jaka fryzura?

  1. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:12

    haneczkab92 - moim zdaniem powinnas zapuszczac wlosy i przede wszystkim nie cieniowac, poniewaz Twoje pukle sa dosc rzadkie... Jesli jednak lepiej sie czujesz w krotkich pasmach, to proponuje sciecie na boba. Grzywke odradzam.

  2. Bandicoot Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:13

    zdjecia ps. moja buzia chyba nie jest kwadratowa :P

  3. Bandicoot Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:15

    wlosy brazoiwe. niech pierwsze zdjecie nie zmyli.

  4. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:19

    marcyśka13 - oto moja przyszlosciowa propozycja ;-)

  5. i6zu9 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:20

    Czesc! Prosze powiedzcie co dla mnie najlepsze :) Mam wlosy trudne do określenia bo czasami krecone a czasmi normalne bo wyczesane :) Mam dlugie, ciekie ale za to geste wlosy :) Naturalny kolor to ciemny blond :) Nie sa az tak zniszczone :) co do twarzy to jestem pucata i mam duza glowe znaczy gruba twarz :) niebieskie oczy :) mysle ze to te istotne :) teraz mam cienkie, geste pasemka blond :) ale marzy mi sie pofarbowac na ciemny znaczy zrobic sie z blondynki na brunetke :) Co wy na to ?? ? Aaa mam dosyc juz noszenia kreconych wlosow marzy mi sie jakas fajna dopasowana fryzurka :) prosze o pomoc :) :) :)
    Oto moje zdjecia jedynie tylko takie posaiadam na stanie :)

  6. Bandicoot Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 11 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:21

    c.d zdjec jak potrzebujesz Kochana stylistko w ktorej nadzieje pokladam jakies inne zdjecia to pisz

  7. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:24

    żela - nosisz okulary, wiec uwazam, ze powinnas zrezygnowac calkowicie z grzywki i ja zapuscic (przy czym przedzialek powinien byc na srodku), poniewaz to sie 'kloci' z calym wizerunkiem. Jesli jednak chcesz posiadac owa grzywke, to proponuje krociutka i prosto scieta, jak na 1. fotce ponizej. Co do kolorow, to sugeruje farbowanie pasm na jasne odcienie, a nie ciemne czy w gamie czerwieni ;-) .

  8. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:27

    anczi - krotkie fryzury nie 'zaokraglaja' buzi, ale podkreslaja jej owal. Jesli wlascicielka krotkiej czupryny ma owalna buzie, to bedzie sie bardzo korzystnie prezentowac, zas przy okraglej buzi nie musi robic takiego efektu, poniewaz takie twarze sa z natury wieksze, a krotkie wlosy schodza na dalszy plan przez co moze wydawac sie jeszcze okraglejsza. Przy krotkich fryzurach trzeba miec jedrna skore twarzy i najmniejszy podbrodek nie jest mile widziany ;-) .

  9. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:44

    paulax3 - mialam na mysli calkowite zrezygnowanie z grzywki. Co do przedniego cieniowania - tego typu wlosy ma Jessica Alba, ktorej tylne pasma pozostaja rowno sciete. Radze takze skorzystac z moich porad, ktore zamieszczalam w poprzednich postach do Ciebie - nie martw sie, nie zniszcza Ci wlosow ;-) .

  10. truskawa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:48

    haneczkab92 pierwsza fryzura jest beznadziejna, ale za to druga rewelacja!

  11. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:48

    aska34 - zeby to zakryc - naloz na pasma farbe o odcieniu czekoladowego brazu.

  12. haneczkab92 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:51

    Dziekuję bardzo :)
    o to mi własnie chodziło :)
    szczerosc :D

  13. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 21:53

    Bandicoot - sadze, ze fryzura na 1. foto jest jak najbardziej dla Ciebie, ale sugeruje umiejscowienie przedzialka na srodku :-) .

  14. truskawa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 21:55

    Daj znać jak poszła jutrzejsza wizyta ;)

  15. haneczkab92 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 22:02

    oki :) a jeszcze stylistka :D napisała że na boba? co o tym myslisz?

    taka fryzurka ??

  16. olcia91 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 22:02

    Witam!
    Chciałabym coś zmienić w mojej fryzurze i nie mam pomysłu. Mam bardzo niesforne włosy nie są bardzo kręcone ani proste do tego są takie bez koloru, szare. Bardzo proszę o pomoc! z góry dziękuję! :)

  17. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 22:03

    i6zu9 - mysle, ze powinnas nosic najkrotsze wlosy do obojczykow, poniewaz krotkie czupryny nie dodawalyby Tobie uroku. Uwazam, ze byloby Tobie ladnie w falowanych wlosach - kolor i fryzura --> patrz: Shakira ;-)

  18. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 marca 2008, 22:06

    olcia91 - fryzurka jest jak najbardziej w porzadku, zas proponuje zmiane koloru na intensywny braz :-) .

  19. haneczkab92 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 marca 2008, 22:11

    a ty stylistko co myslisz o te fryzurce dla mnie ?? :P

  20. Niunia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 38 Podziękowania: 1

    Napisano: 5 marca 2008, 22:11

    Xstylistko napisałam dopiero teraz bo mam niekończący się remont(ojeju) nie spodziewałam sie tak wyczerpującej odpowiedzi :)
    wydrukowałam, sobie i teraz będę studiować twoje porady co do ubioru to na pewno zapamiętam i zakupię-urodę-ale na tych zdjęciach powyżej jestem opalona- byłam w Chorwacji ma wakacjach czy kolorystyka biżuterii będzie też dobra przy cerze w zimie raczej jest jasna zaproponowałaś mi styl etniczny czy dobrze zrozumiałam biżuteria koraliki piórka i kwiatowe wzory bo bardzo mi sie ten pomysł podoba.
    Przesyłam internetowego tulipanka w formie podziękowania za poświęcony mi czas i cenne rady :)

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.