jaka fryzura?

  1. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:05

    Nicola25 - moim zdaniem masz bardzo ladne wlosy, choc robia wrazenie tylko ciut-ciut przyklapnietych, poniewaz nie masz grzywki. Odradzam jednak prosto scieta, zas taka w stylu Beyonce z pewnoscia dodalaby Ci uroku - skrocilaby czolo i 'nie gryzlaby' sie z dlugim noskiem ;-) . Moglabys takze delikatnie wystopniowac wlosy u dolu, by nadac im objetosc (tylko delikatne wystopniowanie, poniewaz maxymalne ciecia spowoduja, ze wlosow bedzie sie wydawalo jeszcze mniej). Co do koloru, to uwazam, ze ten jest OK, ale byloby jeszcze lepiej, gdybys ten braz rozjasnila do jeszcze jasniejszego brazu lub nawet sredniego/ciemnego blondu. Chodzi mi o efekt wlosow Beyonce na zamieszczonym zdjeciu. Wystarczy, ze fryzjer wykona baleyage z odcieniem farby (nie rozjasniaczem!) blond. Niech to beda cienkie pasemka, ale ma ich byc dosc sporo, by rezultat byl zadowalajacy ;-) .

  2. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:22

    Nuna - moim zdaniem masz swietne wlosy i idealnie do Ciebie pasuja :-) ! Z pewnoscia nie radze rozjasniania, poniewaz Twoj typ urody lubi ciemne odcienie ;-) . Czesto tak bywa, ze osoby o prostych wlosach pragna miec krecone i vice versa. Jesli jednak bardzo Ci na tym zalezy, by miec wlosy jak Vanessa, to nie radze nic innego, jak zakrecenie wlosow na grube walki.
    Po umyciu lekko podsusz wlosy i zakrec na walki. Jednak nie zawijaj pasm do czubka glowy - niech zaczna sie falowac dopiero od linii brwi. Pochodz w tych wlosach az beda juz suche i odwin walki. Powinny wyjsc ladne i miekkie fale. Przeczesz wlosy palcami (nie szczotka i nie grzebieniem, by ich przypadkiem nie rozprostowac) i mozesz spryskac je zelem utrwalajacym w sprayu, jesli loki maja sie u3mac przez dluzszy czas. Jesli jednak okaze sie, ze beda zbyt skrecone, to wtedy postaraj sie 'wydluzyc' je palcami :-) .
    Jesli jednak nie bedziesz miala na to czasu i checi, zeby zakrecac wlosow, to poptarz na fotke Vanessy z prostymi wlosami, w ktorych tez wyglada bombowo ;-) .

  3. cyycka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:31

    decyduje sie na boba z grzywką :) tylko zobaczymy jak moja fryzjerka sobie z tym poradzi, ale mysle ze bedzie ok :)
    Dziekuje ślicznie :)
    jak juz bede po zabiegach to zaprezentuje zmiany i ocenimy je :D
    pozdrowionka

  4. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:45

    A to dziękuje :) Bo czasem mam naprawde spory problem z nimi ... elektryzują sie, lub przetluszczają a na końcach sa suche luz robia sie takie dziwne wicherki na ich czubku :( A jesli po wałkach włosy nie zakręcą sie wystarczająco co powinnam jeszcze zrobic ?? ? (zapuszczam je też cały czas bo chcialabym żeby były mi do bioder) xD czy to bedzie ładnie wyglądac? i z grzywką tez nic nie powinnam robic ?? buziaczki =*

  5. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:45

    A to dziękuje :) Bo czasem mam naprawde spory problem z nimi ... elektryzują sie, lub przetluszczają a na końcach sa suche luz robia sie takie dziwne wicherki na ich czubku :( A jesli po wałkach włosy nie zakręcą sie wystarczająco co powinnam jeszcze zrobic ?? ? (zapuszczam je też cały czas bo chcialabym żeby były mi do bioder) xD czy to bedzie ładnie wyglądac? i z grzywką tez nic nie powinnam robic ?? aaa pani jest stylistką czy zna się pani raczej na włosach ?? ? Bo jesli stylistka to zapytam jecsez w jakich kolorach mi bedzie do twarzy i co moge zrobic zeby sie jeszcze do vanessy upodobnic xD buziaczki =* (dołącze foty na ktorych wg mnie vanessa jest bardzo ladna) :P

