jaka fryzura?

  1. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 5 lutego 2008, 23:52

    Sunnie - na poczatek radzilabym przejscie przez kuracje odzywcza dla wlosow, by mogly sie odzwyczaic od prostownicy. U niektorych dziewczyn stosowanie prostownicy az przechodzi w codzienny nawyk, ale to powoduje bardzo wielkie szkody dla wlosow, bo co z tego, jesli dzisiaj wlosy ladnie wygladaja, jesli nastepnego dnia beda przypominac wior :-/. Dlatego przeznacz m-c na calkowita regeneracje wlosow (zainwestuj w dobra maseczke i nakladaj ja 3x w tyg. na 20 minut po umyciu wlosow). Oczywiscie, w tym czasie zrezygnuj z prostownicy - na pewno sie oplaci. Jesli wlosy przez ten czas nadal sie puszyc, to poprostu upinaj je w minikoczka i fruwajace kosmyki upnij wsuwkami w kolorze wlosow :-) . Moj typ fryzury dla Ciebie, to luzniejsza wersja boba (patrz: Eva Mendes). Wazne jest, by pasma byly na przodzie wyrownane, zas z tylu moga byc wystopniowane - to nie zaszkodzi kreconym wlosom, by ladnie sie ulozyc :-) . Ta fruzura jest dobra, jesli Twoje loczki sa przy twarzy, tzn. nie fruwaja jak afro na wszystkie strony, tylko 3maja sie blisko skory glowy, to ta fryzurka bedzie w sam raz. Poza tym wlosy powinny ladnie odrastac tak, ze nie bedzie potrzeby ich stylizowania. Na poczatku odradzam farbowanie (poki sie nie nawilza i 'nie zlapia' ladnego skretu). Jesli poczujesz, ze sa zdrowe, a pasma odrosna, np. do obojczykow, to nie bedzie potrzeby ich ponownego scinania, tylko wystarczy dodac kilkanascie jasniejszych pasemek (choc mysle, ze w tym brazie wygladasz fajnie :-) ), by odswiezyc efekt :-) .

  2. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 0:09

    Ale to nic, ze zjechałyśmy z tematu :) Twoje rady są świetne i to forum też więc troszkę się można rozpisac ;p wow studjujesz psychologie :) I tak tylko dodam, że te "kolezanki" nie sa moimi bliskimi kumplelkami, wiesz - tylko chodza z e mna do szkoly (jedna jest w mojej kl) oe palą piją i niewiadomo co jeszcze ;/ i mają wielkie pretensje. Nasladują jak chodze (jakos dziwnie ^^) i przezywają o "madam"... eh... ale będe sobą :D
    A co do urody :P czyli jestem gruszką :P aha xD co do tej wagi to rozumiem ze dojrzewam tylko, ze tłuszczyk jest wiec jakies cwiczenia pewnie nie zaszkodzą ;-) hyhy
    a co do kolorkówz tych co lubie lub są mi obojętne doradzisz moze jakos profesjonalnie co najlepiej ;-) ?? a kształt brwi - ok taki zostawie ;p (sama sobie zrobiłam :D w domQ) hyhyh ;p a ten róż to fakt, ale vanessa ma zrobione takim cukierkowym rozem czesto wiec moze to by dalo w miare fajny efekt ? a moze polecasz jakis konkretny bronzer (firma, cena itp) ?? wstawie tez zdjecie mojej ulubionej sukienki i powiesz mi czy pasuje i czy jest ładna :P (strój kąielowy mam turkusowy z cekinkami :D dobrze trafiłam), i ja tez nie chodze do solarium, efekt sztuczny ;/ (a venessa wlasnie jest chyba latynoska :) a balsamy wyproboje gdy tylko będzie nadchodzic wiosna :) hmm... ale przyznaj po tych wymiarach ze brzuszek i uda sa troche grube xD ? powiem ci tez ze mam wystająca pupe ^^ to troszke dzwnie wygląda przy grubszych udach z boku ;)
    a teraz make-up, to cieniowanie chyba mi za dobrze nie bedzie wychodzic xD ale oki bede uzywac połyskujących cieni. a jesli blyszczyk jaksny to lepiej bezowy (czy brzoskwinia0 czy jasny pudrowy róż ?? ? a jesli o make-upie mzoesz mowic i mowic to smiało xD hyh
    aa i mozesz mi jeszcze powiedziec w jakich upięciach fryzow byloby mi do twarzy ;] (Jutro robie sobie fryz vanessy na walkach to Ci napisze jak wyszlo albo zrobie foteczke ?) a jesli
    lubisz doradzac innym na temat urody pewnie sama wygladasz extra ;) wstawisz swoje foto ?? :p Jeszze chcialabym wiedziec gdzie mieszkasz ;) Pozdrowionka =*

