jaka fryzura?

  1. weraaa1 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 maja 2008, 15:02

    Witam! Mam gęste falowane włosy, tak do łopatek które sie czasem puszą... Znudziła mi się już ta fryzura, chciałabym coś zrobić z włosami... tylko nie wiem co... bardzo mi się spodobała
    fryzurka którą zaproponowałaś Adzie13, tylko nie wiem czy będzie pasowała do mnie.. ;p
    Czekam na różne propozycje fryzurek...z góry dzięki, pozdrawiam ;)

  2. panifotograf Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 34 Podziękowania: 1

    Napisano: 22 maja 2008, 16:10

    jak najbardziej bedzie Ci taka pasowac, szczegolnie, ze z tego, co widac, Twoje wlosy maja naturalna zdolnosc do wywyjania sie, wiec zaproponowana fryzurka jest dla Ciebie stworzona. popros tylko fryzjera, by przerzedzil Twoje wlosy, wtedy nie beda sie tak puszyc, Twoje wlosy sa tak geste, ze taki zabieg tylko im pomoze :)

  3. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 19:57

    loczkins - potrzebuje foto z uwzglednieniem buzki ;-) .

  4. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:13

    AnioleczekAK - co do Twoich wlosow, to jest bardzo ladny i nie sugeruje zadnych zmian kolorystycznych, a jesli juz, to jakis ciemny odcien :-) . Co do prosto scietej grzywki, to problemy z jej rozchodzeniem sie nie beda Cie nekac, jesli rano (nawet pod kranem w umywalce) umyjesz ja mala iloscia szamponu i wysuszysz suszarka, przy czym 3maj ja u gory glowy i kieruj strumien powietrza w dol, przeczesujac grzebieniem - beda wygladzone przez caly dzien bez zadnych produktow stylizacyjnych ;-) .
    Co do siostry, ktora ma falujace wloski, to nie bede proponowac zadnych wymyslnych fryzur, bo taka struktura wlosow lubi proste czuprynki - sugeruje taka dlugosc i wycieniowanie jak na fotce :-) . Co do koloru, to proponuje rozjasnienie delikatnymi blond pasemkami :-) .

  5. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:20

    Aneta Obara - idealnym rozwiazaniem bylaby grzywka (troszke wieksza niz na srodkowym foto) i podciecie wlosow niewiele dalej niz do obojczykow. Grzywka powinna byc jak na 1. foto, dlugosc jak na drugim :-) . Pasma powinny byc wycieniowane, ale tylko na przodzie :-) . Co do koloru, to odradzam jasny blond, a wybieranie odcieni ciemniejszych, orzechowych i najlepiej jednolitych :-) .

  6. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:25

    rudzielec - co do fryzurki, to proponuje dorzucenie pasemek w jasniejszym odcieniu rudego koloru (tzw. naturalny, 'marchewkowy') oraz blondu, dzieki czemu twarz sie rozswietli. Co do ciecia, to sugeruje gestsza grzywke i fryzurke, jak na fotce :-) .

  7. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:25

    Ada13 - tez by pasowala, ale musialaby byc dosc gesta :-) .

  8. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:26

    loczkins - fotka samych wlosow to nie wszystko - musi byc widoczna buzka :-) .

  9. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:27

    Kicuś_xD - grzywka za brwi bylaby dobrym rozwiazaniem :-) .

  10. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:28

    lolih - zamiesc fotke :-) .

  11. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:30

    annn :) - grzywka nie jest dla Ciebie, wiec zmien przedzialek bardziej na bok i zapuszczaj grzywke oraz reszte wlosow.

  12. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:46

    belle - co do fryzury, to powinnas zapamietac, ze jakiekolwiek wymyslne czupryny nie sa dla Ciebie, poniewaz krecone pasma najbardziej lubia: duza dlugosc (wiec zapuszczaj), jednolite kolory (tutaj mozesz bardziej poeksperymentowac, ale zrezygnuj z blondu), proste fryzury (wlosy z tylu rowne, z przodu delikatnie wycieniowane, bez grzywki). Wazne, zebys skupila sie na pielegnacji wlosow. Do mycia stosuj szampony i odzywki o perlistej konsystencji i przeznaczonych dla wl. suchych/zniszczonych. Nie trzyj wlosy recznikiem, tylko je ugniataj - nie powinny sie poplatac. Jesli suszysz wlosy suszarka, to trzymaj ja u gory, kierujac strumien powietrza w dol i na koniec pomoz sobie odzywka nakladana na suche wlosy lub dozuj mala ilosc jedwabiu na koncowki :-) .