  6. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:52

    Paprika - rzeczywiscie, bardzo fajnie wygladasz w dlugich wlosach i nie widze, by byly az tak bardzo zniszczone, ale skoro twierdzisz, ze nadaja sie do skrocenia, to Ci wierze ;-) . Masz owalna twarz, wiec mozesz z wlosami zrobic, co tylko Ci sie zapragnie. Ja jednak sugerowalabym boba - czesto polecam te fryzurke, bo kazda dziewczyna w niej wyglada inaczej i z reguly dodaje duuuzo wdzieku. Mysle, ze wygladabys swietnie we fryzurce, ktora 'nosila' Rihanna na samym poczatku, gdy sie sciela na modna dlugosc. Wyglada oszalamiajaco, prawda? ;-) . Jedynym minusem jest to, ze grzywka zachodzi na prawie cale oko i przy noszeniu okularow (a tym bardziej pracy w laboratorium), a to sprawia, ze fryzura staje sie malo praktyczna. Wyjsciem z sytuacji byloby przemieszczenie przedzialka bardziej ku srodkowi, by grzywka nie przyslaniala pol swiata ;-) .
    Jesli jednak wolisz dluzsza wersje, to sugeruje sciecie wlosow tak jak ma Mandy Moore na drugiej fotce. Jednak polecalabym zachowanie grzywki, bys mogla ja spiac z reszta wlosow w kucyk - kosmyki nie beda Ci przeszkadzac podczas pracy :-) . I jest to fajne upiecie dla dziewczyn, ktore nosza okulary, poniewaz odslania cala twarz i optycznie ksztaltuje ladny owal twarzy :-) .

  7. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 16:54

    Ja tez jestem ciekawa rezultatu ;-) . A jaki kolor?

  8. Chery06 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 10 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 17:02

    Pamietajcie ,ze Vanessa na niektórych zdjęciach jest przygotowywana przez przeróznych stylistów. Mało osób wie jak naprawdę wyglądaja w prawdziwej rzeczywistości. Choc przyznam racje ,ze Vanessa akurat ma przepiekne włosy! :)
    Nuna próbowałaś odzywek? pamiętaj ,że kręcenie włosów na wałki nie powinno odbywać się na całkowicie mokre włosy. :)

  9. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 17:13

    Tia te włosy są boskie xD A jakich odżywek ? bo uzywam różnych xD raz włosy są ładne a raz nie ^^ moje włosy naturalnie są lekko pofalowane. Ta, ja sprobuje dzis na te wałki to zrobic xD hmm a jak według Ciebie Cherry bede w takich włosach jak vanessa wygladac? =*

  10. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 17:18

    Moim zdaniem nic nie powinnas robic z wlosami, bo wygladaja i tak bardzo ladnie ;-) . Jesli bedziesz 3mac walki do idealnego wysuszenia sie wlosow, to nie powinno byc problemu z ich podkreceniem. Jedyne, czego sie obawiam, to to, ze wlosy oklapna (fale sie rozprostuja), a to by oznaczalo, ze masz wloski niepodatne na ukladanie :-( . I wtedy bedziesz mogla zrobic sobie piekne fale, ale tylko u fryzjera... Ale nie przesadzajmy. Pamietaj: podsusz wlosy po umyciu, by byly srednio wilgotne i zawin na walki. Kiedy bedziesz je odwijac, to wlosy maja byc suche :-) .
    Jesli chcesz, by wlosy mierzyly taka ekstremalna dlugosc, to radzilabym sie jeszcze raz nad tym zastanowic. Tak dlugie wlosy na malo ktorej dziewczynie sie ladnie prezentuja, a juz nie wspominajac o pielegnacji takich pasm! Jesli jestes niziutka, to bedziesz musiala sobie odpuscic taka dlugosc, ktora nie doda uroku, tylko jeszcze go odbierze :-( . Mysle, ze idealna dlugosc to taka, ktora siega lokci, nie dalej (przyklad: Adriana Lima).
    Zgadzam sie, ze Vanessa jest piekna dziewczyna, ale Ty takze nie jestes niczego sobie ;-) . Jesli chcesz sie do niej upodobnic, to nie bede Cie od tego odwodzic, bo dobrze, ze znalazlas wzor, ktorego typ urody przypomina Twoj. Przede wszystkim nie kopiuj Vanessy poprzez dodanie blond pasemek na dole wlosow - sadze, ze odebralo jej to troszke uroku i jest to moje male zastrzezenie co do niej ;-) . Jesli chodzi o stroj i make-up, to bez problemu mozesz sie na niej wzorowac, bo ma fajny styl.

