jaka fryzura?

  1. kiniaa992 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 16:05

    Hej :) Podobnie jak wszyscy szukam zmiany w moim wizerunku.. Wyglądam już tak od kilku ładnych lat i bardzo mi sie to znudziło.. mam 16 lat dosc niskie czolo.Włosy 'średni brąz' pół długie. Często po wyjściu z domu robią sie przychlapniete.. myślałam o cieniowaniu z objetości jednak boje. nie wiemm czy bedzie mi dobrze jeśli bede miała jesczze mniej włosów.. A oto moje zdjecia :) prosze o rade

  2. beataka24 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 17:22

    cześć ;) ! prosze o rade , jaki kolor jest dla mnie najlepszy i jaka fryzurka by mi pasowała. mój naturalny kolor to średni popielaty bląd, (jakiś taki mysi)kolor skóry jest raczej blady,z rumieńcami na policzkach.obecnie mój kolor włosów to brąz,włosy są w dobrej kondycji. dodam jeszcze ze ma okrągłom buzie i raczej ciemną oprawe oczu(oczy są niebieskie podchodzace pod szare). bardzo prosze o pomoc . z góry dziekuje i pozdrawiam :) )

  3. patrysia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 17:49

    Hej już kiedyś pisałam w sprawie mojej fryzury... poniżej zamieszczam moje foto. Mam pytanie czy ta fryzura do mnie pasuje ?? I czy może całą głowę pofarbować sobie na blond czy też może na brąz ??

  4. KefirO Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 18:09

    Cześć tak jak wszystkie pozostałe forumowiczki szukam jakiejś fajnej fryzury dla siebie :) )
    Moje włosy są suche i zniszczone co utrudnia dobranie jakiejś fajnej i efektownej fryzury.Gdy tylko wyjdę na dwór obrazu się puszą.Twarz mam dosyć grubą(jak widać na zdjęciu).Włosy mam długości średniej do łopatek koloru brązowego z tendencją do kręcenia się.Chciałabym je chyb jakoś skrócić(ale nie wiem czy będę dobrze wyglądała) bo już nie mam do nich siły :(
    Jutro muszę koniecznie wybrać się do fryzjera,bo w piątek wyjeżdżam,więc proszę o szybką odpowiedz:]
    Pozdrawiam:*

  5. molka_om Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 18:11

    Hej! Bardzo prosze o rade co zrobic z moimi włosami. Są ok 5 cm dłuzsze niż na zdjęciu, kolor to ciemny brąz ale juz pojawily sie odrosty (moj naturalny to taki niejaki mysi z brązem). Strasznie sie puszą, wiec je prostuje. Myslałam o jakims balejazu, troche rozjasnic...i cos z ta grzywką (mam wysokie czoło). Jaka fryzura i kolor pasowałyby mi najbardziej? Zaznaczam, ze nie chce obcinac bo z krotkimi wyglądam okropnie. Myslałam o przedłużeniu włosow - czy ktos moze przedłużał? Chciałabym opinie. Dzieki :)

  6. 88sloneczko Konto usunięte

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 12 Podziękowania: 1

    Napisano: 13 lutego 2008, 19:17

    hej hej :) to znowu ja :) wiec zapuszczac wloski,,, wsumie tez nad tym myslalam ;) a co z tym kolorem? bardziej pasowal by mi ciemniejszy braz czy blond pasemka?

  7. iffin Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 19:29

    Witam!
    To znowu ja ;) . Tym razem chodzi o moją mamę. Otóż dzisiaj jakaś szatniarka z mojej szkoly określiła ją mianem babci xD,więc postanowiłam napisać do ciebie w sprawie jej "image" xd. Jest to dosyć ważne, ponieważ moja mama jest nauczycielką w szkole muzycznej i często zapowiada jakieś koncerty. Wiadomo - trzeba dbać o urodę, jezeli jest się przed dosyć dużą publicznością. Ale przechodząc do rzeczy.
    Moja mama jest niska i "przy kości" (ale taka była od zawsze ;>). Ma również krótkie ręce z krótkimi palcami, troszkę ostatnio pomarszczone (albo mi się wydaje, w kazdym badź razie poleciłam jej kupić krem do rąk z ziaji z serii ujędrniającej ;]). Jaki powinna używac lakier do paznokci? Wnioskuję też, że nie może mieć za długich paznokci, bo nie mogła by grac na pianine, a wyglądała by cruel. Twarz ma dosyć gładką (jako krem przeciwzmarszkowy używa Perfecta Aktywna Soja), pysiatą z pieprzykami ( ale te większe wkrótce będą wycięte). Czoło ma ani nie wyskie, ani nie niskie. Uczesanie ma takie typowe. Wycieniowane, na grubych wałkach długość do połowy szyi. Kolor obecny to brąz taki z lekko bordowy.Cera jasna. I teraz mam pytanie
    jak ma się moja mama czesać, ubierać i malować?
    A
    i pytanie od mojej mamy
    bo ona już cała gubi się w tych pudrach, fluidach, korektorach itd. Jak się w ogóle je nakłada?