  3. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 6 lutego 2008, 14:41

    Fryzurka - zamiescilam fotki Vanessy, by bardziej Cie przekonac do upiec ;-) . Na pierwszym zdjeciu (3 pierwsze zdjecia wstawily mi sie przez przypadek) fryzura jest bardzo twarzowa i pasuje dziewczynom o dlugich wlosach i dosc zdrowych koncowkach. Jest to w gruncie rzeczy tylko kucyk, ale bardzo glamour. Zaczesz wszystkie wlosy na jeden bok i gumka (w kolorze Twoich wlosow najlepiej albo bardzo ozdobna) zawiaz kitke. Rozczesz jeszcze raz powstaly ogon i gotowe ;-) ! Jesli jednak kosmyki beda Ci wychodzic i fruwac wokolo, to przymocuj je wsuwkami w kolorze Twoich wlosow. Moja kolezanka poteguje jeszcze elegancki look poprzez zalozenie tylko jednego eleganckiego kolczyka do ucha, ktore jest odsloniete. Efekt jest bardzo sexy ;-) .
    Kolejna fryzura tez nie jest skomplikowana. Wystarczy, ze zrobisz z tylu glowy kok i wypuscisz kilka pasemek przy twarzy. Ta fruzurka prezentuje sie tez dobrze na prostych wlosach, wiec nie ma potrzeby ich zakrecania ;-) .
    Ostatnia fryzura, ktora Ci proponuje to upiecie grzywki nad czolem. Jest to tylko malenka zmiana, ale daje calkowicie inny efekt uczesania i jestem pewna, ze bardzo by Ci pasowala :-) .

  4. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 6 lutego 2008, 14:44

    Nuna :-)
    A wiec znowu po kolei, by zachowac porzadek:

    1) make-up - dziewczynom o Twoim typie urody bardzo pasuja zlote cienie, ale takze biale (najlepsze na codzienne, niezobowiazujace wyjscie) polaczone z czarna kredka, ktora wykonuje sie tzw. jaskolke (do robienia kresek przy linii rzes trzeba nabrac wprawy, ale warto). Jesli masz watpliwosci co do malowania powiek, to radze pocwiczyc w domu, najlepiej wieczorem, kiedy nigdzie nie wychodzisz i mozesz cierpliwie sie szkolic pod swoim wlasnym okiem ;-) . Jesli nie masz tendencji do rumiencow, to bez problemu mozesz uzywac zwyklego rozu. Ja jednak wole bronzer, bo ladnie ksztaltuje owal twarzy w sposob naturalny. Hm, nie jestem w stanie podac konkretnego produktu (mialam nieuzywane brazowe cienie do oczu i... nimi chwilowo zastapilam bronzer ;-p), ale wiele firm wprowadza tego typu kosmetyki. W tym przypadku nie trzeba wydawac duzo pieniedzy na owy bronzer - mysle, ze lepsze produkty posiada polska firma Bell, Inglot i Joko :-) . Co do blyszczykow, to mozesz przebierac i wybrac taki, jaki najbardziej Tobie odpowiada. Przy jasnych odcieniach istnieje minimalne prawdopodobienstwo, ze nie bedzie pasowal.
    2) figura - to, ze masz zaokraglone posladki + uda + brzuszek, to nie znaczy, ze jestes gruba! Nie ma potrzeby tworzenia wymiarow, bo istnieje takie fajne powiedzenia: 'Piekno nie jest mierzone w centymetrach' i ono sie sprawdza. Mialam ostatnio wyklad o atrakcyjnosci fizycznej i istnieje teoria, ktora zaklada, ze wyznacznikiem idealnej figury jest wspolczynnik talia/biodra, ktory powinien wynosic 0.7. Taki wspolczynnik miala Marilyn Monroe i byla uwielbiana za swoja urode, taki wspolczynnik ma takze Kate Moss, ktora jest wzorem dla wielu kobiet na calym swiecie, a przyznamy, ze ona i MM maja inne figury, choc obie sa uznawane za piekne. Jesli chcesz sprawdzic swoj wspolczynnik, to zmierz sie w talii (nad pepkiem) oraz w najszerszej partii bioder. Podziel wynik talii przez wynik bioder, np. jesli w talii masz 60 cm., a w biodrach 90, to podziel 60/90=0.66 i wtedy sprawdzisz, czy teoretycznie masz idealna sylwetke ;-) . Poza tym kobiety roznia sie miedzy soba i kazda jest na swoj sposob piekna - urocza jest drobna figura Kylie Minogue czy Christiny Aguilery, ale takze sexy moze byc sylwetka Beyonce, Marilyn czy Jennifer Lopez, ktorych zdjecia nizej zamiescilam. A co sukienki, to trafilas w 10tke, bo mysle, ze wygladasz w niej bardzo ladnie (kolorystyka, ciemniejszy dol w ksztalcie litery A :-) .