    PS: Zadna 'pani', bo mam dopiero 20 lat, a stylizacja w pelnym zakresie (make-up, fryzury, ubior) to moje wielkie hobby, z ktorym wiaze swoja przyszlosc. Obecnie tylko stylizuje swoje kolezanki (cale szczescie, ze zadna nie narzekala ;-) ) i staram sie byc na biezaco z trendami w kazdym zakresie. Jednak to nie zaszkodzi w doradzeniu innym i podzieleniu sie swoja wiedza na ten temat ;-) .

  11. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 17:50

    aaa no to dziękuje za porady :) i jesli bede mieć jakieś wątpliwości co do wyglądu to zwróce się do Ciebie :P Mam nadziejej, że będziesz mi doradzać :D Hmm... No to może mas zracje co do tych włosów xD W takim razie zapuszcze je jesczez trochę bo do łokci nie sięgają :( A te pasemka u Vanessy faktycznie nie wyglądają ładnie :/ ale jeje styl jest świetny, taki dziewczęsy co mi odpowiada no i wlasnie ciesze sie ze chociaz troche moj typ urody przypomina jej. A moze dasz mi jakąś propozycje makijażu, i co z tą opalenizną xC moze jakieś balsamy ?? ? i te kolorki ubran i dodatkow już sama nie wiem xD teraz pozostaje mi tez jecsez schudnąć :P a mój wzrost to narazie 165 cm ... aa na ile lat wyglądam? xD
    =* =* czekam na odp (i sorki, że Cie tak zasypuje pytaniami) ^^

  12. cyycka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 17:57

    Właśnie sie jeszcze zastanawiam, czy miedziany czy pomiędzy jasnym brązem a ciemnym blondem;/ Włosy mi bardzo szybko rosną i boje sie troszke odrostów.
    Jak myślisz co zrobic ?? ?

  13. nicola25 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 19:08

    Dzieki wielkie!!! bo myslałam o mocnym ścieciu na tzw "boba" ale to raczej nie dla mnie... jeszcze raz dziekuje!!! pozdrawiam! ;) ))

  14. cecylia123 Początkująca

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 19:21

    Cześć !!!!!Ja także mam problemy z wyborem odpowiedniej fryzury. Mam prawie 15 lat.Moje włosy są cienkie, Proste i jest ich bardzo mało. W pierwszych klasach podstawówki miałam włosy wyrównane do ucha. Potem zapuściłam na takie do ramion(zdjęcie pierwsze),ale robiły mi się "kluchy" i musiałam zawsze zbierać je gumką, co je bardzo osłabiło. Teraz mam krótkie wycieniowane(zdjęcie drugie i trzecie).Niestety tą fryzurę bardzo trudno mi ułożyć i włosy są zazwyczaj przyklapnięte. Jak myślisz jaką fryzurę mam wybrać ?? ?? ?? ??

    I jakie kosmetyki utrwalające fryzurę nie będą szkodziły moim włosom ?? ?? ?


    Pozdrawiam serdecznie

  15. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 20:02

    Nuna - po zdjeciu poznaje, ze jestes piekna dziewczyna i nie dostrzegam, zebys miala nadwyzke kilogramowa, wiec odchudzanie sie nie wchodzi w gre ;-) . Co do wieku, to mysle, ze pomiedzy 15-17 lat, zgadza sie? Co do makijazu i ubran - napisz mi, jaki styl Ciebie konkretnie interesuje i jak sie przewaznie ubierasz na codzien? Czy robisz codziennie makijaz, czy dopiero rozpoczynasz? Czy sa jakies kolory, ktore bardzo lubisz, a moze i istnieja takie, ktorych nie cierpisz? Wolisz delikatny czy mocniejszy make-up? Wolisz sie wyrozniac strojem, czy raczej zmieszac sie z tlumem? Daj tez wskazowki co do tego, jaka masz figure - co chcialabys zaznaczyc, a co ukryc?... To niby takie nic nie znaczace pytania, ale wrecz przeciwnie. Mam dwie kolezanki, ktore sa niesamowicie do siebie podobne pod wzgledem urody i figury z taka roznica, ze jedna jest bardzo niesmiala i dziewczeca, a druga zachowuje sie jak 'szalony wariat' i ciagle jest w ruchu, dlatego nie da sie stworzyc dla nich tego samego stylu ;-) . Czekam na odpowiedz i postaram sie jak najszybciej odp. na Twoja wiadomosc :-) .