    Z góry dziękuję za opowiedź ;)
    PS. Jeżeli trzeba jeszcze coś do wyglądu dopisać, to dopiszę. Ale zdjęcia chyba nie dam, bo ona nie lubi tego za bardzo ;P

  8. Barbara Laurent Moderator

    Rejestracja: 2007-05 Posty: 12 Podziękowania: 41

    Napisano: 13 lutego 2008, 20:20

    Droga Iffin!
    Jeżeli chodzi o strój, to na pewno nie warto, by dorosła kobieta robiła z siebie nastolatkę. To nigdy nie wygląda dobrze. Najważniejsze jednak, by także nie postarzać się strojem. Złotym środkiem jest kreacja elegancka, ale także modna (choć nie warto iść ślepo za modą) i przede wszystkim dobrze dobrana do sylwetki.
    Opisujesz, że Twoja mama ma krótkie ręce. Na pewno nie powinna zatem nosić prostych, szerokich rękawów, które je optycznie skrócą i poszerzą. Dobrą opcją są rękawy 3/4, krótkie rękawy z różnymi fikuśnymi wykończeniami (fala, wycięcie, wiązanie), a także długie, proste i wąskie rękawy, bez mankietów.
    Jeżeli jest niska i przy kości jak piszesz to powinna unikać prostych linii, typu proste spodnie, a na nich wypuszczona prosta koszula lub marynarka. Nauczycielki często tak się ubierają, uważając, że to skromne i pasujące do nich, a wcale nie musi tak być! Warto zakładać spodnie proste, ale w kant, taliowane marynarki i koszule, paski w talii, spódnice do kolana - ołówkowe, z wycięciami, proste.
    Warto także pamiętać o dżinsie! On zawsze odejmuje kilka lat. Dla Twojej mamy świetne będą nie tylko klasyczne, proste (lub lekko rozszerzane) dżinsy, ale także dżinsowe spódnice i kurteczki! Doskonałe do białej koszuli, do tego ładna apaszka lub korale, czy też kolczyki.
    Twoja mama jest nauczycielką, więc może nie chce szaleć kolorystycznie, jeśli chodzi o ubrania, ale za to niech zaszaleje z dodatkami! Z lakierem do paznokci również. Niech jej wizytówką będą świetnie dobrane bransolety, korale, kolczyki, pierścionki, paski, a także wyraziste i zadbane paznokcie.
    Aby rysy były ostrzejsze, a sylwetka smuklejsza należy wybierać kształty z kantami. Kwadraty, trójkąty, a rzadziej koła i różnego rodzaju kulki.
    Na eleganckie imprezy, typu koncerty, warto postawić na klasykę. Eleganckie buty, torebka, ładna biżuteria i klasyczny zestaw ubrań. Kolory stonowane, ale świeże. Jeśli Twoja mama źle się czuje w bieli (Ty też możesz to ocenić), która dla zmarszczek i niedoskonałości jest bezwzględna, niech wybierze ecri, beże, pastelowe błękity i jasne róże.
    Może namówisz mamę na zdjęcie? To by dużo pomogło! A tu przecież sami swoi :) )

    Zawsze elegancka i młoda jest pani Jolanta Kwaśniewska:

  9. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 13 lutego 2008, 21:10

    Czekamy na foto ;-) .

