jakieś sposoby na długi sen??

  1. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 5 lipca 2013, 12:22

    Nalewka kozłkowa (krople walerianowe) sprawdzają się.
    Trzeba wsiąść na godzinę przed snem.


    Tani i skuteczny preparat:
    http://www.doz.pl/apteka/p8015-Krople_walerianowe_nalewka_kozlkowa_100_g


    Oprócz tego adaptogeny: ashwagandha, rożeniec górski
    Magnez przyjmowany przed snem.
    Trzeba popróbować i znaleźć coś dla siebie.

  2. trolta Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lipca 2013, 14:23

    Aż spróbuje. Od jakiegoś czasu bardzo krótko śpię i nie pomaga nawet późne chodzenie spać.


    ----------------------
    kasyno online

  3. KateZi Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 12 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 lipca 2013, 15:09

    Moim zdaniem dobre żaluzje, cisza za oknem i niezbyt gruba kołdra - by nie było pod nią za gorąco.

  4. Kalmoneczka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lipca 2013, 0:14

    Melisa i relaksująca muzyka :) Ewentualnie więcej melisy :P

  5. modniaczkowa Obeznana

    Rejestracja: 2012-03 Posty: 120 Podziękowania: 23

    Napisano: 6 lipca 2013, 17:05

    Też miewam takie same problemy, ale mnie pomaga włączony telewizor,kiedy widzę, że Morfeusz łapie mnie w swoje objęcia - pilot idzie w ruch,ale jeśli idzie o długi sen - no cóż musi być absolutna ,niczym niezmącona cisza w sypialni,bo najmniejszy hałas, bądź szmer, mnie przynajmniej od razu budzi. Dobrze też przed samym snem wypić kubek,lub dwa gorącego mleka,dobrze wywietrzyć pokój,lub spać przy całkowicie otwartym oknie,lub uchylonym przy deszczowej aurze.Lepiej żadnych "wspomagaczy" nie zażywać, bo organizm się przyzwyczai i dopiero wtedy będą problemy. O ile np lekarz przepisze coś w kropelkach (ziołowe) - to owszem. Pozdrawiam.

  6. KateZi Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 12 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 lipca 2013, 11:06

    Tak sobie pomyślałam, że może po prostu przed snem trzeba się zmęczyć - można na przykład biegać.

  7. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 8 lipca 2013, 11:16

    trolta napisał(a)

    Aż spróbuje. Od jakiegoś czasu bardzo krótko śpię i nie pomaga nawet późne chodzenie spać.


    Kroplom walerianowym trzeba dać kilka dni "na rozkręcenie"   :)

  8. Sportowiec Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 lipca 2013, 14:11

    Zmeczenie. Najlepsze :)

  9. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 lipca 2013, 20:17

    Bardzo ważne jest zachowanie tzw higieny snu, której przestrzeganie poprawia jego jakość. Ważne są czynności regulujące sen, a więc aktywność fizyczna, krótki czas spędzany w łóżku i unikanie drzemek w ciągu dnia i wstawanie rano zawsze o tej samej porze to tylko niektóre. W sumie nie wymaga wiele wyrzeczeń a efekty mogą być zaskakująco dobre.

  10. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 11 lipca 2013, 11:57

    Na początek najlepiej zacząć od delikatnych, ziołowych środków. One nie uzależniają organizmu, raczej go regulują. :)
    Jak zaburzenia snu są ciężkie, to nie ma wyjścia. Trzeba sięgnąć po farmakologię.

  11. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 11 lipca 2013, 23:08

    Moim zdaniem leki to środek doraźny (interwencyjny), który w żadnym razie nie rozwiąże problemu bezsenności. Pozwalają co prawda szybko zasnąć i wstać wypoczętą, ale leczą skutki a nie przyczyny. Przy długotrwałej bezsenności zazwyczaj powód jest dużo głębszy, co nie znaczy że poważny. Dlatego dobrze jest wykonać podstawowe badania diagnostyczne, ewentualnie skorzystać z pomocy lekarza specjalisty lub psychoterapeuty.

  12. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 12 lipca 2013, 10:59

    Problem czasem polega na tym, że szukamy łatwych rozwiązań. Tabletka i spokój.