    PS: Co do mnie, to pochodze z okolic Warszawy, choc to w stolicy spedzam wiekszosc swojego wolnego czasu :-) . Co do mojego wygladu, to prezentuje odmienny typ niz Ty - mam jasne wlosy (z wyboru), jasna karnacje i niebieskie oczy :-) . Zamieszczam swoja fotke sprzed 2-och m-cy - juz nieaktualny, bo mam grzywke i ciemniejszy odcien wlosow.

  5. gviazdka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 18:11

    Hej. Moglabys mi pomoc w doborze odpowiedniej fryzurY :D

    Mam wlosy bardzo wycieniowane.. (pomimo iz sa dosc dlugie) fotka juz ma z pol roku.. i chcialabym cos z nimi zrobic ale nie wiem za bardzo co.. jstem przyzwyczajona do tej fryzury co mam bo mi optcznie wyszczupla twarz. U gory mam duzo wlosow a im nizej tym jest ich mniej.. Gdy te u gory wyprostuje to ma takie sflaczale.. i stwierdzilamze chyba tylko fryzura gdize mam u gory.. natapirowane do mnie pasuje... a moze jednak? super bylo by gdybys mnie do jakiejs innej przekonala.. gdyz ogladam juz jakis czas fryzury w necie i mam wrazenie ze mam taki ksztalt twarzy ze tylko ta ktora mam obecnie fryzura, do mnie pasuje :) prooosze pomoz :P

    Caarnobiala (ta pierwsza)fotka to moja a te kolejne to fryzury jaki mi sie marzą.. ;)

  6. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 6 lutego 2008, 19:04

    Gviazdka - myslalam, ze srodkowe zdjecie tez jest Twoje ;-) . Skoro lubisz mocno wycieniowane fryzurki, to radzilabym zaznajomienie sie z dzialem fryzur Emo, gdzie maxymalne stopniowanie jest elementem charakterystycznym. Jesli masz z natury dosc proste i nie za grube wlosy, to spokojnie mozesz sobie pozwolic na taka fryzurke, ktora najlepiej sie prezentuje przy charakterystycznym odcieniu, jak np. platynowy blond, czerwien lub czern (najgorzej sie prezentuje na brazowych wlosach, bo nie robi az tak fajnego wrazenia). Dodatkowym plusem jest to, ze cera moze byc bardzo jasna, a nawet jest wymagane, by byla porcelanowo biala.
    Fryzura Marilyn nalezy do klasyki, ale uwazam, ze Tobie nie pasuja krecone wlosy (proste i delikatnie falowane jak najbardziej), wiec mysle, ze najlepiej bedzie, jesli pozostaniesz przy wystopniowanych albo tez doradzam sciecie ich do obojczykow, delikatne wycieniowanie i zmniejszenie objetosci grzywki za pomoca nozyczek z grzebykiem :-) . Sadze, ze w krotszych fryzurach nie byloby Ci do twarzy, wiec pozwol wloskom rosnaaac, a z pewnoscia bedziesz mogla z nich wyczarowac tyle kombinacji, ile Ci sie zamarzy :-) .