  10. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 13 lutego 2008, 21:28

    Luccy - co do fryzury Jessici Alby, to mozesz sobie na nia pozwolic (nawet przy wysokim czole), ale gdy bedziesz zbierala pasmo grzywki, to musi byc ono ciensze, szczuplejsze niz to ma aktorka na fotce :-) . Mozesz sobie pozwolic na wysoko upiete fryzury, ale wlosy po bokach powinny opadac na uszy. A wlasnie - one sa naprawde takie odstajace? Pytam sie, bo wiele osob jest przewrazliwionych na punkcie swoich cech, np. wiele kobiet uwaza, ze ma okragly ksztalt twarzy, a w wiekszosci sa owalne, narzekaja, ze maja krzywe nosy, choc nikt im tego nigdy nie powiedzial i podobnie moze byc z uszami :-( . Ciesze sie, ze robie sympatyczne wrazenie ;-) . Nie potrzeba tutaj duzo cierpliowosci, bo pomaganie dziewczynom w zmianie image'u jest bardzo inspirujace - zawsze lubilam grzebac w Internecie czy czasopismach i zbierac info o modzie i urodzie, co staralam sie wykorzystywac w realu, a teraz moge skorzystac ze swej skarbnicy wiedzy i doradzic wszystkim forumowiczkom ;-) .

  11. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 13 lutego 2008, 21:35

    Magdaleno, proponuje Ci boba w stylu Rihanny - nizej podaje moje 3 propozycje i w kazdej z nich wygladalabys swietnie, wiec: do wyboru! do koloru! :-) .

  12. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 13 lutego 2008, 21:55

    Marthi, dziekuje za komplement :-) . To, co teraz napisze moze Cie zbic z odpowiedniego kierunku, za ktorym powinnas podazac, poniewaz moje odpowiedzi brzmia 'tak' zarowno do tego, czy jasny blond do Ciebie pasuje i czy kolor wlosow LiLo sby sie ladnie wspolgral z Twoja uroda. To, ktory odcien wybierzesz zalezy od Ciebie, ale co nieco Ci podpowiem, bys mogla sie zdecydowac ;-) . Blond pasuje do Twojej urody, poniewaz masz jasne brwi i uszlachetnia rysy twarzy. Widze, ze pasma sa w dobrej kondycji, wiec od razu pogratuluje efektu kuracji regenerujacej ;-) . W jasnym odcieniu wygladasz bardzo delikatnie i dziewczeco. Co do odcienia na wlosach LiLo, to nie trzeba posiadac cieplego typu urody, poniewaz przy jasniejszej cerze tez by sie ladniej prezentowal, choc nie moze byc blada! W Twoim przypadku nie byloby trzeba przyciemniac buzi. Jest jeszcze jeden wielki plus tego odcienia - Twoj naturalny to ciemny blond z rudym pigmentem, a kolor wlosow aktorki jest do niego zblizony, a wierz mi - natura wiedziala co robi, dajac Ci takie, a nie inne pasma ;-) . No i wazne, ze nie musialabys sie cackac z odrostami... Wybor nalezy do Ciebie, ale dodam, ze w jasnym blondzie wygladasz swietnie, a po co zmieniac, gdy jest juz super ;-) ?

  13. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 lutego 2008, 22:32

    w sumie to możesz mieć racje xD może je jednak troszke wyprzedzam :P ale nawet jesli chce udzielic kilku rad przyjaciolce to... nic z tego :| no ale cóż... :) Chociaż w sumie mam jedną fajną kumpele ktora interesuje sie make-upem itd itp i lubi robic sobie foty ale poprostu musze sie z nia troche bardziej poznac :) niom fakt, wielka frajda - też uwielbiam robic foty :P i siem bardzo sisze bo dostalam dzis nowa kome ktora ma zajefajny aparat i bede fotki wszesdzie i wszytskim strzelac ;p haha ale lubie tez wlasnie stylizowac kumpele i robic sesje :) (i pięknie Ci ta foteczka wyszła [ilony]) :p A czym się teraz zajmujesz dokladniej ??
    hmm ja ci powiem, ze na poczatku chcialam byc fryzjerką, potem przez dluzszy czas kosmetyczka a tearz wacham sie pomiedzy stylistką a wizażystką - mnie tio tez naprawde interesuje a z opini kumpeli byms ie nadawala ale poprsotu zachowuje ostroznosc i sadze ze ty masz o wiele wieksze doscwiadczenie i wole zapytac o to ciebie, Dorotko :*
    i bardzo bym chciała żebyś mi zrobiła sesje itp no i oczywiscie fajnie by bylo zwiedzic Wawe i spotkac sie z Tobą ale narazie to chyba dla mnie malo realne :( bo wiesz jak to jest... ale może kiedys? :)
    Niom to jestes cierpliwa ze odp na tyle postow :) teraz widze, ze zostalas nimi zasypana wi ec na odp chyba sobie troche poczekam :( xP pozdrowionka ;*