  16. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 20:10

    Hm, pamietam, ze proponowalam Ci namietnie rudy odcien i ja Ciebie widze wlasnie w miedzianym odcieniu, ale z rudosciami jest tak, ze trzeba byc do nich przekonanym, bo wizyta u fryzjera moze zakonczyc sie placzem i zgrzytaniem zebow ;-(. Przy tym kolorze rowniez nie powinno sie pozwolic na odrosty, ktore bylyby znacznie zaakcentowane... Proponuje ciemny blond - to bedzie najbezpieczniejsza opcja. Z pewnoscia rezultat bedzie naturalny i o odrosty nie trzeba sie tak obawiac, bo taki odcien raczej sie z nimi 'zleje'. Decyzja nalezy do Ciebie :-) . Jesli zalezy Ci na dlugotrwalym efekcie i jedynie odswiezeniu fryzury, to z pewnoscia wybierz ciemny blond. Jezeli natomiast chcesz czegos nowego i ciut szalonego, to polecam miedz :-) .

  17. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 20:36

    Cecylia123 - z jednej strony wspolczuje Ci malej objetosci wlosow, ale z drugiej zazdroszcze, poniewaz mozesz wyczarowac naprawde szalona fryzurke! Bardzo wiele dziewczyn odzywalo sie do mnie, czy pasuje im fryzura Emo (jest to wystrzepiona fryzurka, czesto pasma sa farbowane na malo spotykane kolory jak rozowy czy niebieski). Niestety, wiekszosci dziewczynom (szczegolnie tym o falowanych i grubych wlosach) ta fryzura sprawila wiecej szkod niz pozytku. Ja Tobie proponuje dwie delikatne wersje inspiracji Emo. Pierwsza z nich (lewe foto) to krociutka fryzurka - idealna dla prostych i cienkich wloskow, ktora postawiona na zel, jak i swiezo po umyciu powinna sie sama ukladac. Jesli jednak obawiasz sie az tak radykalnego ciecia, to polecam Ci druga - dluzsza wersje (drugie foto). Jest to idealna fryzura dla szczuplych twarzy (ktora Ty masz) i ktora wymaga niewielkiej porcji zelu lub gumy stylizacyjnej, by podkreslic ciecie. Jest to zawadiacka i szalona fryzurka, ale pasuje takze niesmialym dziewczynom. Grzywka jest dosc dluga, a ze wzgledu na to, ze nosisz okulary - popros fryzjera, by ja troche skrocil (to z pewnoscia nie zepsuje swietnego efektu) ;-) !
    Masz proste i cieniutkie wlosy, dlatego radze dosc czesto myc wlosy, a nawet jesli jest taka mozliwosc - codziennie! Nawet niewielka ilosc wytwarzanego sebum przez skore glowy powoduje, ze cienkie wlosy robia wrazenie przetluszczonych, dlatego czeste mycie bedzie zbawieniem dla ich wygladu. Uzywaj szamponow o przezroczystej konsystencji (te, ktore sa perliste bardzo obciazaja wlosy i skore glowy) i najlepiej dla wlosow cienkich lub przetluszczajacych sie. Odzywki - takze przeznaczone dla cienkich lub przetluszczajacych sie wlosow i z pewnoscia do splukiwania (te z mozliwoscia 'bez splukiwania' takze obciazaja wlosy). Jesli bedziesz miala problem ze znalezieniem szamponu dla swojego rodzaju wlosow, to kup ten... dla dzieci :-) . Sa bardzo delikatne i mozna je uzywac codziennie.
    Jesli zdecydujesz sie na ktoras z fryzurek podanych przeze mnie, to do stylizacji najlepsza bedzie guma lub pasta o lagodnej konsystencji, czyli taka ktora nie bedzie sklejac wlosow (mysle, ze godna polecenia jest z serii 'Got2b' Schwarzkopfa). Jesli jednak znudzi Ci sie codzienne ukladanie wlosow, to wystarczy, ze jedynie umyjesz wlosy, wysuszysz i juz mozesz z nia paradowac na zewnatrz, bo takie ciecie sprawi, ze kosmyki same beda sie fajnie ukladac ;-) .

