Okrągła Buźka xD

  1. gabi17 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 maja 2008, 11:37

    Cześć wszystki:*

    mam prośbę może Wy pomożecie mi dobrac jakąś fryzurke do mojej twarzy bo chciałabym coś zmienić i tak się zastanawiam czy pasowałaby mi grzywka taka prosta ?? z góry dziękuję za pomoć;*

  2. kamila23_xd Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 maja 2008, 18:15

    Zdaję mi się, że ładnie wyglądałabyś w wypazurkowanych włosach :d Nie wiem, ale JA nie widzę Cię w prostej grzywce. Wyszłaby Ci chyba "prostokątna" głowa. Ja tez mam mały problem. Mam okrągłą twarz a chcę fryzurę emo. Średnio wycieniowaną, nie na maksa. Nie wiem czy będę ładnie wyglądać. Proszę o rade

  3. Uszatka1606 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-04 Posty: 9 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 maja 2008, 18:55

    witam ja również mam problem z tym jaki kolor i cięcie
    chciałam jkaś grzyweczke po boku włosy do brody moze? zeby zaokrąglić buzie bo jeśli dobrze wiem to mam BUZIE POCIĄGŁĄ BARDZO TAK ??
    i kolor powiedzcie mi jaki kolor bo mam wesele chciałam cos w rodzaju LIV TYLER?
    ale nie iwem jaka oprawe oczu mam... :|
    oczywiscie na dwóch zdjeciach ostanich mam fluidu ale mało :)
    takto jestem z natury blada, mam worki pod oczkami ale oprawa oczy jaka :D
    brwi ciemne mam zawsze xD nie farbowane plis :)

  4. dzasta_10 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 maja 2008, 13:51

    witam dziewczyny!

    ja z tymi samymi dolegliwosciami :) nie mam pomyslu na nowa fryzure ani kolor a chcialabym zmienic na cos co bedzie bardziej do mnie pasowac. pomozcie plissssssssssssssssssss.
    z gory wielkie dzieki!

  5. alii Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 maja 2008, 13:22

    oto moje zdjecie i prosze o rade jaki kolor wlosow by mi pasowal .Chcialabym wycieniowac wlosy podniesc je do gory i mala grzywke zrobic ale nie scianajac wlosow czy bedzie mi pasowalo jak pisze? prosze o odpowiedz

  6. SuleViae Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 maja 2008, 22:32

    Słuchajcie mam problem z cerą i poprostu nie wiem jaką fryzurkę dobrac i kolor, żeby odwróciło od twrazy uwagę .. mowię od razu,że jestem osoba która nie mam czasu siedziec przed lustrem za dlugo (mam male dziecko). Pomóżcie bo się patrzec na siebie nie mogę ... włosy mam za szyję ....
    Dziękuję z góry ...

    p.s. tylko się nie przestraszcie :)

  7. LikeNoOther Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 czerwca 2008, 21:45

    Buźkę mam okrągłą jak widzicie na zdjęciach, pierwsze jest sprzed kilku dni a drugie kilka miesiące wcześniej(okolice marca) gdy miałam grzywkę. Z tyły włosy zakrywają mi cały kark i kończą się kilka centymetrów niżej a grzywka jest na tyle długa ,że dotyka kości policzkowych, nie muszę prostować, dość dobrze się układają. Niedługo idę do fryzjera i nie za bardzo wiem co z tymi włosami zrobić, chciałabym zrobić sobie czekoladowe pasemka na grzywce albo całą tak zafarbować(ale nie za dużo bo przywiązałam się do tego moje blondu) .
    Myślałam o tym - http://ikf.com.pl/fryzury-emo/fryzura12927.htm albo o tym http://ikf.com.pl/fryzury-emo/fryzura18240.htm ale chyba mam za okrągłą twarz. Co o tym myślicie, jakieś sugestie ?? Z góry dzięki za pomoc

    PS Tylko ,żeby fryz nie wymagał zbyt długiego siedzenia przy lustrze!

  8. X-Stylistka Ekspertka

    Rejestracja: 2008-01 Posty: 1748 Podziękowania: 45

    Napisano: 21 czerwca 2008, 0:08

    Dziewczyny! Zapraszam z postami na forum, ktore juz wczesniej powstalo w celu doradzenia Wam w sprawie fryzur, wiec nie ma potrzeby tworzenia nowego forum ;-) . To forum to 'jaka fryzura?' (liczy ponad 100 stron z postami).

