na jaki kolor pofarbować włosy?

  1. Edaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-12 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 grudnia 2009, 22:32

    Witam, niedługo wybieram się do fryzjera na farbowanie. Niestety nie potrafię zdecydować jaki kolor będzie mi pasował, może Wy mi coś doradzicie? :)

  2. hanka57 Konto usunięte

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 273 Podziękowania: 551

    Napisano: 15 grudnia 2009, 23:07

    Edaa napisał(a)

    Witam, niedługo wybieram się do fryzjera na farbowanie. Niestety nie potrafię zdecydować jaki kolor będzie mi pasował, może Wy mi coś doradzicie? :)


    Moim zdaniem, masz ładny kolor włosów. Jeśli już koniecznie coś chcesz zrobić z kolorem, to może dobrym szamponem koloryzującym podkreślić Twój kolor i aby włosy nabrały złotych refleksów?
    Natomiast fryzura, moim zdaniem, nie ma charakteru. I aby go odzyskała wystarczy lekko wycieniować boki przy policzkach, poniżej kości policzkowych aż do dołu, zostawiając długą grzywkę na bok:
    http://hairstyleschat.com/wp-content/uploads/2009/04/layered-hairstyles2.jpg :-)

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Edaa

  3. Edaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-12 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 grudnia 2009, 23:12

    heh, no właśnie z moją fryzurą też mam problem ; p mam strasznie mało włosów, są mega cienkie i ciężko cokolwiek z nimi zrobić.. ;p

  4. hanka57 Konto usunięte

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 273 Podziękowania: 551

    Napisano: 15 grudnia 2009, 23:21

    Edaa napisał(a)

    heh, no właśnie z moją fryzurą też mam problem ; p mam strasznie mało włosów, są mega cienkie i ciężko cokolwiek z nimi zrobić.. ;p


    Czyli dobrze myślałam... . To do tej fryzury, którą Ci zaproponowałam, końce włosów delikatnie postrzęp, aby wywijały się we wszystkie strony. Optycznie to powiększy fryzurę. No i proszę, zapomnij o farbowaniu! :-)

  5. Edaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-12 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 grudnia 2009, 18:15

    ooj, nie lubię jak mi się wywija wszystko w różne strony :D dostaję wtedy szału ;p ale dzięki za odpowiedź i rady :)
    ma ktoś jeszcze jakieś propozycje co do koloooru?

  6. Anetka296 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-03 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 marca 2011, 20:16

    Może ktos mi pomoże, każdy mnie namawia do zmiany koloru włosów,Chcą zeby pofarbowała się na czarno,  niewiem co robić :(

  7. dzuri Zadomowiona

    Rejestracja: 2010-11 Posty: 72 Podziękowania: 73

    Napisano: 20 marca 2011, 21:01

    witaj,
    Zdjęcie ma niebieskie zabarwienie, więc nie bardzo widać rzeczywiste kolory. Wygląda na to, że masz dość jasną cerę i szare lub niebieskie oczy, dlatego nie polecam Ci czarnego. Cera przy nim wygląda na jaśniejszą niż jest w rzeczywistości, czarny kolor doda Ci też lat. Poza tym masz jasne oczy, więc czarne włosy raczej cię przytłoczą, no chyba że chcesz osiągnąć taki gotycki look :)
    Proponuję Ci naturalny jasny brąz lub brąz, przy szarych i niebieskich oczach te kolory wyglądaja na ciemniejsze niż są w rzeczywistości, ale nie przytłoczą Cię.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Anetka296

  8. Anetka296 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-03 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 marca 2011, 7:26

    no tak troszeczke ma barwe niebieska ;p ,kolor oczow mam niebieski ;p no i jasna cere :(

  9. dzuri Zadomowiona

    Rejestracja: 2010-11 Posty: 72 Podziękowania: 73

    Napisano: 22 marca 2011, 23:25

    tak jakoś czułam :)
    Możesz zafarbować na czarno, ale będziesz miała taki mroczny look, jeśli nie nosisz się odpowiednio, nie będziesz się w nim dobrze czuła. Dlatego proponuję raczej jasny brąz. Przemyśl więc to, bo z czarnego ciężko zejść.
    a na razie podsyłam Ci kilka mrocznych zdjęć :)

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Anetka296

  10. Anetka296 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-03 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 marca 2011, 15:09

    Dzięki dzuri kochana jestes ;**
    Przekonałaś mnie :D nigdy niepomaluje sie na czarno ;) )

  11. dzuri Zadomowiona

    Rejestracja: 2010-11 Posty: 72 Podziękowania: 73

    Napisano: 27 marca 2011, 21:30

    :) nie farbuj na czarno
    może w ogóle nie zmieniaj koloru, tylko wypróbuj delikatniejszy makijaż ...?
    pozdrawiam cieplutko