  18. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 21:35

    Jaka fajna odp. uwielbiam na pyt. odpowiadac XD hyhy a ja mam 14 lat xD ale czo tam :P A ja waże chyba 60 kg. a to duużo :( Ja bardzo szybko przybieram na wadze ... nietsety. I co do figury mam trochę grube uda i wystający brzuszek :P szerokie ramiona iii dość szerokie biodra. a długośśc mojej nogi to 107 zm od stopy do końca kości biodra, brzuch na dole nieco pod pępkiemto az 83 cm (moje najgrubsze miejsce na brzuchu), biust - 90 cm
    udo (mierzone dośśc wysoko) 53 cm. Ha wymiary są XD Lubie dziewczęcy styl ale czasem dodam jakieś sportowe elementy lub ciemne ubrania ... , Do szkoły niestety nosze mundurek ;/ ale moze napisze jak sie ubieram np do miasta czy cos xD Dzinsy ciemne lub jasne (biodrówki - te lubie najbardziej) czarne spodnie rurki, sweterki najczesciej wyciete w serek, zwykle bluzki na krotki rekaw lub odpinane cienkie bluzy (moją byc takie do dlugosci tuz pod biustem) czarna kurteczka z futerkiem (taka jak na 1 fotce) kozaczki na małym koturnie, adidasy czarne, balerinki, sandaly najlepiej na koturnie lub klapki, krotkie spodenki (zastanawiam sie jakbym wygladala w szortach), bluzki na ramkach i na krotki rekaw niezbyt obcisle, paski do spodni, uwielbiam sukienki i spodniczki najlepiej z falbankami i kurteczki dzinsowe :D lubie obcasy ale gdzie ja w nich moge chodzic :( , czasem nosze tez rybaczki. To chyba tyle :P Uwielbiam sie malowac ale w szkole mam ograniczenia. ale narazie maluje się tak: lekki podkład 2 in 1 nivea (ten z kremem), korekror antybakteryjny , puder w kamieniu (musze kupic jakis ciemniejszy bo wybrałam do siebie za jesny odzien), tusz do rzęs astor VOLUMETRIX, czarna kredka i czasem jakis cien do powiek no i błyszczyk lubie jasne :) Chcialabym tez wyprobowac roż do policzkow i puder brązujący ale nie wiem co i jak xD N aimprezy lubie zaszalec z make-upem ;p kumpele mówią ze swietnie maluje, ale nie jestem tego pewna ;p , bardzo lubie kolor zielony (taki odcień kiwi) wszelkie rodzaje niebieskiego, biały, różowy, brązowy, czarny i czerwien tak nawet. Nie ma koloru którego nienawidze :) ale nie przepadam za pomarańczem. Na codzien wies zjaka fryzurke bede robic ale czasem czeszcze sie w 2 kitki, 2 warkocze, zadko w kitke, podpinam tez czasem włosy do gory lub np nosze opaski. Uwielbiam bizuterie i rozne dodatki :) kolczyki, lancuszki piersionki sysko ! . Bradzo lubie sie wyrozniac strojem ale ... poprostu sie boje. Nie rozumiem ludzi... dużo osób zazdorsci mi wyglądu i mi z tego powodu dokuczają xC Poprostu sądzą ze jestem jakąs plastikową lalą a wcale taka nie ejstem - dbam o siebie ale nie ubieram sie czesto na rozowo nie maluja sie takz eby miec tapete i mam kompleksy jak kazdy.. juz nie wiem co mam na to poradzic nie raz mi laski grozily ze cos mi zrobia jak im np odbiore chlopaka (nawet nie wiem skad im to przyszlo do glowy) ... szkoda gadać :( Jesli chcialabym ubrac sie ladnie i mocniej pomalowac zaraz są komentarze ;/ Chcialabym ukryc ten brzuszek (ale staram sie robic reguralnie brzuszki xD) i uda :( ale lubie spodniczk ii krotkie psodenki (boje sie normalnie co to bedzie w stroju kapielowym xD) ii moze troszke ogolnie figure wysmuklić?
    Ja mam dosyc malo energii ale latem lubie kapac sie w jeziorkach na basenach, opalac jedzic gdzies. jestem towarzyska ale lubie tez czasem opsiedziec w domQ i leniuchować Xd haa ... ^^ Nienawidze gdy ktoś kopiuje to co nosze itp. : ii imozee... lubie miec długie i zadbane paznookcie :) i oczywiscie opalenizna.. tylko czekam na lato ;p I opalam sie dosc szybko. Mam cere mieszana i niestety mam problem z pryszczami na plecach . jestem tez typową brunetką i występują u mnie włosy na rekach czy plecach ;( moze jakas rada tesh ?? (ale nie ejstem sama - moja przyjaciolka ma identycznie), chcialabym zebys tez mi poradzila co do ksztaltu brwi vanessy bo juz kompletnie nie wiem co z nimi robic, moje ą cieńsze ale istnieją jakies tam cienie i kredki do brwi wiec moze cos zdzialasz? ;p dzis np kolezanki powiedzilay mi ze jestem podobna do vanessy xD co by tu dodac ... używam kremu nivea visage young "control it" matujaco-nawilżający, szpomon do włosow timotei - wlosy przetluszczające sie a na konce dove wygładzający z jedwabiem lub elseve do włosów suchych i maske do włosów fructis (jakąs wygladzającą) moje włosy falują sie troche z natury, a wlasnie czy ja mam dosc ciemna czy jasna karnacje ? ;/ ( a cienie do powiek hmm.. czasem grafit, perłowy, brzoskwiniowy, brązowy, srebrny, fioletowy lub róz raczej tych cieni sie trzymam) moze polecisz mi jakis jasniutki błyszczyk bez drobinek ?? aha no i jaki mam owal twarzy ?? ? chyba tyle informalcji mniej wiecej wystarczy ?? Ale jakby cos Ci bylo potrzebne pytaj :) :) :) jecsez dodac ze mzoe ty cos poradzisz na ten temat czemu ja gdy ubiore sie troszke ladniej lub np tylko podkresle oczy wygladam wg innych jak "plastik" ?? ?? buziaczki :) czekam na jak najszybszą odp =* ( i załącze jesczez z 2 fotki) xP

