Okrągła Buźka xD

  1. DzaKotka__ Początkująca

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 13 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 lutego 2008, 21:17

    Wiec mam okrągłą buzię, pełne policzki, nosek a'la pyrka, taki lekko prosiaczkowaty . . Fryzury? Najpierw miałam proste do ramion, teraz mam przecieniowane z prostą grzywką. Włosy dosyć gęste i podatne na wilgoć, prostownica czasami potrzebna do grzywki, ale reszte cieżko wyprostować .. Wiec jaka fryzura odpowiednia ? Bez farbowania, łatwa do ułożenia zeby była. .i najlepiej jakieś zdjecie/a zeby mniej wiecej wiedziała jak sie sćiąć. Ogólnie chciałabym zapuscić włosy, tak do połowy ramienia , ale jestem dosyć niska ( ok. 165cm. ) i nie wiem czy by mi pasowalo . .

    Podam pare zdjeć z przed, i po scięciu na krótsze.


    Z góry dziękuję ;) ;*

  2. Julita13 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 6 Podziękowania: 1

    Napisano: 21 lutego 2008, 16:51

    Witaj dzakotka
    Postaram sie znalezc jakies zdjecia ale najpierw napisze ci co teoretcznie co ci pasuje at ysama sprobujesz sobie cos dopasowac

    Jeśli masz okrągłą twarz, Twoje uczesanie powinno wywołać efekt wydłużenia buzi. Korzystnie będziesz wyglądać w fryzurze, która zakłóci krągłości. Pomocna będzie asymetria. Szczególnie niewskazana jest fryzura z gładko zaczesanymi do tyłu włosami – np. w kucyk czy warkocz.

    Najlepsze dla Ciebie będą:

    Półkrótkie, proste włosy obcięte do linii ust z prostą grzywką tuż nad brwiami.

    Długie włosy – nawet do połowy pleców, wymodelowane za pomocą suszarki i żelu, bez grzywki, z asymetrycznym przedziałkiem na jedną stronę.

    Włosy sięgające do połowy szyi, pocieniowane na końcach i zachodzące na policzki, z wystrzępioną grzywką sięgającą za linię brwi.

    Długie, bardzo kobiece, kręcone włosy, a w końcówki loków wtarty żel lub pianka – by kosmyki zbyt nie odstawały. Czoło może być częściowo odkryte, bez grzywki.

    Krótkie, obcięte asymetrycznie włosy, sięgające do wysokości policzków, z grzywką opadającą na jedną stronę, obciętą pod kątem. Mogą być zawinięte za ucho.

    Asymetrycznie obcięte, kręcone, krótkie włosy zaczesane do góry, bez grzywki.

    Ps. W następnej odpowiedzi następne zdjecia

    Tobie zdecydowanie polecam zdjecie numer 1,2 i 6

  3. Agnes Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 15 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 lutego 2008, 22:13

    Dzakotko po przeczytaniu twojej wypowiedzi poszukałam propozycji fryzurek dla Ciebie. Oto i one:

  4. NiuNia_91 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 12 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 lutego 2008, 17:40

    Monia81,moim zdaniem Twoja twarzyczka jest zdecydowanie owalna :) musze dodać ze masz piękne,pełne usta :) Pozdrawiam

  5. Agnes Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 15 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 lutego 2008, 17:51

    Witam, moim zdaniem twoja twarz jest owalna i postaram sie znaleźć fryzury dla Ciebie:

  6. Monia81 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 lutego 2008, 18:23

    Super,dziękuję Wam bardzo Agnes i NiuNia_91,sciskam i pozdrawiam :)

  7. kamilka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 22 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 lutego 2008, 23:18

    Hej,okreslcie rosze moja twarz i dobierzcie mi cos prosze bo ja sama kopletnie nie mam pomyslu narazie zapuszczam wlosy i chyba zetne gzywke na prosto taka krotsza...co wy na to ??

  8. kamilka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 22 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 lutego 2008, 23:19

    myslalam moze tak ?? ?

  9. DzaKotka__ Początkująca

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 13 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 lutego 2008, 19:31

    Dzięki piekne ; )))

    Chyba zdecyduję sie na te 2 ( u Julity13 ) Albo 1, tyle ze bez grzywki . ;p Chyba ze na bok .

