jaka fryzura?

  1. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:24

    alutka1902 - moim zdaniem powinnas pozostac przy krotszych wlosach, poniewaz sprawaiaja wrazenie bardzo cienkich... Proponuje fryzurke Rihanny ze zdjecia ponizej, choc przednie pasma nie musza byc asymetryczne, ale powinny byc dluzsze od tylu. Co do koloru, to sugeruje rozjasnienie za pomoca blond baleyage'u :) .

  2. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:26

    agataaa112 - moim zdaniem masz bardzo ladna fryzurke, ktora nie potrzebuje gruntownych zmian. Nie polecam fryzury Emo, bo jest trudno w stylizacji.

  3. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:33

    eFFka - mysle, ze zapuszczenie grzywki jest dobrym pomyslem. Proponuje rowniez wycieniowanie wlosow i mimo wszystko podciecie o ok. 10 cm. - to odswiezy fryzure. Ponizej zamieszczam zdjecia z czuprynkami, w ktorych wygladalabys korzystnie. Co do upiec, to musisz zdac sie na wlasna kreatywnosc. Kucyki to nie jedyne wyjscie - polecam koczki - wystarczy, ze wezmieszcienka gumke w kolorze Twoich wlosow, zrobisz supelek, to co potrzeba zepniesz wsuwkami, a kilka kosmykow powypuszczaj przy twarzy. Do tego mozesz dodac kwiatki, spineczki, opaske, ... Modne sa rowniez kucyki na boku czy warkocze, niekoniecznie splecione z calych wlosow :) .

  4. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:38

    PoKrĘcOna - czy ja wczesniej nie odp. na Twoje posty dot. fryzur?

  5. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:41

    Monic - fryzura jest jak najbardziej w porzadku, a co do koloru, to proponuje albo blond baleyage, albo jednolity orzechowy odcien ;) .

  6. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:44

    Paulinaa2418 - odradzam fryzury Emo, poniewaz ciezko sie je stylizuje. Co do porady, to zamiesc swoje zdjecie z przodu i bardziej werazne :) .

  7. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 20:51

    Chcialabym podziekowac dziewczynom, ktore doradzaly innym forumowiczkom w doborze fryzury :-) . Poza tym nie zamieszczajcie dodatkowych tematow, poniewaz robi to duzy nieporzadek i wiele osob ma zastrzezenia, ze powstaja ciagle i te same tematy... Jedno takie forum dot. fryzur starczy ;) .

    Mam jeszcze odnosnik co do zamieszczanych przez Was postow z prosba o dobor fryzury. Najlepiej, by zdjecia nie byly wyretuszowane lub zrobione z najlepszego profilu, poniewaz moga byc nieadekwatne do rzeczywistosci, np. okragla twarz moze wygladac na pociagla, a to juz zmienia postac rzeczy przy poradach dot. fryzury. Prosze rowniez o zamieszczanie informacji o strukturze i dlugosci wlosow. Pomocne bylyby rowniez zdjecia z fryzurami, jakie sie Wam podobaja i danych, jakich byscie nie chcialy miec i w jakich sie zle czujecie :-) .

  8. aska923 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-07 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 sierpnia 2008, 21:21

    Hej mam ploblem... Chciałabym ściąć włosy a nie wiem jak ponieważ nie wiem jaka fryzura bedzie mi pasowac. mam dość długie włosy do ramion i chciałabym zachować mniej wiecej ich długość moje foty: www.aska923.fotka.pl

  9. kaz Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 9 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 0:15

    kochana stylistko, bardzo serdecznie dziękuje za wszystkie rady,, podniosłaś mnie na duchu swoją opinią :) pozdrawiam...

  10. ilcia14 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 8 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 8:13

    Kochana stlistko dobrze ze już jestes prosze cię napisz mi jaka fryzura by mi pasowała bo pisałąs że emo to nie dla mnie a ta druga ?? ? jeśli ona też nie pasuje to doradz mi jaką .... proszę cie bardzo Mam jeden problem ja mam duże czoło i musze mieć grzywke ??

  11. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 8:58

    aska923 - masz bardzo ladne wlosy i ich kolor tez jest atrakcyjny, dlatego nie polecam ich scinania, poniewaz bardzo Ci pasuja dluzsze kosmyki :) . Proponuje jednak ciecie, ktore bedzie bardziej do Ciebie pasowac. Polecam prosto scieta grzywke do brwi, ktora nie ppowinna byc jednak zbyt gesta. Reszta wlosow powinna zostac wycieniowana na calej dlugosci, poczynajac od linii brody. Pazurki przy twarzy tez by sie ladnie prezentowaly. Sugeruj sie ponizszymi zdjeciami :) .

  12. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 9:00

    ilcia14 - grzywka bedzie Ci bardzo Ci pasowac. Fryzurka, ktora zamiescilas bylaby jak najbardziej w porzadku, ale proponuje jeszcze podciecie wlosow, jak miala Rihanna - zdjecie ponizej :) .

  13. Paatinka180694 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 11:53

    Jaka fryzura?

  14. Paatinka180694 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 12:01

    pODOBAJA MI SIE GRZYWKI EMO... CZY DOBRZE BY MI W TAKIEJ BYLO?

  15. Paatinka180694 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 12:02

    OGOLNIE... HMMM FRYZURA NR 1 ... ?

  16. alutka1902 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 12:54

    Pisze tutaj drugi raz :) ale co tam..nic nie szkodzi :)
    Ja mam wysokie czolo;/ i nie wiem jaka mam miec fryzurke..nie chcialabym za bardzo miec krotkich wlosow..raczej zblizone do dlugosci jaka mam teraz.. grzywke mialam juz ale nie podobalo mi sie za abardzo jak w niej wygladalam .. wiec zaczelam znowu ja zaczesywac na bok..dodaje zdjecia na ktorych widac kolor wlosow ktory jest moim kolorem naturalnym ..i jak mam je na codzien ulozone..czyli wyprostowane ..przedzialek na boku po prawej stronie a i wlosy sa pocieniowane.. twarz mam szczupla..choc jest mi trudno okreslic czy jest bardziej owalan okragla czy podluzna..
    Za rade z gory dziekuje :)

  17. wiki26 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 14:08

    Witam stylistko mam długie blond włosy i chciała bym coś zmienić, z tym że nie wchodzi w grę żadna krótka fryzurka. Myślałam o wycięciu grzywki lekko spadającej na bok i podcieniowaniu włosów, ale nie jestem pewna. Mam nadzieje, że mi trochę pomożesz?

  18. wiki26 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 14:13

    Podoba mi sie balyage na foto ale nie wiem czy będzie mi pasował bo do tej pory miałam raczej jaśniejszy,poproszę o poradę.

  19. wiki26 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 14:15

    I co pani myśli otakiej fryzurce dla mnie?

  20. wiki26 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 sierpnia 2008, 14:23

    Dodam jeszcze, że moje włosy są lekko kręcone dlatego je prostuje, lepiej się w takich czuje.

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.