  7. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 20:19

    Piękne upięcia :) Huhu :) Hmm tą kiteczke napewno wyprobuje - mam takie ładne gumki z kwiatem :D Pozniej ten kok jest zarąbisty ale nie mam pojęcia ajk sie go robi ;( :( :( Moze jakos bys mi to napisala? dosc szczegolowo bo ja czasami jestem ciemna ^^ I ta ostatnia fryzura tez super :) skoro mowisz ze bedzie mi ladnie to ok :) a to sa natapirowane wlosy przypięte wsuwkami ?? ?? hmm dzies tak czytalam o ksztaltach twarzy, i chyba amm twarz okrągłą ... ;/ czyli bronzerem musiabym przyciemnic skronie , ta ?? I wyprobowalam te fale vanessy tak jak mwoilas :) ładnie łądnie ;p Dam Ci foteczke jak wyszło :) :)
    A make-up bede stosowac :) i tego bronzera poszukam xD A dlaczego tak sie dzieje ze pomaluje sobie oczy kredka dosc mocno i czarnym tuszem a gdy robie zdjecia to pod niektorym swiatlem widac jakby tego nie bylo? robie cos nie tak ??
    hmm mi moze nie pasowac jasny blyszczyk? :( łe
    a w tych obliczeniach wychodzi mi jakos 0,82 ...
    Haa a to moja ulubiona sukienka wiec sie ciesze ze ja dobrze dobralam :) m byla jescezx niebieska. ale nie wiem ktory kolorek elpszy. a nadal mi nie powiedzialas jakie kolorki sa dla mnie najlepsze xD
    A to ty z okolic Warszawy :) to mamy podobnie bo ja z okolic poznania (czyli tez duzego miasta) ;-) Ale ładne to foto - ładnie wyglądasz :D

  8. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 20:28

    (Eh na tych moich fotach brzydko wyszłam ... no ale trudno)
    Teraz chciałam Ci sie poradzić w sprawie mamy :P :P :P Bo ona nie wie jaka ma sobir zrobić fryzurke i jaki kolorek włosów (chodzi jej też o grzywke) Dam Ci jej foteczkę xD I nie chcialaby zabardzo tracic na długości bo dopiero co zapuscila wlosy do długosci którą chciała :D
    Więc będzie wdzięczna jeśli jej cos doradzisz. i powiesz jaki ma owal twarzy =*

  9. Chery06 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 10 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 20:38

    Nuna! Masz świetne włosy! Co do kolorków specjalnie dla Ciebie to spróbuj np. ciemnozielony połączony ze złotym. jesli robisz zdjęcia i na nich niewidac twojego makijażu to spróbuj malować sie innaczej(zobacz może akurat coś przypadnie ci do gutu innego niz zwykle). :) Moim zdaniem przepieknie wygladałabyś gdybyś miała oczy pomalowane kredka tylko na górze w stylu lat (?)[przepraszam ale dokladnie nie wiem ktore to lata ale cos w granicach 70 -80).teraz ostatnio jest moda na taki styl. :)
    masz bardzo ładną urodę i możesz ja wspaniale wykozystac dobierajac do tego takie kolorki jakich ja nie mogę "uzywać' ponieważ jestm blondynka z niebieskimi ciemnymi oczami. :)

  10. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 20:52

    A no to rowzniez za rade dziekuje ;* ciemno zielony ze zlotym.. hmm ciekawe faktycznie ;p moge taki make up wyprobowac tylko ze ja czuje sie troszeczke dziwnie z niepomalowanymi oczami na dole :) =*