  10. Nowika Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 9 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 lutego 2008, 1:46

    Ta fryzura jest bardzo podobna do tej, którą masz obecnie - jak czujesz się w niej dobrze, to pewnie - podetnij grzywkę i tak zostaw. Powiem ci jednak, że do okrągłej twarzy nie pasuje grzywka ścięta na prosto, ponieważ dodatkowo zaokrągla twarz i uwypukla "pucie" policzki. Do takiego kształtu twarzy pasuje grzywka ścięta asymetrycznie, może być wycieniowana i postopniowana, wówczas nabiera lekkości. W ogóle proponowałabym ci postopniowanie włosów na całej długości. Zyskałyby wówczas na objętości i ładnie by się układały.

  11. aniołek Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 lutego 2008, 12:08

    Witam mam na imię Agnieszka często miałam fryzurki typu irokez teraz jednak troszkę zapuściłam pomóżcie mi dobrać jakieś fryzurki i kolor włosów nie wiem co zrobić prosze o pomoc z góry dziękuje..

  12. Agnes Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 15 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 lutego 2008, 16:07

    (aniołek)Prosze bardzo:

  13. aniołek Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 lutego 2008, 7:47

    dziękuje ta trzecia jest spoko a czy tan kolor czy inny?

  14. iśka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 marca 2008, 11:17

    witam wszystkich. tak patrzę jak tu kombunujecie i aż pozazdrościłam tych porad. Sama mam ogromny problem z doborem fryzury, gdyż moje włosy są rzadkie, cienkie i układające się. Optycznie sprawiają wrażenie gęstych przez to, że się lekko kręcą ale to tylko złudzenie. Co do mojego kształtu twarzy to sama nie wiem czy jest on okrągły czy owalny? Jak myślicie w jakich fryzurkach wyglądałabym dobrze, oraz czy w grę wchodzi grzywka? Jak widzicie kdawno temu takową, mało wymyślną miałam

    http://img524.imageshack.us/img524/2581/image00001cg5.jpg

    http://img524.imageshack.us/img524/8111/image00002mg0.jpg

    pozdrawiam :)

  15. SLU Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 marca 2008, 22:42

    czyzby aniolek agnieszka sz z hiszpani ?? ?? haha

  16. paulax3 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-02 Posty: 8 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 marca 2008, 14:26

    Witam!
    Mam okragla buzke i wysokie czolo (przynajmnie tak mi sie wydaje). Obecnie mam prosta grzywke i poldlugie wlosy. Chcialabym cos zmienic w mojej fryzurze. Chcialabym miec puszyste wlosy, lecz nie przepadam za fryzurami emo lecz lekkie sciecie (wicieniowanie) mogloby byc :) i ta grzywke moze jakos inaczej sciac? Prosze o porade! Pozdrawiam :) Z gory dziekuje! :D :)

  17. olcia91 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 marca 2008, 16:04

    Witam!
    Chciałabym coś zmienić w mojej fryzurze i nie mam pomysłu. Mam bardzo niesforne włosy nie są bardzo kręcone ani proste do tego są takie bez koloru, szare. Bardzo proszę o pomoc! z góry dziękuję! :)

  18. Kicuś_xD Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 9 Podziękowania: 0

    Napisano: 4 marca 2008, 16:23

    Ello xD. No to tak . hmm. żeby zapytać was o rade dotyczącą fryzurki to w tym temacie powinnam wiedziec jaką mam buźke... wezcie mi powiedzcie xD. bo tu mi każdy mówi co innego. padły propozycje owalnej, okrągłej , a nawet jakiejs sercowej ( ?? ) i trójkątnej.. :/ i nie iwem jaką fryzurke sobie zrobic. mam zamiar zapuscić włoski tak mniej wiecej do połowy pleców. [?] hmm. chcialabym coś z EMO ale nie wiem co mi pasuje. bo jak czytam te wszystkie przypisy do tych kształtów twarzy to juz sie gubie... daje moja fotke [obecnie mam troszke dłuższe włosy .. fotka robiona jakis czas temu ale duzo sie nie zmieniłam a twarz nadal ta sama xD heh. daje tez fotke z fryzurka która max mi sie podoba ale nie wiem jakby to było . ;) za pomoc z góry dzieki ;*

  19. Pilinka15 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 4 marca 2008, 20:15

    Witam! Mam problem taki sam jak więszość z Was... Mianowicie nie umiem określić swojego kształtu twarzy i dobrać jakiejś modnej, fajnej fryzurki (aby nie z krótkich włosów). Nan średniej długości włosy. Pomużcie jak najszybciej... Dodaję fotki.