  19. sunnie Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lutego 2008, 22:19

    Witam...Chciałabym sie doradzic odnośnie mojej fryzurki...Mam ochotę cos zmienic bo od kilku lat wyglada ona tak samo-ukośnie cięta grzywka troche mnie juz nudzi ale w prostej nie wyglądam za dobrze;/ Na razie ją zapuszczam ale sama nie wiem...Włoski mam bardzo cienkie,zniszczone paroletnim rozjasnianiem...kilka miesiecy temu przefarbowalam je na ciepły odcien brązu i wydaje mi sie ze tak jest ciekawiej (naturalnie mam średni blond-taki jasniejszy),oczy zielone,karnacja dosyc jasna,ale łatwo i szybko się opalam .Poza tym mam bardzo podatne włosy,ciągle sie puszą,czasem wręcz robią mi sie loczki (mama ma kręcone;/)i musze je traktowac codziennie prostownicą(kupiłam nawet taką jak mają w salonach fryzjerskich,zeby sie mniej niszczyły no ale hymm))Kiedys miałam rózne krótkie fryzury i uwazam ze im sa dłuzsze tym wygladam lepiej niestety dosyc wolno rosna bo czesto musze podcinac nieładne końcówki.Prosze o pomoc -jakąs fryzurke która by mnie troche ożywiła i sugestie w doborze koloru (moze jakies refleksy ?)

