jaka fryzura?

  1. Monika1995 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2008, 18:15

    hej, mam 13 lat i średnio dlugie wlosy ;D
    Chciałabym cos z nimi zrobic, ale jednoczesnie zachowac ich dlugosc ; P bo mialam w planie żeby zapuścić włosy. Raz są lekko pofalowane a raz proste , i są zawsze puszystei wyglądają zawsze jak bym ich nie rozczesała i mnie to już denerwuje.
    W ogóle, to co mi pasuje? bo mam okrągłą twarz.

  2. Kinga_łódź Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2008, 20:23

    Witam!
    Ostatnio chodzi za mną ścięcie włosków. Moje naturalne to taki byle jaki ciemny blond. Falowane, a że nie lubię wyciągam na szczotkę grzywke prostuje prostownicą bo strasznie nie lubię gdy wywija mi się przy czole. Kiedyś zrobiłam sobie blond pasemka, później troche fryzure emo i były ciemne z jasnymi elementami, później czekoladowe z jasnymi pasemkami, czarne z różowym długim pasmem (od spodu) teraz mam ciemne z jasnymi pasemkami i tym pasmem tylko jest jasne co bedzie widac na foto. Co do grzywek miałam już krótka na skos, była fajna bo bardzo postrzępiona, i długą na skos (teraz też taką mam). Jak miałam z 13 lat to była równo zcięta tylko troche za rzadka. A teraz jak pisałam marzy mi się ścięcie i ... rude włoski, tylko nie widze się w nich wiec myślałam o rudych pasemkach, kiedys miałam na ciemnych włosach jasne i takie czerwone pasemka.
    A co do ścięcia myślałam nad ala bobem jak miała Joasia Jabłczyńska (dodam foto) tylko zastanawiam się czy dobrze by mi było z taką grubą grzywką, ewentualnie myślałam nad ścięciem do ramion i mocnym wycieniowaniu a grzywka żeby została taka jaka jest. Proszę o rade. Z góry dziękuję

  3. Kinga_łódź Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2008, 20:28

    A i dodam, że po ciąży jeszcze mi odrastają i na czubku głowy są takie krótkie i sterczące włoski

  4. oludenis Początkująca

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 168 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2008, 21:40

    Szukalam na skypie i nie wiem,czy to to.
    Wez mi nie mow nawet o tych wlosach,bo dostaje wscieku.Teraz znow przegladam farby w internecie,ale nie moge sama zrobic teraz karmelowych,bo po pierwsze musze odczekac min 10 dni,a po drugie z ciemnych na jasne,to tylko u frycka i NA PEWNO pojde,tylko niech zbiore kaske.Wytrzymam 2 tyg,ale nie dluzej.Dobrze,ze zima i chodze w kapturze na lbie,a wieczorem jak biegam jest ciemno.AAA...nie chce mi sie gadac.Dalam ciala tym razem i juz!

  5. oludenis Początkująca

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 168 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2008, 23:12

    do grazka1979
    Sluchaj Grazka,ta farba,co mi polecila stylistka jest super i wychodzi ladny,lsniacy kolor(choc dla mnie wciaz trocheza ciemny),ale widze to tylko na moich naturalnych wlosach przy skorze,czyli odrostach,ktore maja moze 1cm.Nic mi to nie daje,bo reszta wlosow jest jaka jest,ale zmywaja mi sie,wiec lux.nastepna farbe jak poloze,to uzyje jakiegos karmelowego blondu i tylko na moje odrosty,a reszte jakos przeczekam.co miesiac lub 2 bede robic odrosty jasnym karmelowym i jakos jakos bede miala ten kolor.Poza tym w marcu bede w Polsce,to pojde do frycka.Dzieki Bogu zmywa mi sie ta farba,moze nie bedzie tak zle.Teraz wygoogluje sobie jakies farby w tym kolorze karmelkowym i popatrze co jest.

  6. green_monkey_ Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2008, 23:26

    hejka :) mam problem...;/ chce se ściać grzywke tylko nie wiem jak (mam guży wicher po prawej stronie czoła...) gdy byłam u fryzjerki to mi powiedziała żeby nie scinać grzywki na bok bo będzie mi ostro sterczeć..;/ lipa no ale może na prosto kiedyś miałam ale musiałam ciagle se poprawiać teraz chce na prosto żeby mi brwi zasłaniała i taka jakby za długa była... prosze droga S T Y L I S T K O D S . F R Y Z U R !!!!! pomocy.. :( ....
    ...
    ... aha a to moje foto ...

  7. zaradna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 listopada 2008, 14:22

    Witam.
    mam długie włosy i chciałabym coś zmienić bardzo mi się podoba fryzura bob tylko nie wiem czy bi mi pasowała. Pokaże fryzure która bym chciała i swoja obecną i prosze o rade

  8. 13angel13 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 39 Podziękowania: 2

    Napisano: 22 listopada 2008, 12:54

    jak mozesz to napisz mi co sadzisz o tym żebym zrobila sobie grzywkę :)

  9. sarcia Obeznana

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 17 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 listopada 2008, 13:58

    tak pasowalby Ci ta fryzurka, miałabys całkiem inną twarz,dobrze Ci to zrobi ^^.