  14. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 13 lutego 2008, 23:47

    Kiniaa992 - proponuje Ci mocno wycieniowane wlosy, choc przyznam, ze tego typu fryzurki nie nadaja objetosci, tylko charakteryzuja sie podkresleniem samego ciecia. Skoro Twoje robia wrazenie oklapnietych odrazu po umyciu, to sadze, ze nie ma co ich sztucznie podnosic (poprzez uzycie walkow i pianki), tylko zaakceptowac ich nature oraz z wady uczynic atut ;-) . Uwazam, ze nie bedzie sie wydawalo, jakby bylo ich mniej, jesli nie pozwolisz im sie przetluszczac. To, ze masz oklaple wlosy moze byc spowodowane ich nadmiernym przetluszczaniem sie (polecam szampony i odzywki dla tego typu pasm), choroba skory (lupiez, luszczyca - w tym przypadku proponuje preparaty Head&Shoulders) albo struktura wlosow, czyli to, ze moga byc cienkie i nawet niewielkie ilosci wydzielanego sebum przez skore moze powodowac, ze sa przyklapniete, a wtedy polecam uzywanie bardzo delikatnych szamponow, a nawet tych dla dzieci, ktore sa wprost idealne dla tego typu wlosow :-) .

  15. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 13 lutego 2008, 23:55

    Beataka24 - masz chlodny odcien skory (rumience, blada buzia, choc nie widze tego na podanym foto), a to oznacza, ze jesli zdecydujesz sie na jasny odcien, to najlepszy bylby platynowy blond... Jednak na zamieszczonym zdjeciu widze, ze dobrze sie prezentujesz w slonecznym blondzie i chcialam Ci polecic jasny braz, ale doczytalam sie, ze juz taki posiadasz ;-) . Co do fryzurki, to polecam Ci sciecie grzywki - tak jak to ma Holly na zamieszczonej przeze mnie fotce. Proponuje sciecie wlosow z tylu na rowno i wycieniowanie z przodu od linii brody :-) . Nie polecam jednak scinania duzej ilosci pasm, a tylko tyle, ile bedzie to konieczne, poniewaz dobrze sie prezentujesz w dlugich kosmykach :-) .

  16. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 14 lutego 2008, 0:01

    Patrysiu, zamiesc jeszcze raz swoje foto, poniewaz na moim komputerze to zdjecie w ogole mi sie nie ukazuje :-( .

  17. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 14 lutego 2008, 0:10

    KefirO - moim zdaniem powinnas odwolac wizyte u fryzjera, poniewaz kazde ciecie pogorszy wyglad Twoich wlosow. Sa krecone i niesforne, i tym samym przydalaby sie im kuracja regenerujaca (polecam maseczke Pantene Restoratives 'Pelna regeneracja'). Jesli wycieniujesz wlosy, to po wyjsciu od fryzjera beda ladnie wygladac, ale pozniej znowu beda sie puszyc i odstawac. Zapuszczaj wlosy, bo krecone najlepiej sie prezentuja, gdy siegaja ponizej ramion. Jedyne, co na dzien dzisiejszy mozesz zrobic z wlosami, to sciac koncowki z tylu na rowno, gdyz kreconym nie poleca sie stopniowania. Przede wszystkim nawilzaj wlosy, a beda swietnie wygladac - pieniadze na fryzjera przeznacz na dobra maseczke, a po regularnym dawkowaniu beda wygladac naprawde cudownie ;-) .