  12. aisha30 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 kwietnia 2011, 21:46

    Hej! bardzo prosze o rade co do koloru wlosow...
    zawsze robilam pasemka-braz i blond ale teraz chcialabym znalezc kolor dzieki ktoremu odpoczne od pasemek i bede mogla sama farbowac wloski.Tym bardziej ze mam juz prawie swoje naturalne wiec jest szansa cos zmienic :) co by mi pasowalo? z gory dziekuje :)

  13. hanka57 Konto usunięte

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 273 Podziękowania: 551

    Napisano: 2 kwietnia 2011, 22:32

    aisha30 napisał(a)

    Hej! bardzo prosze o rade co do koloru wlosow...
    zawsze robilam pasemka-braz i blond ale teraz chcialabym znalezc kolor dzieki ktoremu odpoczne od pasemek i bede mogla sama farbowac wloski.Tym bardziej ze mam juz prawie swoje naturalne wiec jest szansa cos zmienic :) co by mi pasowalo? z gory dziekuje :)


    Witaj, Moim zdaniem powinnaś je troche przyciemnić, na poziomie jasnego, słonecznego brązu:
    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXW-idzxowjgJ2wSxvvpNkwt75iEubyXZ9RHK7j... :-)

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aisha30

  14. aisha30 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 kwietnia 2011, 19:07

    hej! bardzo dziekuje za tak szybka odpowiedz :)
    tak myslalam o brazie,tylko zastanawiam sie czy mnie nie przytloczy za bardzo...i tak sie miotam pomiedzy brazem a jakims blondem ale nie za jasnym...ale rada b.przydatna sprobuje poszukac takiej farby... :) dziekuje.ale jesli ktos moze mi jeszcze cos polecic to bede wdzieczna :)

  15. dzuri Zadomowiona

    Rejestracja: 2010-11 Posty: 72 Podziękowania: 73

    Napisano: 5 kwietnia 2011, 15:12

    Witaj :)
    Nie będę oryginalna ;-) proponuję Ci kolor na pograniczu blondu i brązu, ze słońcem w tle, bo moim zdaniem tych słonecznych refleksów potrzeba, żeby ocieplić Twoją twarz.
    Zastanów się też, czy nie chcesz zapuścić włosów, w dłuższej grzywce do połowy policzka byłoby Ci ładnie.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aisha30

  16. aisha30 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 kwietnia 2011, 17:25

    Dzuri dziekuje bardzo za rade :)
    Wczoraj prawie 30 min stalam w sklepie zastanawiajac sie jaka farbe wybrac...i te nazwy...co kupic? szampanski sredni blond,popielaty ciemny blond tyle tego ze glowa boli a ja do odwaznych nie naleze :( .ladny ten kolorek ktory mi polecilas, nie wiem jaki by to byl w palecie ale poszukam...taaa o grzywce takiej to ja juz tez marze, tylko tak ciezko mi ja zapuscic bo zaraz mi sie wywija i wygladam jak wokalistki Abby za dawnych czasow ;) )) dziekuje.

  17. dzuri Zadomowiona

    Rejestracja: 2010-11 Posty: 72 Podziękowania: 73

    Napisano: 5 kwietnia 2011, 18:59

    nooo, niestety na takie wywijanie to tylko prostownica pomaga :)
    A co do kolorku, to nigdy nie farbowałam na blond, ale raczej szukaj złocistego lub karmelowego, miodowego. Szampański chyba będzie za jasny. 
    Albo do fryzjera ....

  18. WeronikaRozalia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 14 Podziękowania: 3

    Napisano: 10 kwietnia 2011, 16:07

    Nie radzę ci blondu, bo po nim są fatalne odrosty. Naprawdę zdecyduj się na brąz, może taki ciemny? Albo ciepły i jasny. Albo nawet wchodzący w rudy? chociaż ja na twoim miejscu wybrałabym ciemny brąz :)

 

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Jaki kolor włosów odmładza? Autor: wiki_style, 23 marca 2012, 15:18
  • 3 odpowiedzi
  • 1693 wyświetlenia
CoCoszka
Brak nowych postów Kolor włosów - ciemny braz. Na jaki kolorek zafarbować ? Autor: nanusia94, 27 lipca 2010, 18:33
  • 8 odpowiedzi
  • 1527 wyświetleń
Adusia25
Brak nowych postów Jaki kolor włosów do niebieskich oczu??
( 1, 2 ) Autor: gosiaj1204, 23 maja 2009, 11:04
  • 33 odpowiedzi
  • 37627 wyświetleń
CaLorraine

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.