  11. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 6 lutego 2008, 21:02

    Nuna - co do fryzur, to uwazam, ze tapirowanie i nakladanie wszelakich specyfikow nie musi wchodzic w gre. Ja robie sobie codziennie przerozne fryzurki i nie uzywam zadnego kosmetyku do stylizacji, a wlosy sie 3maja przez (prawie) caly dzien i ladnie sie ukladaja. Co do koka, to musisz wlosy podzielic na sredniej grubosci pasma i przypinac je wsuwkami w rozne strony - powinna sie z nich zrobic bombka. Jest to dosc czasochlonne, jesli sie ma dlugie wlosy, a do tego grube, wiec radze moze skromniejsza, ale rownie elegancka wersje: zrob kucyk wysoko na glowie, a nastepnie zwin go wokol wlasnej osi i kolejnie wokolo gumki (najlepiej, zeby byla w kolorze wlosow i dosc cienka). Zrobi sie tzw. slimaczek, ktorego przymocuj wsuwkami, by sie sam 3mal :-) . Na przodzie zostaw kilka pasemek. Co do drugiej fryzury (upieta grzywka), to nie ma potrzeby tapirowania. Jest to dobra fryzura, jesli chcesz miec danego dnia rozpuszczone wloski, ale powiedzmy, ze grzywka nie jest pierwszej swiezosci, wiec zbierz jej pasmo i upnij dwiema wsuwkami na czubku glowy :-) .
    Co do Twojego ksztaltu twarzy, to masz owalna, wiec nie ma potrzeby jej dodatkowego wyszczuplania. W takim przypadku bronzer nakladasz na zaglebienie (po zrobienia dziubka) w policzkach, kierujac pedzel do dolu (nie w druga strone) po skosie. Mialam na mysli, ze jasne blyszczyki pasuja kazdemu, wiec to od Ciebie zalezy, ktory wybierzesz, bo najwazniejsze jest, bys to Ty sie dobrze czula :-) . Jesli robisz mocny make-up i nie widac go na foto, to moze wynikac z tego, ze jednak nie jest az taki mocny albo, ze aparat nie jest w stanie go uchwycic, bo np. nie ma zaprogramowanej zaawansowanej ostrosci, kontrastow (dlatego paparazzi czyhaja z drogimi lustrzankami, by wyhaczyc najmniejszy pryszcz na twarzy znanej osoby ;-p). Moja kolezanka powiedziala, ze dziwi sie, bo kiedy robi sobie zdjecia (a naprawde mocno sie maluje), to make-up wychodzi bardzo naturalnie, a kiedy paparazzi cykna fotke Dodzie Elektrodzie, to dokladnie widac, ze ma na czarno pomalowane oczy... Nie nalezy rowniez zapominac, ze gwiazdki sa starannie szykowane na pokaz - ogromne kreski wykonane eye-linerem, kilka warstw czarnego cienia na powiekach, sztuczne rzesy (prawie kazda aktorka/wokalistka przykleja chociazby kepki rzes), by oko bylo wieksze, a spojrzenie wyraziste i powalajace ;-) . Nie zapominajmy, ze zanim fotki gwiazd zostana opublikowane, to przechodza przez roznorakie programy, ktore maja za zadanie zretuszowac co nieco, a niektore 'potrafia' wykonac mocny make-up na calkowicie nieumalowanej twarzy!
    Co do ubioru, to mysle, ze pasowalyby Ci znacznie zdecydowane i intensywne kolory niz pastelowe. Teraz masz wiele modnych odcieni do wyboru sposrod tych nasyconych: fiolety, zielenie, czerwienie,... Ale tez sadze, ze dobrze wygladalabys w bieli :-) .
    Co do fryzury, to mysle, ze lepiej jest Ci w prostych wlosach, lecz w tej fryzurze tez jest niczego sobie ;-) . Mozesz jednak 'doprawic' fale - napisalam wczesniej, bys zakonczyla zawijanie walkow do linii brwi, ale patrzac na wynik wiem, co mogloby ulepszyc loki. Masz zdecydowanie zaznaczony przedzialek i dlatego nastepnym razem, jesli bedziesz nawijac wlosy na walki, to nie odzielaj przedzialka - niech wlosy same sie uloza, a efekt bedzie jeszcze naturalniejszy. Obawialam sie, ze wyja Ci sprezyste skrety, ale teraz mozesz spokojnie zawinac wlosy do skory glowy :-) .