  18. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 14 lutego 2008, 0:21

    Molka-om - nie radze przedluzac wlosow, poniewaz jest to kosztowny zabieg i na pewno nietrwaly, bo po kilku m-cach trzeba sciac sztuczne kosmyki. Poza tym w dotyku wyczuwa sie, ze wlosy nie sa naturalne i to moze powodowac pewien dyskomfort dla osoby, ktora je wlasnie dotyka (kiedys spotykalam sie z facetem, ktory bardzo przypominal Antonio Banderasa i posiadal rownie sprezyste loczki jak on, ale kiedy w koncu dotknelam tych wlosow, to szybko odsunelam reke, bo wyczuwalam klej 3majacy naturalne pasma ze sztucznymi i nie bylo to przyjemne uczucie :-( ). Co do koloru, to ja proponuje jasny braz przypominajacy orzech laskowy - taki, jak prezentuje LiLo na I-ej fotce :-) . Co do samej fryzurki, to polecam te, ktora nosi Mandy - wlosy poldlugie i grzywka opadajaca na jedno oko, co robi bardzo sexy look ;-) .

  19. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 14 lutego 2008, 0:23

    88sloneczko - krecone wlosy lubia jednolite odcienie, wiec odradzam blond pasma, a polecam zafarbowanie na braz lub nawet rudy :-) .

  20. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 14 lutego 2008, 0:53

    Iffin - moja ciocia jest podobnej postury, co Twoja Mama, wiec bedzie mi dobrze ocenic, co jej pasuje, a co nie ;-) :

    1) ubranie i buty - o tym drugim na lekkim obcasie (nie szpilce!) Mama nie powinna zapomniec, poniewaz ladnie modeluja caly obraz sylwetki :-) . Stroje powinny byc dopasowane - nie moga byc za obcisle ani za szerokie, bo efekt moze byc oplakany. Idealnym rozwiazaniem jest noszenie strojow w tym samym odcieniu, choc odradzam kolory czerni i szarosci, chyba ze koszula pod garsonka bylaby w zdecydowanym kolorze, np. czerwonym. Co do reszty, to zgadzam sie z postem Barbary Laurent :-) .

    2) make-up - mysle, ze kobiety nie powinny wykonywac zdecydowanego makijazu - wystarczy blyszczyk (cudownie odswieza i odmladza, najlepiej bezbarwny lub w jasnym odcieniu), tusz do rzes (1-2 warstwy, nie wiecej) oraz delikatny podklad (polecam w musie lub piance - jest leciutki i swietnie kryje) badz korektor w plynie, ktory zakryje niedoskonalosci. Sadze, ze cienie (szczegolnie niegodne polecenia sa te z drobinkami lub perlowe), kredki do oczu, roze mozna sobie darowac, poniewaz lepiej jest przeznaczyc pieniadze na pielegnacje, a nie kosmetyki do malowania. Dobrze, ze Twoja Mama dba o siebie i doradzasz jej, jakich produktow powinna uzywac ;-) . W ciagu dnia mozna takze korzystac z pudru w kompakcie, dzieki ktoremu zastopuje sie swiecenie strefy T :-) . Co do nakladania podkladu, to nie mozna tego robic, jak kremu na dzien - podklad naklada sie jedynie na te partie, ktore tego potrzebuja, np. zaczerwienienia czy wagry - robimy minikropeczke i rozsmarowywujemy ja na zewnatrz. Podklad mozna takze nalozyc na powieki, by 'oczyscic' oko. Jesli istnieje taka potrzeba, to uzywamy korektora, choc ja uwazam, ze dobry podklad wystarczy. Jesli chcemy zakryc cienie pod oczami, to robimy male kropki pod dolna powieka, delikatnie je rozsmarowywujemy i opuszkami palcow wklepujemy w skore. Kiedy wykonamy caly make-up, to mozemy uzyc suchego pudru matowego i nakladamy na partie blyszczace sie. Policzki radze omijac, poniewaz ich blask nadaje swiezosci cerze. W makijazu powinno sie unikac zdecydowanych odcieni i swiecacych sie, poniewaz uwidaczniaja niedoskonalosci.

    3) fryzura - bardzo wiele kobiet w wieku naszych mam niepotrzebnie skraca wlosy. Moim zdaniem nic tak nie odmladza jak wlosy do ramion oraz prosto scieta grzywka, ktora dodatkowo przyciaga uwage na oczy. A co do koloru, to nie polecam odcieni rudosci, bo one wyostrzaja rysy i co za tym idzie - zmarszczk,i oraz dodaja lat. Polecam naturalne odcienie, np. ciemny blond, braz z jasnym polyskiem :-) .

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.