  20. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 23:28

    Reczywiscie, to jest dosc szczegolowa odpowiedz ;-) . A wiec po kolei:

    1) waga - jestes w wieku dojrzewania, dlatego radzilabym nie odchudzac sie zbyt namietnie, poniewaz Twoja figura sie dopiero co ksztaltuje. Poczekaj do 21. roku zycia, kiedy hormony sie unormuja i jesli wtedy stwierdzisz, ze sie sobie nie podobasz, to wtedy cos z tym fantem zrobisz. Teraz widze, ze jest wszystko OK. Masz 165 cm wzrostu i jesli wazysz 60 kg, to jest to waga jak najbardziej w normie! Jesli przekroczysz 70 kg, to mozesz zrezygnowac z niezdrowego jedzenia i pomyslec o zwiekszonej aktywnosci fizycznej, by ciut-ciut zrzucic nadwyzke. Ale jest wszystko w porzadku, wiec bez obaw ;-) .
    2) opalenizna - jestem zwolenniczka naturalnego piekna, dlatego nie polecam chodzenia do solarium tym bardziej, ze rezultat jest malo apetyczny, bo opalenizna bardziej podchodzi pod pomarancze, a nie pod braz. Wiem wiem, Vanessa ma opalenizne, ale podejrzewam, ze mieszka na amerykanskim wybrzezu, gdzie slonce daje mocno w skore, dlatego jest dosc sniada i moze jeszcze jest to spowodowane pochodzeniem (latynoska?). Jesli jednak zalezy Ci na tej opaleniznie, to mozesz uzyc balsamu nadajacego ladny koloryt (plusem jest to, ze dodatkowo nawilza), ale jest maly minus - mimo ze producent zapewnia naturalny efekt, to i tak powstaja bruzdy i brudza sie ubrania :-( . Poza tym Twoja buzka podchodzi bardziej pod sniada niz jasna, wiec sadze, ze aktualnie nic jej nie potrzeba na dodanie kolorytu ;-) .
    3) jak podkreslic figure - masz bardzo kobiecy typ sylwetki, tzw. gruszka. Mozesz ja podkreslic poprzez noszenie sukienek i spodnic olowkowych, ktore pieknie podkreslaja ksztalty. Jesli nie masz dokad zakladac obcasow, to z nich zrezygnuj, a zastap ladnymi i dziewczecymi klapkami i balerinkami (tenisowek nie polecam do spodnic i sukienek). Jesli chcialabys zatuszowac dol, to nos spodnie w ciemnym odcieniu, a gory w jasnym. Przy brzuchu i w dolnych partiach ciala zrezygnuj z wzorow i ozdob, ktore dodatkowo je uwypuklaja, czyli 3maj sie zasady: 'Gora moze byc zwariowana, zas dol spokojny'. Zrezygnuj takze z lejacych sie tkanin (lycra), dzianin w dolnych okolicach, ktore dodaja centymetrow. Co do szortow - hm, to zalezy. Jesli masz dlugie i zgrabne nogi (zgrabne = niekoniecznie smukle, ale proste), to mozesz sobie na nie pozwolic (nie ma zasady, ze tylko szczuple dziewczyny moga sie skapo ubierac). Co do odslaniania brzucha - tutaj moda jest bezwzgledna od lat - tylko ladny, idealnie plaski i bez boczkow brzuch moze byc odslaniany i tylko w lato (!). A co do kostiumow kapielowych - one wiecej odkrywaja niz zaslaniaja i zeby sie w nim dobrze czuc (przeciez mankamentow sie nie zakryje, prawda?) zainwestuj w taki 'wypasiony' - ozdobiony cekinami, bajecznie kolorowy, o ciekawym ksztalcie (patrz: Beyonce), a na pewno bedziesz sie czula zjawiskowo na plazy ;-) . (jesli chcesz wiecej info o wskazowkach co do Twego typu figury, to zajrzyj na forum 'figura gruszki') :-) .
    4) ozdoby - tutaj mozesz kombinowac w stylu, ktory najbardziej Ci odpowiada. Staraj sie zestawiac bizuterie kolorystycznie do ubrania, ktore masz na sobie, a wtedy bedzie to tworzyc fajna calosc. Jesli sa to jednobarwne ubrania, np. biala bluzka i czarne spodnie, to mozesz to 'doprawic' bransoletka i kolczykami o ciekawym ksztalcie i kolorze. 'Im spokojniejsze masz ubranie, tym bardziej szalone ozdoby mozesz zalozyc i odwrotnie - im bardziej zwariowany ubior, tym ozdoby powinny byc spokojniejsze (albo w ogole nie powinno ich byc' ;-) .