  12. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 21:03

    Hm ... Cherry a wg Ciebie jestem troche do Vanessy H podobna ?? ? (dla mnie kazda opinia sie liczy.. normalnie mam obsesje ^^) =*

  13. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 6 lutego 2008, 21:09

    Nuna - Twoja Mama ma owalny ksztalt twarzy i uwazam, ze braz, ktory ma na sobie wyglada jak najbardziej w porzadku :-) . Wlasnie - moze Ty uwazasz, ze jest za ciemny badz za jasny, to mi napisz ;-) ? Co do ciecia, to zapewne Twojej Mamie zalezaloby na tym, by fryzurka byla praktyczna. I jakie ma wloski naturalnie - proste czy falowane, czy robia jakies 'klopoty', np. nieznosnie sie pusza i nic nie jest w stanie ich ujarzmic? Jesli wszystko jest OK, to radzilabym fyzurki podane ponizej - wszystkie sa dosc proste w u3maniu. Polecam zachowanie przedzialka na boku i zapuszczenie grzywki do polowy policzka, a nawet do brody :-) .

  14. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 22:04

    Wg mnie dałas dobre rady mamie no i ten brazik ejst ok n o ipozatym znajomi jej mowia ze jest swietny :P Tylko mama mi tu teraz marudzi ze ona lubi spięte fryzurki bo jej przeszkadza jak grzywka leci na oczy :/ hmm... ja juz nie wiem xD Dodam jecsez ze mam je czesto prostuje i podpina grzywke co mi sie średnio podoba xD

  15. Nuna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 22:18

    A teraz wracam znoffu do mnie :] eee... aha ;p oj to zazdroszcze Ci ze twoje wlosy sie tak łatwo ukladają :) A ten koczek... hmm no sprobuje :D Moze jakos to wyjdzie. A ta upieta grzywka to fajna i praktyczna fryzurka i fajnie ze do mnie bedzie pasowac :P Chyba bedzie dobra jak sie zrobi ciepło ;p
    Nie chce mi sie wieżyc ze mam owalną twarz :) myslalam ze mam okrągłą bo taka piłeczka z niej sie robi xD hyhy A powiem Ci jeszcze, ze znalazłam fryzurke ktora baaardzo mi się pdoba :) (albo te warkocze :) ahhh dam jej foteczkę tylko że juz kiedys probowalam robic cos podobnego i wlasnie bylo mi widac uszy tak jak vanessie i nie podoba mi sie to u mnie... kurcze no nie wiem dlaczego ??
    A z tymi błyszczykami nie zrozumiałam Cię xD soreczki =* A mzoe polecasz jakis ciemniejszy błyszczyk? moze akurat znajdziesz jakis odpowiedzni dla mnie :) a jesli juz jakis to lepiej matowy czy z drobinkami ?? ??
    eee a z tym make-upem to ja oczywiscie ciemna nie pomyslalam ze gwiazdy wlasnie przechodza metemorfozy przez te programiki no i maja foty robione super aparatami no i maja profesjonalny makijaz ... xC
    I zapamiętam sobie ajkie kolorki do mnie pasuja :D a pastele bede ograniczac :] hmm a np pasowałby by jecsez brązik i taki nasycony niebiski (turkusik) ?? ?
    a mi sie wydaje, ze w prostych wyglądam... przeciętnie :p poprostu sa przyklapniete i nie dają mi wyrazu xD ale kto wie :P I z tymi falami sie staralam ale chyba jednak cos mi nie wyszlo ^^ a teraz co mi tlumaczysz ta instrukcje słabko rozumiem. tzn rozumiem ja tak ze jak umyje wlosy mam je zaczesac wszystkie do tyłu bez przedzialka , podsuszyc i nawijac do skory glowy a przedzialek sam sie ułozy ?? ?? =) (piekne sa te makijaże oczu ale ja tak profesjonalnie nie potrafie.. a ty ?? )

  16. paulinka009 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lutego 2008, 23:00

    witam!jestem blondynka z brazowymi pasemkami, od spodu brazik..mam 19 lat.moje wlosy sa bardzo cienkie,proste,trudne do ukladania..mam grzyweczke na bok chociaz mam wielka ochote na jakas zmiane..do tego moje wlosy maja efekt ciaglego oklapniecia.aha i musze wspomniec ze mam okragla twarz i takie pyzate policzki..doradz cos prosze.

  17. poi Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 lutego 2008, 0:06

    jak wszystkie tutaj mam ochote na zmiane, zawsze marzyła mi się grzywka na bok albo wycieniowanie od połowy policzka, ale boję się bo moja buzia chyba jest zbyt okrągła na coś takiego

  18. aneta28 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 16 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 lutego 2008, 10:30

    Czesc czy moglabys i mi pomoc tak jak 'nunie' co do ubioru i make-up.Wiem ze zajmujesz sie tylko fryzurami ale moze jest jakas szansa.Czekam na odpowiec wtedy opisalabym ci swoja sylwetke.