    Na pewno bardzo skuteczne są techniki relaksacyjne, medytacyjne.
    Regularnie stosowane dają bardzo wyraźne efekty przy stresie i zaburzeniach snu z niego wynikających.
    To na pewno jest praca z przyczynami a nie skutkami.
    Jednak to wymaga cierpliwości. Czas na pewno się znajdzie.

    Polecam tę audycję radia BIS : mindfullness, wywiad z dr Pawłem Holasem

    http://www.youtube.com/watch?v=QuG4MgkWQrI

  13. dotrzydziestki Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 lipca 2013, 17:08

    melisa w tabletkach jak najbardziej, melisa i rumianek do picia, ciepło mleko, wywietrzenie pokoju, sport. ale lepiej robić trening i brać kąpiel/prysznic na jakieś 3 h przed snem,bo one też bardzo często pobudzają!

  14. modniaczkowa Obeznana

    Rejestracja: 2012-03 Posty: 120 Podziękowania: 23

    Napisano: 15 lipca 2013, 17:34

    Też tak zawsze sądziłam, że jeśli się zmęczę ,szybciej zasnę, nic bardziej mylnego,przynajmniej na mnie to nie działa. A tak dla rozluźnienia- jest powiedziane, że kto krócej śpi,ten dłużej żyje - prawda? - prawda ;) . Niestety,dzisiejsze problemy każdej z nas i każdego z nas, są powodem brakiem snu.Głowa zapełniona różnymi sprawami: do załatwienia, nie załatwionych,da się,nie da się ... itd, że głowa mała - stąd też te nasze problemy ze snem. Ostatnio znalazłam sposób, po prostu czytam książkę,kiedy już mało co widzę,wtedy gaszę lampkę. Ale wtedy kiedy się kładziemy spać zawsze tak jest, że zamiast cieszyć się, to już koniec dnia, wtedy nasze myśli bwią się w berka i dlatego nie możemy zasnąć.Spróbujmy się wyłączyć całkowicie,położyć się i nie myśleć o tym co było, czy będzie - popuśćmy wodze fantazji, że królewicz na białym rumaku, że mieszkamy w pałacu i leżymy w złocie i....ciąg dalszy nastąpi w następnym dniu...... :)

  15. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 lipca 2013, 22:41

    No tak. Wyciszyć się, wyłączyć myśli. Kiedy jedna przyjdzie już pora snu ich natłok jeszcze się potęguję. Im bardziej nie chcę myśleć tym bardziej one się nasilają. Później dochodzi dodatkowy stres, bo czas płynie a rano trzeba wstać do pracy.
    Zmęczenie w sensie wieczornego spaceru czy biegu , oczywiście w rozsądnym wymiarze, spełnia swoją rolę jeśli robimy to tak jak powiedziała "dotrzydziestki" na 2-3 godz przed snem. Przemęczenie bowiem odnosi zupełnie odmienny skutek.
    .

  16. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 16 lipca 2013, 13:06

    Wyłączyć myśli się nie da. Czasem najwięcej napięcia w nas bierze się z tego, że coś odrzucamy, nie potrafimy zaakceptować.
    Ale puścić wszystko też nie jest łatwo.

  17. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 lipca 2013, 17:31

    No niestety. Jesteśmy tylko ludźmi i każdy na swój sposób odczuwa emocje. U mnie one nasilają się właśnie po położeniu do łóżka i choć nie chcę myśli kłębią się jadna przez drugą.

  18. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 22 lipca 2013, 14:51

    Z tym liczeniem baranów to wcale nie był głupi pomysł. :)
    Dziś też różne techniki relaksacyjne oparte są na koncentracji. Zamiast na baranach można skupiać się na oddechu czy doznaniach płynących z ciała.

  19. stokrotka1 Początkująca

    Rejestracja: 2013-06 Posty: 38 Podziękowania: 4

    Napisano: 26 lipca 2013, 10:12

    W tym roku postarałam sie aby w moim ogrodzie nie zabrakło niczego, nawet melisy świeża melisa jest boska mnie usypiała jak dziecko...a rano jak nowo narodzony człek ;)

  20. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 26 lipca 2013, 14:33

    Ja lubię melisę z miętą :)

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.