jaka fryzura?

  1. martol Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1 Podziękowania: 1

    Napisano: 23 stycznia 2008, 23:28

    hej, mam 16 lat i dosc dlugie wlosy, mniej wiecej przed łokcie. ;D
    Chciałabym cos z nimi zrobic, ale jednoczesnie zachowac ich dlugosc chociaz w niektorych miejscach : P bo mialam w planie zapuszczac wlosy...

    w ogóle, to co mi pasuje? Bo mam troche dziecinna twarz i co zrobic, by wydawala sie ona nieco starsza? Nie mowie 20 lat, ale chociaz troszke. (;
    licze na pomoc. (;

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość km00

  2. Paloma Ekspertka

    Rejestracja: 2007-11 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 stycznia 2008, 23:38

    Masz piękne włosy! Rzeczywiście żal byłoby je ścinać :) Ale możesz je postopniować. Na pewno zyskają na wyglądzie. No i proponowałabym ci grzywkę, ale taką dłuższą, na skos ścinaną i wycieniowaną. Dodałaby twojemu spojrzeniu tajemniczości. Owocnej metamorfozy :)

  3. maarlenka7 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 stycznia 2008, 13:48

    czesc.mam 19 lat, i jestem bardzo niezdecydowana co do swojejfryzury, zmieniam ja co miesiac, i zadna nie daje mi w pełni zachwytu zadowolenia. chciala bym zmienic ich kolor, nataki który by mi pasował, idobrac odpowiednią fryzórę, jednak nie chce ich scinać dużo, ponieważ wiem,że w krótkich włosach jest mi jeszcze gożej. proszę o rade :)

  4. kate_draven Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 2 Podziękowania: 1

    Napisano: 24 stycznia 2008, 16:18

    Marlence7 proponujemy cofnąć się do podstawówki i nauczyć się zasad orfografii. Analfabetom mówimy nie!
    Jeśli chodzi natomiast o włosy Maarlenki7, są po prostu czarne,każdy fryzjer w renomowanym(znasz takie trudne słowo ,marlenko?!) salonie odradzi zmianę koloru,po za tym,by "zejść" z koloru czarnego nieniszcząc przy tym drastycznie włosów należałoby poświęcić na to przynajmniej rok czasu. Po za tym włosy na zdjeciu wyglądają na koszmarnie zniszczone. Widać, że maarlenka7 zmienia fryzurę co miesiąc, a efekt powiedziałabym jest nie tyle nie zadowalający, lecz wręcz mizerny.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość agusia5619

  5. maarlenka7 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 stycznia 2008, 19:06

    obecnie nie mam czarnych włosów lecz brązowe, i widać mało się znasz ponieważ rozjaśniłam je, w ogóle ich nie niszcząc. moje włosy nie są zniszczone tylko mam robione trwałą, i mają taki efekt.

  6. kate_draven Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 2 Podziękowania: 1

    Napisano: 24 stycznia 2008, 22:06

    Bez komentarza, na takich ludzi jak Ty szkoda słów. To Twoje włosy i rób z nimi co chcesz. Pozdrawiam.

  7. Lena Olszewska Moderator

    Rejestracja: 2007-05 Posty: 8 Podziękowania: 1

    Napisano: 25 stycznia 2008, 0:51

    Maarlenka7 - Proponowałabym Ci ściąć grzywkę i lekko rozjaśnić włosy (ale jak piszesz dalej, masz teraz włosy brązowe, więc ten kolor powinien być dla ciebie odpowiedni). Oto propozycje fryzur dla Ciebie. Pozdrawiam :)

  8. Lena Olszewska Moderator

    Rejestracja: 2007-05 Posty: 8 Podziękowania: 1

    Napisano: 25 stycznia 2008, 1:13

    Martol - masz rzeczywiście piękne włosy. Niejedna dziewczyna z pewnością ci zazdrości ;) . Możesz jednak je trochę skrócić i wycieniować na całej długości. To doda im lekkości i będą się ładnie podkręcały. Ścięcie grzywki ukośnie, na bok, też może być bardzo dobrym pomysłem - zawsze odmienia twarz. Nie dodaje wprawdzie lat (raczej je odejmuje), ale grzywka jest bardzo wdzięczna i teraz szalenie modna. Jeśli chcesz wyglądać poważniej możesz przyciemnić włosy - ciemne włosy zawsze dodają powagi, blond loczki kojarzą się ze słodkim dzieckiem. Proponowałabym Ci jednak pozostawić swój kolor, bo jest bardzo ładny (ewentualnie możesz go przyciemnić o ton lub dwa). Oto propozycje fryzur dla Ciebie. Pozdrawiam :)