  19. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 7 lutego 2008, 18:17

    Nuna - moglabys powiedziec Mamie, by nie prostowala wlosow na codzien, bo gdy raz tego nie zrobi, to nie beda one zbyt ladnie wygladaly :-( . Jesli sie denerwuje z powodu grzywki, to radze calkowite z niej zrezygnowanie i zapuszczenie przednich kosmykow do brody. Co do upinania wlosow, to mozesz Mamie poradzic w moim imieniu koka-slimaczka, o ktorym Tobie wczesniej pisalam albo tez o kucykach, ktore niesamowicie odmladzaja :-) .

  20. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 7 lutego 2008, 18:32

    Nuna - jesli chcesz sobie robic warkocze lub kucyki, to po prostu nie zawijaj wlosow za uszami - niech je pokrywaja, to wtedy nie beda za bardzo widoczne ;-) . Co do ciemniejszego blyszczyku, to jednak nie moge tak latwo polecic, poniewaz jest to sprawa indywidualna i trudno jest dobrac odpowiedni kolor dla okreslonego typu. Racja, istnieja ogolne zasady co do doboru szminek czy ciemnych blyszczykow, ale to nie oznacza, ze trafi sie w 10-tke, jesli 'w ciemno' zakupi sie jakis produkt. To, czy ciemniejszy blyszczyk bedzie pasowal zalezy m. in. od koloru cery, intensywnosci rumienienia sie, jakosci skory, wielkosci i ksztaltu ust,... Tych zaleznosci jest wiele, ale nie sadze, by ciemne pomadki byly Ci potrzebne, bo w rzeczywistosci kobiety je kupuja albo do pracy (z pewnoscia nie do szkoly), albo na wieksze wyjscia, na ktore -moim zdaniem- bardziej oplaca sie podkreslenie oczu, poniewaz makijaz oczu z pewnoscia dluzej sie u3ma niz pomadka na ustach (chyba ze ktos jest na tyle zobligowany, by czesto chodzic 'na poprawki' ;-) ). Co do noszonych kolorow, to polecam wszystkie (!) intensywne, lacznie z odcieniami niebieskiego i brazow :-) . A ja uwazam, ze w prostych wlosach wygladasz bardzo fajnie - po prostu przyzwyczailas sie, ze takie sa Twoje wlosy i pragniesz zmiany, biorac pod uwage, ze wiekszosc dziewczyn je nagminnie prostuje, wiec odczuwa sie chec wyroznienia ;-) . Co do robienia lokow: podsusz wlosy po umyciu, ale nie okreslaj zdecydowanego przedzialka; podepnij wlosy u gory, bys mogla swobodnie wybierac pasma do zawijania i kieruj sie do coraz wyzszych pasm. Przedzialek nie bedzie zaznaczony, ale po rozpuszczeniu wlosow (kiedy beda juz suche) beda, a przynajmniej same powinny sie odpowiednio ulozyc :-) .

    PS: Takie makijaze umiem zrobic, pomijajac ostatnie zdjecie ;-) .

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaka fryzura dla chlopaka 16 letniego ? Autor: borys12343, 22 maja 2010, 22:50
  • 3 odpowiedzi
  • 9326 wyświetleń
olciaaa
Brak nowych postów Pomoc w określeniu jaka fryzura dla mnie pasuje Autor: Mariusz123, 28 lutego 2013, 12:59
  • 5 odpowiedzi
  • 1356 wyświetleń
Mariusz123
Brak nowych postów Jaka fryzura do mnie będzie pasować "Chłopak" Autor: bullecik, 27 września 2011, 19:08
  • 1 odpowiedź
  • 522 wyświetlenia
bullecik
Brak nowych postów jaki kolor włosów i fryzura pasują do mnie
( 1, 2, 3, ... , 15, 16, 17, 18, 19, 20 ) Autor: ninaona, 22 grudnia 2008, 22:15
  • 385 odpowiedzi
  • 34176 wyświetleń
Caro98

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.