jaka fryzura?

  1. anigaj Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 czerwca 2008, 21:38

    Witam.Wybieram sie do fryzjera na farbowanie blond z pasemkami czekolady i na obciecie ale nie wiem jak moge sie obciac mam odstajace uszy nie az tak bardzo ale jednak zakrywam je wlosami czy moglabym prosic o dobor fryzury dla mnie i makijazu.Dziekuje Na jednym zdjeciu pokazuje moje uszy z ktorymi mam problem a drugie jest aktualne

  2. Cheyennee Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 czerwca 2008, 21:52

    Już się obcięłam :P ale mimo to dzięki za rady :P

  3. sheness Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 czerwca 2008, 22:28

    Dziekuje Stylistko :)

  4. ania230985 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 9:37

    bardzo podoba mi sie fryzura nr1 T.Tequila jaka zaproponowala Pani justine80 czy taka by mi pasowala?

  5. ania230985 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 10:25

    mam jeszcze jedno pytanie jak czesto mozna farbowac włosy ja mam pasemka blad i co 2msc musze farbowac czy to nie za czesto?

  6. olga69 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 10 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 11:43

    wielkie dzięki :) ):***

  7. olga69 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 10 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 11:44

    a czy magłabym prosić zdjęcie gdzie lepiej widać jak scięta jest ta fryzurka ?? ?

  8. olga69 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 10 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 13:25

    cięcie powinno być w stylu ashlee simpson ?? ?

  9. ktos Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 13:27

    Witam!
    Zbliżają sie wakacje i postanowiłam po raz pierwszy zmienić kolor włosów. Bardzo podoba mi sie ten, który ma aktualnie Ashlee Simpson tylko nie wiem jaką farbę/szampon musiałabym kupić by taki efekt uzyskać? Czy w ogóle taki kolor będzie mi pasował? A jeśli nie ten to jaki byś mi poradziła? Zastanawiam sie także nad zmianą fryzury tak ogółem - jak je obciąć by wyglądać jak najlepiej?
    Załączam zdjęcie swoje i Ashlee.

    Czekam na odpowiedź i z góry dziękuję :)

  10. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 17 czerwca 2008, 15:11

    anigaj - ja jednak proponuje pokrycie wlosow orzechowym odcieniem i dopiero dodanie czekoladowych pasemek. Lekkie przyciemnienie wlosow bedzie sie ladnie prezentowac :-) . Co do ciecia, to sprawa jest utrudniona, poniewaz Twoje pasma sa dosc krotkie, ale sugeruje czuprynke jak na ponizszym foto :-) .

  11. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 17 czerwca 2008, 15:17

    ania230985 - fryzurka T. Tequili takze by Tobie pasowala :-) . Wlosy, a dokladniej same odrosty powinno sie farbowac po ich pojawieniu sie, srednio po 1.5 m-ca. Mowimy tutaj tylko o odrostach, poniewaz czeste farbowanie, a tym bardziej rozjasnianie, juz farbowanych wlosow potwornie je niszczy i nie malo, ze sa nieodwracalnie przesuszone, to dodatkowo moga zareagowac zlamaniem :-/. Jesli co 2 m-ce pokrywasz TYLKO odrosty, to nie masz sie zbytnio czym przejmowac :-) .

  12. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 17 czerwca 2008, 15:32

    ktos - sugeruje wykonanie dosc gestej i prosto scietej grzywki (foto), a reszte wlosow podciac jak na 2. foto. Kolor Ashlee to tzw. mahon i bezproblemowo mozesz taki nalozyc na swoich pasmach :-) .

  13. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 17 czerwca 2008, 15:50

    olga69 - niestety, nie dysponuje wieksza iloscia zdjec fryzurki, ktora zamiescilam. Sciecie jest bardzo podobne do tego, co ma Ashlee ;-) .

  14. gosiula Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 16:18

    Witam serdecznie. mam długie, proste, cienkie włosy, które na dodatek nie chcą się układać. noszę więc je związane w koński ogon gdyż nie lubię jak włosy opadają mi na twarz.proszę o poradę w jakiej fryzurce byłoby mi najlepiej? mam szczupłą i pociągłą twarz.proszę o pomoc.

  15. Megi Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 16:21

    Witam. Od dawna chcialam cos zmienic w swojej fryzurze, ale grzywka mi nie pasuje i w dodatku mam cienkie wlosy. Ostatnio je farbowalam ale nie jestem zadowolona pozniewaz z brazu wyszedl odcien rudego (najlepiej widac to na jednym ze zdjec ktore dolaczam ). Z gory dziekuje za rade i pozdrawiam. :)

  16. Nati9118 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 16:56

    Czy mógłby mi ktoś pomóć w doborze odpowiedniej fryzury dla mnie ?? ?koloru i ogólnie wszystkiego zawsze miałam ciemny kolor brązu a ostatnio czrny teraz nie wiem już co zrobić żeby ta moja czuprynka wygladała ok. bardzo proszę o radę.. dziekuje

  17. ania230985 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 17:06

    dziekuje bardzo za pomoc pozdrawiam.Ania

  18. Paatinka180694 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 18:34

    Jak sie obciac? jaki kolor włosów?

  19. Paatinka180694 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 18:39

    Prosze o porade

  20. malutkaniunia22 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 czerwca 2008, 19:46

    dzien dobry..
    chcialabym sobie zrobic wlosy cale na blond jasny popielaty blond + do tego gdzienigdzie czarne pasemka.. wstawie zdjecie tego co chce i moje i prosze bys mi powiedziala czy bd mi pasowac.. prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.