jakieś sposoby na długi sen??

  1. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 lipca 2013, 16:14

    Melisa od zawsze była ceniona w ziołolecznictwie. Działa tonizująco na układ nerwowy. Regularne picie herbatki z melisy pomoże opanować emocje, wyciszy organizm a o to przecież chodzi.

  2. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 29 lipca 2013, 14:03

    To prawda. :) Melisa poprawia też trawienie i działa lekko moczopędnie. Same plusy.
    A jak dodam mięty, to tez smakuje :)

  3. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 sierpnia 2013, 20:26

    Niestety nie zawsze i nie wszystkim pomaga. Zioła mają to do siebie, że potrzeba czasu aby odczuć ich działanie. Jak wyżej wspomniałaś tabletka w sposób radykalny załatwia sprawę. Ale leczenie bezsenności to nie tylko farmakologia. To również terapia i nauka samej siebie.

  4. gorzka.idiotka Początkująca

    Rejestracja: 2011-05 Posty: 16 Podziękowania: 1

    Napisano: 14 sierpnia 2013, 8:57

    Jak nie mogłam spać przez dłuższy czas to poszłam do lekarza. Dostałam ziołowe tabletki i kilka dobrych rad :)
    www.soyelle.pl

  5. kupukucza Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-08 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 sierpnia 2013, 10:04

    Ja osobiście bardzo lubię iść pobiegać przed snem, potem kąpiel i śpię jak dziecko :) Ewentualnie możesz pić piwo przed snem, żeby Ciebie "przymuliło" :P

  6. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 14 sierpnia 2013, 13:01

    Z ziółek jest jeszcze Ashwagandha.
    Nie tylko pomaga na sen ale i energetyzuje, działa też na układ odpornościowy.
    To adaprogen.

  7. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 sierpnia 2013, 21:59

    kamila987 napisał(a)

    Niestety nie zawsze i nie wszystkim pomaga. Zioła mają to do siebie, że potrzeba czasu aby odczuć ich działanie. Jak wyżej wspomniałaś tabletka w sposób radykalny załatwia sprawę. Ale leczenie bezsenności to nie tylko farmakologia. To również terapia i nauka samej siebie.


    Powiem Ci, że przy bezsenności rady lekarza są nie raz cenniejsze niż leki. Często nie mamy świadomości jak wiele "szkolnych" błędów popełniamy. A tak niekiedy niewiele trzeba aby zdrowo spać.

  8. Fikusik Początkująca

    Rejestracja: 2013-07 Posty: 48 Podziękowania: 2

    Napisano: 15 sierpnia 2013, 0:14

    Moim zdaniem, żeby dobrze spać trzeba dobrze i aktywnie spędzić dzień, warto przewietrzyć przed snem pokój i wziąć relaksującą kąpiel. Tabletki odradzam. Za to melisa rzeczywiście uspokaja, więc może pomóc :)

  9. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 16 sierpnia 2013, 13:20

    No i trzeba pamiętać o magnezie, najlepiej brać na noc, przed snem.
    Nawet badania wykazały, że osoby o skłonnościach do depresji mają niedobory magnezu.
    Po prostu ich układ nerwowy pracuje intensywniej, przez co zużywa więcej tego pierwiastka.
    Ale by wyrównać poziom magnezu w tkankach i we krwi, potrzeba nawet 2 tygodni.
    To nie działa od razu.

    Tak samo potrzebne są witaminy z grupy B.

  10. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 sierpnia 2013, 16:14

    Dostępny jest na rynku magnez z witaminą "b". Dobowe zapotrzebowanie na magnez w przypadku dorosłej osoby wynosi ono zwykle 300-400 mg jonów magnez, na witaminę B6 wynosi 2 - 3mg. Należy starannie pwcześniej przeczytać ulotkę, gdyż zdarza się że zawartość witaminy sięga 400% dziennego zapotrzebowania. Witamina co prawda łatwo wydala się z organizmu, trudno ją przedawkować, ale nie nalezy przedłużać czasu stosowania.

  11. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 17 sierpnia 2013, 12:41

    Unikałabym Magnezu z dodatkiem witaminy b6.
    Wymusza ona na organizmie wchłanianie magnezu, gdy tymczasem ciało samo powinno decydować, ile magnezu potrzebuje, by uzupełnić poziom we krwi i tkankach.

    Na dodatek wiadomo, że wit b6 w większych dawkach jest neurotokscyczna (powoduje anomalie w funkcjonowaniu układu nerwowego).
    A przecież po to bierzemy magnez, by tego uniknąć.


    http://www.livestrong.com/article/317889-vitamin-b6-toxicity-symptoms/

  12. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 sierpnia 2013, 15:43

    Dlatego właśnie zaznaczyłam, że warto sprawdzić dokładnie skład preparatu.

  13. giedymin200 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2013-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 sierpnia 2013, 9:26

    Ciężka, wyczerpująca praca za grosze... Efekt gwarantowany

  14. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 21 sierpnia 2013, 13:27

    Chyba efekt bezsenności ;)

  15. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 sierpnia 2013, 18:35

    Praca jest jednym z czynników, który spędza sen z powiek. Jej brak lub stres w z nią związany bardzo często są powodem bezsenności.

  16. beautyme Konto usunięte

    Rejestracja: 2012-11 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 4 września 2013, 13:10

    Zdecydowanie wywietrzyć pomieszczenie przed spaniem i nie kłądzenie się z pełnym brzuchem cięzkich potraw na kolację :-) U mnei to działa zawsze.

  17. kotyx Obeznana

    Rejestracja: 2013-01 Posty: 338 Podziękowania: 17

    Napisano: 4 września 2013, 13:15

    Oby głowa też nie była pełna :)

  18. Wennose Początkująca

    Rejestracja: 2013-04 Posty: 14 Podziękowania: 3

    Napisano: 8 września 2013, 17:41

    A wysiłek fizyczny? :) Dla mnie zawsze był to gwarant długiego i twardego snu.

  19. kamila987 Zadomowiona

    Rejestracja: 2012-08 Posty: 32 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 września 2013, 18:09

    Właśnie cały problem z tą głową pełną myśli. Niekiedy jest to silniejsze ode mnie. Jeśli zaś mówimy o wysiłku fizycznym, zmęczenie działa nasennie, zaś przemęczenie wręcz odwrotnie.

  20. Wennose Początkująca

    Rejestracja: 2013-04 Posty: 14 Podziękowania: 3

    Napisano: 8 września 2013, 22:21

    Niektórzy próbują jakiś technik relaksacyjnych. Chociaż ja akurat nie jestem do tego przekonana. Co do przemęczenia, to fakt. Niekoniecznie działa nasennie, przeciwnie nawet.

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.