  13. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:53

    Sarna1989 - moim zdaniem powinnas zdecydowac sie na prosto scieta grzywke i podciecie wlosow o jakies 10 cm. - fryzurka, w jakiej Cie widze, byla noszona przez Beyonce w teledysku 'Me, Myself and I' (podaje link, bys mogla sobie fryzurke obejrzec: http://youtube.com/watch?v=Dw74Wp29HX4 ). Codo koloru, to proponuje rozjasnienie blond baleyage'm :-) .

  14. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:54

    kinia57000 - niestety, siostrze nie bedzie pasowac ta fryzurka :-( .

  15. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:57

    Anienka - blond na pewno nie, ale ponizej modelki na fotkach maja taki odcien wlosow, ktory Tobie takze by pasowal :-) .

  16. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 20:59

    hancka - centralny przedzialek i dluga, prosto scieta grzywka jest w Twoim przypadku koniecznoscia :-) - przyklad: fotka ponizej. Co do koloru, to sugeruje przyciemnienie do intensywnego brazu, ale nie powinien byc za ciemny :-) .

  17. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 21:01

    takamała - swietnie, ze podoba Ci sie ta stronka i zapraszamy w razie watpliowsci zwiazanych ze stylem ;-) . Co do porady, to musze miec Twoje foto na forum, bo tego w profilu nie moge powiekszyc i najlepiej, jesli bedzie to zdjecie, na ktorym masz rozpuszczone wlosy :-) .

  18. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 21:08

    a_g_love - oto moje porady dot. pielegnacji:
    - myj wlosy szamponem przeznaczonych dla dzieci - swietnie podnosza cienkie wlosy u nasady,
    - odzywka powinna byc przeznaczona dla wl. farbowanych, np. Schauma, ale nakladaj ja jedynie na konce,
    - podczas mycia nie trzyj wlosow, tylko gladz (powinny byc mozliwe do rozczesania, a nie poplatane), a po umyciu wgniec (tez nie trzyj) wilgoc w recznik,
    - podczas suszenia pochylaj glowe do przodu i susz od dolu,
    - jesli wlosy sie pusza, to uzywaj odzywki w spray'u, np. z serii Ziaja, ktora nie obciaza pasm,
    - jesli konce w kiepski stanie, to po wysuszeniu wlosow, naloz odrobine jedwabiu na koncowki :-) .

  19. Madzius Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 maja 2008, 21:19

    cześc mam 24 lata od dziecka nosze okulary jestem szatyną,włosy mam za ramiona rzadko jestem zadowolona kiedy wychodze od fryzjera wiec prosze o rade jaka fryzura najlepiej by mi pasowała!lubie miec dłuzsze włosy niz krótkie... za udzielenie rady dziękuje

  20. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 maja 2008, 21:20

    dzasta_10 - blond nie jest zlym kolorem w Twoim przypadku, ale sugeruje wykonanie czarnego baleyage'u (pasma powinny byc sredniej dlugosci i niezbyt gesto rozlozone). Moze to duza zmiana, ale zobaczysz, ze efekt bedzie bardzo udany, bo podkresli jasny odcien wlosow, a tak szybko sie nie wyplucze z rozjasnianych kosmykow. Co do fryzurki, to grzywka jest jak najbardziej w porzadku (choc powinna siegac polowy policzka i byc gestsza), ale sugeruje zapuszczanie reszty pasm, chociazby do linii biustu :-) .

    Co do make'upu, to potrzebuje info, jakie kolory najbardziej lubisz, a jakich nie cierpisz? Wolisz mocniejszy czy delikatniejszy makijaz?

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.