  9. olaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 stycznia 2008, 13:05

    masz bardzo ładne włosy Martol. ja bym je tylko trochę wycieniowała :)

  10. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 25 stycznia 2008, 14:39

    Martol - radze wystopniowanie wlosow, ale tylko na przodzie, poniewaz Twoje sa falowane, a przy wykonaniu cieniowania na calej dlugosci, Twoje wlosy stalyby sie gniazdem :-( . Masz ladne wlosy, wiec odswiez fryzure dodajac grzywke badz... zmieniajac miejsce przedzialka - jesli nosisz na boku, to zmien na srodkowy lub odwrotnie. Centralny przedzialek jest bardzo modny i slusznie, bo pieknie eksponuje owal twarzy (przyklad: Jennifer Lopez, Eva Longoria, Heidi Klum).

    Maarlenka7 - szkoda, ze nie napisalas, jaki jest Twoj naturalny odcien, poniewaz ta rada dotyczy wiekszosci kobiet - idealny kolor dla kobiety to ten o 2 poziomy jasniejszy badz ciemniejszy od naturalnego! Czarny odcien 'obciaza' Twoja urode, a ze wzgledu na to, ze masz dosc duzo wlosow - radze je zapuszczac, chocby do ramion. Mysle, ze zrobienie trwalej + rozjasniania nie bylo dobrym pomyslem, wiec polecam uzywanie maseczek (polecam silnie regenerujaca Pantene Pro-V Restoratives w cenie ok. 20 zl., po ktorej od razu poczujesz roznice :-) ). Nie polecam takze cieniowania na calej dlugosci, bo wysuszone koncowki po trwalej beda odstawac od reszty wlosow i efekt bedzie mizerny, dlatego na poczatek doradzam: nie scinaj i nie farbuj wlosow, tylko odzywiaj, a zobaczysz, ze odwdziecza sie pieknym wygladem ;-) .

    Nizej podaje fryzurki uniwersalne dla kazdego. Moze dla prawie kazdego ;-) . Zachecam do szukania inspiracji!

  11. landryna Zadomowiona

    Rejestracja: 2007-05 Posty: 44 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 stycznia 2008, 16:02

    kate_draven masz napiecie przedmiesiaczkowe? z Twoich wypowiedzi pała agresja i zadufanie pfff!
    Z podanych przez X-Stylistke zdjęc fryzur widziałabym Cię w tej pierwszej martol (oczywiście bez farbowania włosow)

  12. Angel19941 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 stycznia 2008, 21:46

    Hejka!!! Mam pytanko... Czy ładnie będzie mi w blond włosach ?? A może lepiej tylko o ton lub dwa jaśniejszym kolorze niż mój obecny ?? To zdjęcie jest jeszcze sprzed ścięcia... Obecnie mam włosy o jakieś 1-2 cm dłuższe niż do ramion i pocieniowane na całej długości. Doradźcie mi proszę, bo nie wiem czy opłaca się rozjaśniać...

  13. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 27 stycznia 2008, 18:36

    Angel19941 - mysle, ze byloby Ci dobrze w lekko (1-2 tony) rozjasnionych wlosach, choc nie radze farbowac ich na calej powierzchni. Radze sprobowac najpierw z baleyage'm. Jesli to Twoj naturalny kolor, to zafarbuj wlosy farba (nie rozjasniaczem, nawet jesli fryzjer sie przy tym bedzie upieral!), bo wtedy uzyskasz ladny odcien bez narazania pasm na szwank. Natomiast jezeli to jest Twoj naturalny kolor, masz fajna fryzurke i zdrowe wlosy, to mysle, ze im nic wiecej do szczescia nie potrzeba, bo pozniej bedzie trzeba sie 'cackac' z farbowaniem odrostow :-/. Jesli JUZ jednak zdecydujesz sie na rozjasnianie, to pamietaj, by za bardzo nie rozjasniac wlosow, poniewaz masz ciemna oprawe oczu i mozesz uzyskac malo naturalny efekt.

  14. isza04 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 stycznia 2008, 14:00

    Witam serdecznie. Piszę ponieważ chciałabym zmienić coś w swoim wyglądzie ale nie bardzo wiem jak to zrobić żeby uzyskać zadowalające efekty a obawiam się, że niektóre decyzje mogą być tragiczne w skutkach. Chciałabym zrobić coś z włosami ale kompletnie nie mam żadnego pomysłu! może najpierw coś o moich włosach: długość mniej więcej do ramion, wycieniowane, kolor ciemny blond-szatyn, cienkie, niezdyscyplinowane, skręcają się od wilgotnego powietrza i robi się "szopa", problemy z końcówkami. Druga sprawa to niskie czoło, więc grzywki to raczej nie bardzo mi pasują. Kolor oczu niebieski (i trochę szarego), cera nieopalona. W dodatku przytyłam ostatnio na twarzy (jestem w ciąży). Mój wygląd jest opłakany i nie mogę już dłużej na siebie patrzeć. Rozpaczliwie potrzebuję pomocy!!!