  10. martuunia89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 listopada 2008, 18:00

    hej
    chcialam bym przejsc metamorfoze swoich wlosow np jakies pasemka cos w tym stylu ale nigdy jeszcze nic nie robilam z wolsami. kolezani doradzaja pasemka bland ale troche sie obawiam jak bede wygladac jesli jestem szatynka prosze o pomoc i doradzenie mi pozdrawiam

  11. Mili__20 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 10 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 listopada 2008, 21:15

    Droga Stylistko!! Proszę powiedz mi jakie to kolorki włosków na zdjęciach poniżej? i czy pasowały by mi ?? ? bardzo proszę o radę i z góry serdecznie dziękuję!! oczywiście chętnie wysłucham również opinii forumowiczek ;)

  12. kacha0923 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 listopada 2008, 17:02

    Witam.Mam pytanie jaka fryzurka by do mnie pasowała moje wlosy nie sa idealnie proste te zdjecia sa po wyprostowaniu,gdy daje je na painke to sie kręcą.

  13. Dyska22 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 29 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 listopada 2008, 18:46

    hey.
    mam mały problem ponieważ mój naturalny kolor włosów to blond kiedyś były bardzo jasne ale później zaczęły ciemnieć :( więc postanowiłam je rozjaśnić...
    do pewnego czasu nie przeszkadzało mi farbowanie odrostów,,,ale teraz zaczęło..
    mam długie włosy i nie cche żeby były zniszczone i żebym musiała je obciąć :(
    Czy farbowanie samych odrostów ( na górze włosów) tak bardzo je niszczy? prosze o rady :) ) mam nadzieję ,że mogę na was liczyć Pozdrawiam wszystkich :)

  14. LidiaKowalczyk Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 listopada 2008, 19:13

    proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniej fryzurki,jestem gotowa na zmiany co do koloru.Dodam,że mam cienkie,proste i trudne do układania włosy.Z góry dziękuję.

  15. Angelika1726 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 listopada 2008, 21:55

    Hej wam dziewczyny!!!w piątek ide do fryzjera...ale zupełnie nie wiem jak mam się obciac i zrobić sobie pasemka może mogłybyście mi doradzić bardzo was o to prosze!Czekam z Niecierpliwością!!

  16. esa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 listopada 2008, 23:51

    witam :) potrzebuje Twojej rady stylistko
    chce zmienic swoja fryzure ale nie wiem jak najkorzystniej
    mam geste, poddatne wlosy, przez prostowanie sa juz niestety zniszczone
    myslalam o obcieciu koncowek i o takiej fryzurce jak te ktore zalaczam, chcialabym je zostawic dugie ale mocno wystopniowac zeby nie byly oklapniete przy gowie
    Myslisz ze pasuje mi grzywka? Krotka prosta czy na bok?
    chcialam tez pasemka albo balejaz(tylko jakie kolory?)
    czy bordowe pasemka bylyby odpowiednie
    kolezanki mnie namawiaja na blond
    ale mam jasna karnacje nie wiem czy bedzie mi pasowac
    doradz prosze :)

  17. oludenis Początkująca

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 168 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 listopada 2008, 9:25

    do xstylistka
    Droga stylistko,to z powrotem ja.Ide 5 grunia do fryzjera,prosze Cie daj mi jeszcze jedna fotke z karmelowym blondem,bym ja mogla ze soba wziac i pokazac fryzjerce,Bo ta fryzura Tequilli jest wiewykonalna dla fryzjerow w moim miescie.Przepraszam,ze Cie mecze.Z gory dziekuje.

  18. oludenis Początkująca

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 168 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 listopada 2008, 12:13

    do xstylistka
    A czy ta na drugiej fotce rowniez by mi pasowala?Jakos wyrazniej widac te kolory.Ale jesli,nie to ok.Bede trzymac sie pierwszej...choc niecierpliwie bede czekac moze na jakas nowa propozycje.

  19. 13angel13 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 39 Podziękowania: 2

    Napisano: 24 listopada 2008, 18:26

    droga x-stylistko
    jak myślisz czy pasowały by mi te kolorki? jak tak to mogła byś napisac mi jak one się nazywają, żebym mogła kupic farbę którą uzyskam taki kolor :) bardzo podobaja mi się ciemne włoski. Pozdrawiam :*

  20. ankaka15 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 listopada 2008, 19:48

    Droga Stylistko,
    Naturalny kolor moich włosów to mysi blond, dlatego farbuje je od dawna na blondy lub brązy z pasemkami. Szukam jakieś nowej fryzury i koloru, które pasowałaby do kształtu mojej twarzy (b. wysokie czoło) i rodzaju włosów. Włoski zazwyczaj prostuję, dlatego są trochę podniszczone, gdy jest wilgotno lekko falują. Są gęste i cienkie. Noszę okulary. Potrzebuje pomocy :)

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.