowania: 4

    Napisano: 31 stycznia 2009, 23:52

    aerobiczna 6 weidera jest niezawodna

  18. karla200 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 lutego 2009, 23:15

    właśnie słyszałam,o tych ćwiczeniach, hm...a na schudnijmy.pl czytałam, że pozwalaja one tylko rozwinąć mięśnie ale nie spala nam tłuszczu, prawda to?

  19. malpa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 6 Podziękowania: 4

    Napisano: 1 lutego 2009, 23:39

    kurcze, nie powiem, bo co prawda straciłam sporo cm w brzuchu, ale nie ukrywajmy prawie wcale nie jem, więc nie wiem czego to kwestia, ale na pewno poprawiają wygląd brzucha
    w każdym bądź razie polecam wszystkim też to: http://wdziek.info/cwiczenia_na_talie_osy.html
    stosowałam już kiedyś, teraz zaczęłam od nowa, działa na pewno i właśnie głównie rozciąga i spala tłuszcz, mało widać mięśni.

  20. ukochana Konto usunięte

    Rejestracja: 2009-02 Posty: 38 Podziękowania: 8

    Napisano: 3 lutego 2009, 17:41

    1.Po pierwsze: Olooo!Jeżeli to nie kwestia ustawienia i oświetlenia,to widać efekty na twoim brzuchu.
    2.Po drugie:jeżeli chcecie stracić brzuszek a mieszkacie w dużym mieście,proponuję je dokładnie zwiedzić,z przerwą na zakupy,czy choćby przymierzanie ciuszków z koleżanką.Taka bieganina daje dużo satysfakcji,nie myślimy o nieprzyjemnych ćwiczeniach i naprawdę chudniemy.Należy powtarzać to z pewną regularnością,aż do płaskiego brzucha.A potem zalecam basen,jak dla mnie najlepszej formy sportu.

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Sposób na fałdki na brzuchu Autor: mika15, 16 czerwca 2009, 17:13
  • 13 odpowiedzi
  • 2777 wyświetleń
PiekneCialo.com
Brak nowych postów Jak się odżywić i jakie ćwiczenia robić żeby schudnąć?
( 1, 2, 3 ) Autor: musze schudnąć, 14 stycznia 2008, 18:03
  • 49 odpowiedzi
  • 22906 wyświetleń
magda2828

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.