  15. isza04 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 stycznia 2008, 14:47

    To jeszcze raz ja. Może to zdjęcie będzie lepsze

  16. syś349 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 stycznia 2008, 21:55

    Hejka. Mam pytanie.Mam 16 lat. Moje włosy aktualnie sięgają ramion. Gdy są dobrze ścieniowane naturalnie się falują. Chciała bym żeby cały czas były ładnie skręcone a nie wyglądały jak siano(strasznie się puszą po umyciu). Zastanawiałam się nad trwałą ale nie chcę mieć tak drobnych loczków tylko grube anglezy. chodzi mi o lekką i dziewczęcą fryzurkę z kręconymi włosami, których nie musze codziennie nakręcać na wałki. Czy jest taka łagodniejsza wersja trwałej? proszę poradźcie mi i pomóżcie.

  17. syś349 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 stycznia 2008, 21:58

    witam. a czy pradziła byś coś mi w związku z moją prośbą na forum?

  18. patrysia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 stycznia 2008, 13:24

    Hej mam prawie 18 lat, a prawie wszyscy uważają mnie za 15.Mam problem z dobraniem fryzury dla siebie :( Moje włosy sięgają prawie do łopatek nieco są wy stopniowane.Naturalny kolor moich włosów to średni brąz.Nie dawno zrobiłam sobie pasemka blond,ale nie wiem sama czy jest mi do twarzy z tymi pasemkami.Końcówki włosów zawsze po umyciu podkręcają się. Moja twarz jest okrągła,oczy koloru brąz. Chciałabym coś zmienić w mojej fryzurze, wyglądać na starszą.Proszę o poradę pilną :) Pozdrawiam

  19. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 29 stycznia 2008, 17:05

    isza04 - skoro Twoje wlosy sa zniszczone, to radze obciac je na modnego boba, ale w troszke innej wersji. Napisalas, ze Twoje wloski sa cienkie i niezdyscyplinowane, wiec nie prostuj ich, tylko pozwol im sie pofalowac - czerp inspiracje z Rebecci Romijn Stamos z 'Femme Fatale' czy Malgorzaty Foremniak z czasu brania udzialu w 'Tancu z gwiazdami' ;-) . Na specjalne wyjscia zafunduj sobie gladkiego boba w stylu Rihanny czy V. Beckham - bedzie to fajna odmiana. Wbrew pozorom bob nie jest polecany jedynie trojkatnym czy owalnym twarzom, ale takze okraglym (przyklad: Ola Kwasniewska). Zafarbuj wloski w kolorze zblizonym do naturalnego i pozwol im rosnaaac! Uwazam, ze pieknie bys wygladala w prostych i rowno obcietych (no, moze pocieniowanych przy przodzie) wlosach. Jednak napisalas, ze masz zniszczone koncowki, wiec sciecie bedzie dla nich wybawieniem :-) . Pamietaj tez o pielegnacji. Masz cienkie pasma, wiec wykorzystaj patent R. Witherspoon i myj wlosy szamponem dla dzidziusia ;-) .

  20. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 29 stycznia 2008, 17:29

    syś349 - oj, wydaje mi sie, ze nie znajdziesz sposobu na zakrecenie wlosow bez naruszania ich faktury. Podam wskazowke modelki Gemmy Ward, ktora pozwoli Ci utworzyc wlosach ladne fale, ale bedzie to jedynie efekt do nastepnego mycia: po umyciu zawin podsuszone wlosy w minikoczek z tylu na godzine i rozpusc (ten patent jest dobry, jelsi masz zdrowe koncowki).
    Oczywiscie, mozesz zdecydowac sie na trwala, ktora utworzy piekne pukle, ale wlosy moga stac sie przesuszone i lamliwe, jesli ich solidnie nie przygotujesz - 3x pielegnacja! Jesli na dworze jest wilgotno, to z pewnoscia wloski po trwalej tez beda sie delikatnie puszyc (swietnym rozwiazaniem jest spiecie wszystkich w kok i spryskanie nablyszczaczem). Trwala silnie ingeruje w strukture wlosow, wiec radzilabym przy pozostaniu patentu walkow, papilotow i sposobow naturalnych ;-) . Jesli lubisz zmiany, to mozesz kazdego dnia wygladac inaczej bez narazania wlosow na szwank - swietnym przykladem 'kameleona' jest Hayden Panettire, ktora w prostych, falowanych i kreconych wlosach wyglada zjawiskowo!

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.