jaki kolor rajstop??

  1. szolimka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 14:39

    Witam...jestem tu bo mam spory problem i bede wdzieczna za kazda porade.w pazdzierniku bede bawila sie na weselu...mam juz sukienke w kolorze mocno ciemnego różu i czarne szpilki oraz torebke. problem jest z kolorem rajstop, ktore byc musza, a mam wrazenie ze zadne nie pasuja :( prosze doradzcie jaki kolor rajstop byscie dobraly...z góry wielkie podziekowania.

  2. Notee Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 39 Podziękowania: 21

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 15:26

    Oczywiście że czarne ;)

  3. sabinka9018 Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 18 Podziękowania: 5

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 15:29

    jak kolezanka :) stawiam na czarne .tylko kup dobrej firmy zeby sie nie zaciagalay i nie bylo smug na nodze .....

  4. szolimka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 15:37

    ale nie bedzie za ciemno ?? probowalam z grafitowymi i jakos tak "czarno to widze" ;) mierzylam tez kilka różnych odcieni beżu ale trąci tandetą :( na gołych nogach wszystko wyglada dobrze a z rajstopami zle...sprobuje jednak przekonac sie do tej czerni.dzieki kobietki :)

  5. sabinka9018 Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 18 Podziękowania: 5

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 15:55

    tylko kup takie cieniutkie

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość szolimka

  6. anula3211 Początkująca

    Rejestracja: 2009-04 Posty: 4 Podziękowania: 2

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 17:10

    myślę że czarne były by dobre

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość szolimka

  7. Notee Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 39 Podziękowania: 21

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 17:28

    No może dlatego, że wybrałaś kryjące. Nie wybieraj kryjących skoro jest zbyt ciemno tylko takie zwykłe, cienkie.

  8. szolimka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 18:12

    dla pewnosci dorzucam fotki...

  9. dziandzia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 4

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 18:35

    Witam
    Lepsze będą beżowe też miałam kiedyś taki problem i moja przyjaciółka doradziła mi rajstopy firmy Veneziana kolor coco 12 den lub cieńsze mają piękny kolor ,naprawdę polecam.

  10. dziandzia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 4

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 18:42

    Mało tego rajstopy veneziany mają piękna fakturę na nogach stają się dosłownie niewidoczne ,ja osobiście kupuję tylko tej firmy.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość szolimka

  11. Notee Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 39 Podziękowania: 21

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 19:11

    A zrobiłabyś zdjęcia w kryjących rajstopach?

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość szolimka

  12. szolimka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 19:36

    jasne moge zrobic w kryjacych tylko aktualnie takich nie posiadam wiec jak kupie to dorzuce. tak patrze sobie na te zdjecia i caly czas cos mi nie gra...juz sama nie wiem czy to wina rajstop czy moze mam zle dobrana sukienke albo ogolnie ze mna jest cos nie tak :( bardzo Wam dziekuje za pomysly i licze na dalsze wsparcie, moze da sie z tym jeszcze cos zrobic...pomozcie kobietki bo cos tu nie gra cholerka. a te rajstopki veneziany tez sprobuje zdobyc

  13. melleczka Weteranka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 604 Podziękowania: 227

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 23:03

    ja bym radzila w tym wypadku albo cieliste albo cienkie czarne. bo sukienka szykowna i kryjace rajstopy moglyby popsuc efekt.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość szolimka

  14. m.girl20 Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 101 Podziękowania: 23

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 1:05

    hmm.. ciężko mi ocenić ;/
    ładnie wyglądasz w sukience i nie marudź ;)
    ja osobiście założyłabym beżowe ceniutkie.. ale musisz sama się zdecydować :)

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość szolimka

  15. szolimka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 7:33

    hmm zdania sa podzielone wiec to chyba po prostu kwestia gustu. rajstopy na zdjeciach sa 15den, sprobuje moze jeszcze ciensze np 8den w beżu i w czerni(chociaz to w sumie nie jest czern tylko FUMO)pozniej pokaze efekty ;) POZDRAWIAM :)

  16. szolimka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 8:25

    a to kiecunia na poprawiny...buty czarne lub jasne(innych kolorow nie mam)i ten sam problem...jakie rajstopy ??

  17. melleczka Weteranka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 604 Podziękowania: 227

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 12:05

    sliczna sukienka. buty jasne pasuja o wiele bardziej... ale sa dosc odkryte i nie powinnas miec do nich rajstop... chyba ze wybierzesz jakies naprawde cieniutkie w kolorze najbardziej zblizonym do naturalnego koloru skory. i pamietaj aby byly bez wzmocnien na palcach. i pod takie rajstopki paznokci u nog nie malujemy wogole albo na jakis naturalny kolor :)

  18. beyond Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 111 Podziękowania: 15

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 16:01

    w jednym i w drugim wypadku cieliste cienkie rajstopki ;)

  19. miranda Obeznana

    Rejestracja: 2009-04 Posty: 83 Podziękowania: 69

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 21:32

    Z jasnymi i tak, jak mówi Melleczka :)

  20. juliaxxx Obeznana

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 40 Podziękowania: 49

    Napisano: 22 sierpnia 2009, 11:33

    Też uważam, że najlepiej będą pasowały cieliste i bardzo cienkie ;)

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.