  9. magda84 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-07 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 lipca 2008, 20:06

    hym... moze i mi cos doradzicie. Od jakiegos czasu noszę się ze scieńciem włosów, jakąś zmianą nie musi być drastyczna. Ale nie mogę sobie nic dobrac co mogłoby mi pasować. Dziękuje z góry :)

  10. xDiabelska96x Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 sierpnia 2008, 18:20

    ja też mam taki problem.. mam strasznie okrągłą twarz a bardzo chce miec fryz emo.. tu są moje fotki.. www.malyaniolek11.fotka.pl byłabym wdzięczna gdyby ktoś coś zaproponował fryz może być na maksa wycieniowany.. ;)

  11. xDiabelska96x Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 sierpnia 2008, 19:13

    dodam że mam kręcone i krótkie włosy trudno mi jest je prostować a nie mam prostownicy

  12. black Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 5 Podziękowania: 1

    Napisano: 19 grudnia 2008, 22:28

    no ale wiesz że to dziwne mieć fryzure emo a nim niebyć

  13. wioletka12357 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 lipca 2009, 18:50

    hej mam problem, chciałabym ściąć włosy ale nie wiem jak. mam bardzo niesforne wlosy końcówki kręcone reszta prosta. bardzo bym chciała zeby mi ktos pomógł przy doborze wlasciwej fryzury


    kiedys mialam taka ale nie moge miec grzywki

  14. wioletka12357 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 lipca 2009, 19:01

    moje włosy nie sluchaja sie niczego, prostownica dziala tylko na chwile, próbowalam nawet z lokami ale to równiez trzyma sie tylko przez jakis czas lakiery pianki serum itp nic nie daje. prosze pomórzcie mi w znalezieniu fryzury lekkiej i malo uciazliwej

    dodaje równiez zdjęcie w loczkach

  15. julia27101994 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2010-02 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 lutego 2010, 17:43

    Hej o to moje foty chce zmienić fryzurę ,najlepiej z grzywka na bok, lecz ile razy idę do fryzjera i pokazuję z grzywkami efekt jest opłakany i żałuje że zgodziłam się usiąść na fotel fryzjerki. Prosze pomóżcie napiszcie jaka fryzura była by dla mnie OK! Równiez do mojego kształtu twarzy mam okrągło-kwadratową

  16. lyrics Początkująca

    Rejestracja: 2009-12 Posty: 85 Podziękowania: 17

    Napisano: 23 lutego 2010, 18:22

    Mam taki sam kształt twarzy :)
    Myślę, że twoja grzywka powinna być trochę dłuższa i gęstsza i jeszcze bardziej na bok. Mogłabyś rozpuścić włosy. Niestety nie wiem jakie masz cięcie, ale fajne byłoby takie co najmniej do ramion, i wycieniowane, żeby więcej włosów było w góry, a końce już rzadsze.

  17. hanka57 Konto usunięte

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 273 Podziękowania: 551

    Napisano: 23 lutego 2010, 18:32

    julia27101994 napisał(a)

    Hej o to moje foty chce zmienić fryzurę ,najlepiej z grzywka na bok, lecz ile razy idę do fryzjera i pokazuję z grzywkami efekt jest opłakany i żałuje że zgodziłam się usiąść na fotel fryzjerki. Prosze pomóżcie napiszcie jaka fryzura była by dla mnie OK! Równiez do mojego kształtu twarzy mam okrągło-kwadratową


    Witaj! Przede wszystkim, zdjęcie robione z góry, skraca twarz i zatraca proporcje. Poza tym, nie widać na zdjęciu jaką masz długość włosów, nie mogę choćby w przybliżeniu określić struktury Twoich włosów. Dlatego, proszę, wklej zdjęcie au face, czyli z przodu. :-)

  18. sandyk Nowicjuszka

    Rejestracja: 2010-02 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 lutego 2010, 20:04

    Hej, chciałabym zmienić fryzurę i zafarbować włosy ale nie wiem czy będą mi pasowały. Wydaje mi się że mam okrągłą twarz to kilka moich zdjęć:

  19. sandyk Nowicjuszka

    Rejestracja: 2010-02 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 lutego 2010, 20:07

    A to fryzura jaką chcę (nie jestem pewna co do grzywki):

  20. hanka57 Konto usunięte

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 273 Podziękowania: 551

    Napisano: 23 lutego 2010, 20:34

    sandyk napisał(a)

    Hej, chciałabym zmienić fryzurę i zafarbować włosy ale nie wiem czy będą mi pasowały. Wydaje mi się że mam okrągłą twarz to kilka moich zdjęć:


    Witaj! Moim zdaniem, masz trójkątny kształt twarzy. Grzywka jak najbardziej jest wskazana, ale na bok i nie za duża. Natomiast poniżej linii żuchwy powinnaś mieć włosy lekko postrzępione, wywijające się we wszystkich kierunkach.
    http://1.bp.blogspot.com/_Pd5YeDbbPgQ/SZMFfpjpWKI/AAAAAAAABAs/vQZiA9OEJXA/s320/t... :-)

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów zmiana fryzury-okrągła twarz
( 1, 2, 3 ) Autor: iwoneczka18, 16 października 2008, 15:01
  • 52 odpowiedzi
  • 31512 wyświetlenia
dradzia558
Brak nowych postów (Zamknięty) jaka fryzura?
( 1, 2, 3, ... , 241, 242, 243, 244, 245, 246 ) Autor: martol, 23 stycznia 2008, 23:28
  • 4906 odpowiedzi
  • 22906 wyświetleń
Czarna648
Brak nowych postów Cienkie włosy i okrągła twarz, koniecznie grzywka... czy istnieje dobra fyzura? Autor: fossa, 19 marca 2008, 23:15
  • 17 odpowiedzi
  • 6918 wyświetleń
kasiula_1112

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.