  20. EdytaXxX Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 marca 2008, 13:20

    Hej, mam nadzięję, że mi pomożecie :D .
    Jestem-13,5 latką. Chcę się obciąć, lecz nie tak aby mnie ona nie postarzyła. Nie wiem dokładnie jaki mam kształt twarzy(niektórzy twierdzą, że okragły, a inni ze kwadratowy, wiec już sama nie wiem). Dużo czytałam o fryzurkach z grzywką, np.:
    Najlepsze dla twarzy okrągłej będą:
    *Półkrótkie, proste włosy obcięte do linii ust z prostą grzywką tuż nad brwiami.
    *Włosy sięgające do połowy szyi, pocieniowane na końcach i zachodzące na policzki, z wystrzępioną grzywką sięgającą za linię brwi.
    *Długie, bardzo kobiece, kręcone włosy, a w końcówki loków wtarty żel lub pianka – by kosmyki zbyt nie odstawały. Czoło może być częściowo odkryte, bez grzywki.
    *Krótkie, obcięte asymetrycznie włosy, sięgające do wysokości policzków, z grzywką opadającą na jedną stronę, obciętą pod kątem. Mogą być zawinięte za ucho.
    *Polecane
    Cięcia wydłużające twarz, pazurki z boków, wchodzące na policzki, strzyżenia okalające twarz niczym ramka. Wskazane wszelkie: stopniowanie, degażowanie, potarganie, ponieważ wyszczuplają.
    *Zbyt okrągłą buzię świetnie zatuszują półdługie włosy z wycieniowanymi końcówkami. Pamiętaj, by końcówki koniecznie zachodziły na twarz. Powinny być drobno wycieniowane i puszyste. Co do puszystych włosów w moim przypadku jestem na nie, ponieważ obciełam się tak kiedyś i wyglądałam jak balon... :|
    Kompletnie nie znam się na tych pojęciach fryzjerskich...
    Po ostatnim------->wakacyjnym obcięciu wyglądałam tak jak na pierwszej fotce(z tyłu mam długie włosy,potem cieniowane do przodu na coraz krótsze i grzywka przez całe czoło taka na ukos), od tamtego czasu włosy mi urosły i np. na boku mam pozostałości po grzywce(fotka 2), myslę, że nie wygląda to za ładnie.
    Na pierwszym zdjęciu widać jak ostatnio się czesałam. Wszyscy mówili mi, że ładnie wyglądam w spietej do góry grzywce, jednak bardzo chciałabym wyglądać inaczej.
    Aktualnie wyglądam tak jak na 2 fotce.
    Szukam fryzury, która nie wymaga modelowania. Bardzo chciałabym mieć taką fryzurkę jak na ostatniej fotografii :) ------->dodam jeszcze jedną wiadomość bo mam jeszcze inne propozycje na moją fryzurkę, LECZ NIE WIEM CZY MOJE WŁOSY DOSTATECZNIE JUŻ UROSŁY NA TAKĄ FRYZURKĘ, A POZA TYM CZY NIE BĘDĘ WYGLĄDAŁA JESZCZE BARDZIEJ JAK "CHOMICZEK" PO ZROBIENIU GRZYWKI NA BOK---->TAKA JAKĄ CHCĘ MIEĆ ?? ?? Aaaa i jeszcze jest jeden dylemat, do szkoły najczęściej nosze kucyk aby mi było wygodnie, więc nie wiem czy jak zetnę włosy będę mogła go czesać.
    PROSZĘ O POMOC!!! BARDZO MI NA TYM ZALEŻY, BO JUŻ DAWNO MIAŁAM IŚĆ DO FRYZJERA LECZ NA NIC NIE MOGŁAM SIE ZDECYDOWAĆ... Liczę na pomoc ekspertów :D :D

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów zmiana fryzury-okrągła twarz
( 1, 2, 3 ) Autor: iwoneczka18, 16 października 2008, 15:01
  • 52 odpowiedzi
  • 31512 wyświetlenia
dradzia558
Brak nowych postów (Zamknięty) jaka fryzura?
( 1, 2, 3, ... , 241, 242, 243, 244, 245, 246 ) Autor: martol, 23 stycznia 2008, 23:28
  • 4906 odpowiedzi
  • 22906 wyświetleń
Czarna648
Brak nowych postów Cienkie włosy i okrągła twarz, koniecznie grzywka... czy istnieje dobra fyzura? Autor: fossa, 19 marca 2008, 23:15
  • 17 odpowiedzi
  • 6918 wyświetleń
kasiula_1112

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.