    5) make-up - mysle, ze na codzien wystarczy Ci delikatne podkreslenie atutow: delikatny cien, jedna warstwa czarnego tuszu do rzes, delikatnie jasny blyszczyk (jesli chcesz jasny i bez drobinek, to polecam firmy Bell z serii 'Silk' lub 'Satin' - nie pamietam dokladnej nazwy). Masz taki typ urody, w ktorym bedzie w kazdym cieniu do powiek dobrze, ale wazne jest, by nie przeholowac z iloscia. Jestes mloda, masz i tak wyrazista urode, wiec wystarczy tylko delikatne podkreslenie. Mysle, ze byloby Ci w perlistych cieniach najlepiej, czyli tych ze srebrnymi lub zlotymi drobinkami, a nie idealnie matowymi. Najlepsza technika nakladania cieni jest ich... cieniowanie ;-) . Zaczynasz od wewnetrznego kacika oka, nakladajac najjasniejsze cienie, nastepnie przechodzisz w ciemniejsze i przy zewnetrznym kaciku konczysz na najciemniejszym odcieniu. Dolna powieke najlepiej podkreslac jasnym cieniem. Co do rozu, to nie polecam, poniewaz latwo przekroczyc jego ilosc i efekt wyjdzie troszke 'babciny', ale za to doradzam zainwestowanie w bronzer i specjalny pedzel do nakladania rozu. Rezultat bedzie naturalniejszy - wystarczy, ze zrobisz dziubek przed lusterkiem i po skosie (od skroni do dolu policzka, nigdy odwrotnie!) nalozysz bronzer. Wystarczy takie jedno, gora dwa musniecia. Co do brwi, to nie poszerzaj ich, bo uwazam, ze masz znacznie ladniejsze niz Vanessa ;-) . O, o make-up'ie to moge mowic i mowic ;-) .
    6) kolezanki i ten zabawny 'plastik' - z Twojego opisu wynika, ze masz zaborcze kolezanki i nie powinnas sie na nie denerwowac i probowac zrozumiec, poniewaz widza w Tobie rywalke. Jestes ladna dziewczyna i zapewne dowartosciowana, a z tym wiele mlodych dziewczyn ma watpliwosci (ba, nawet starsze maja!). Kiedy sa w Twoim towarzystwie, to pewnie obawiaja sie, ze inni beda Was porownywac i moze Ty wypadniesz lepiej w ich oczach (?). Kazdy ma takie obawy, ze zostanie gorzej oceniony. Jesli qmpelki maja Cie za pewna siebie osobe (bo np. nie mowisz o swoich komplexach, a wrecz przeciwnie - twierdzisz, ze ich nie masz) i wielu chlopcom sie podobasz, to chca obnizyc Twoja samoocene poprzez porownywanie do plastiku (oczywiscie, nie biore pod uwage, ze zakladasz rozowe i pstrokate stroje, centymetrową 'tapetę' na twarzy czy odkrywania 90& powierzchni ciala!). Dziewczyny zdaja sobie sprawe, ze jestes urodziwa i troszke z zazdrosci wbijaja 'szpilke', bys nie czula sie zbyt pewnie, a one tak niepewnie. To normalna reakcja... Zwroc uwage na to, czy i jak Twoje kolezanki sie maluja, jak sie ubieraja i jak zachowuja - jesli jestes jedyna, ktora robi mocniejszy make-up, nosi modne ubrania i jest znacznie od nich smielsza w kontaktach z chlopakami, to one beda tak reagowac, bo sie do nich nie przystosowalas albo ze probujesz sie wybic. I nie rob niczego na sile. Po prostu badz soba. A jesli nastepnym razem ktoras Ci wygarnie, bys 'przypadkiem nie odbila jej chlopaka', to mozesz to skomentowac tym, 'ze nigdy nie odebralabys kolezance jej chlopaka, a to, ze inni zwracaja na Ciebie uwage, to juz nie Twoja wina i zeby kolezanka predzej przypilnowala chlopaka, a nie Ciebie'. Mozesz to potraktowac jak dobra rade starszej siostry, bo nie na darmo studiuje sie psychologie ;-) .

    Oj, zeszlysmy troche z tematu :-/. Powracamy do fryzur ;-) .

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.