Przerwa i powrót do antykoncepcji.

  1. asik87 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 września 2008, 20:21

    Hej. Mam ważne pytanie. od 3 lat stosowalam antykoncepcje w tabletkach. Duzo naczytalam sie na temat robienia przerw i postanowilam taka zrobic. Przerwalam stosowanie tabletek przez 1 miesiac ze wzgledu iz nie czulam sie zbyt komfortowo i bałam sie niechcianej ciazy. Z soboty na niedziele dostalam miesiaczke. 1 tabletke wzielam w niedziele. po 4-5 dniach stosowania tabletek wspołżyłam z partnerem. Czy mimo mojej 1 miesiecznej przerwy tabletki działały już w tych dniach ?? Obliczyłam sobie rowniez czy w tych dniach miałam dni płodne. Według moich obliczeń nie miałam. Ale nie wiem czy po tak krótkiej przerwie kalendarzyk ma jakieś znaczenie ??

  2. tyska41 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 października 2008, 12:34

    czy podczas okrsu można zajść w ciąze

  3. tyska41 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 października 2008, 12:37

    ja brałam tabletki przez lata i też zrobiłam sobie przerwe.mam teraz lepsze samopoczcie poprostu tryskam energią

  4. paulabam Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-07 Posty: 6 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 października 2008, 15:30

    Kochana ja brałam tabletki 3,5 roku. Ostatnio zrobiłam przerwe na 2 m-ce i znów zaczęłam brać przyznam się że tak sie odzwyczaiłam że jednej zapomniałam nawet wziąć i mimo to współżyłam z chłopakiem kilka razy i ie zaszłam w ciążę więc się nie martwkochana będzie w porządku.

  5. irene Zadomowiona

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 85 Podziękowania: 4

    Napisano: 1 października 2008, 19:09

    Ja brałam tabletki pare lat w tym miałam roczną przerwe.Teraz nie biorę i szczeze muwiąc nie zamierzam więcej brać!Mój organizm został wyniszczony głównie żołądek!biorąc je miałam niskie libido i byłam strasznie nerwowa!po odstawieniu tabletek mój organizm długo się tzn.regulował bo przez te tabletki mój cykl był rozregulowany!nie muwiąc o ryzyku zatoru żył i raka szyjki macicy ktore niestety tabletki wywołują.Dlatego stwierdziłam że nie będę już truć swojego organizmu i stosuje metodę Prof. Roztzera(obserwacja śluzu i mierzenie temp.aby dokładnie wyznaczyć dni płodne,względnej płodności i nie płodne).

  6. karolina88 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 października 2008, 23:59

    ja rowniez jestem wlasnie w trakcie przerwy.narazie nie biore tabletek dopiero 3 tyg.ale czuje sie jakos lepiej.tez zauwazylam ze podczas brania bylam bardziej nerwowa no i problem spadku libida rowniez mnie dotknal.a treaz za to tryskam energia.jedyny problem to ciagly strach ze cos sie stanie.jakos nie mam zaufania do prezerwatyw:/chcialabym juz nie wracac do tabletek ale z nimi czuje sie bardziej komfortowo ufam im w 100%.

  7. asik87 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 października 2008, 7:04

    Ja jednak wole brać tabletki.... Nie czuje sie po nich źle choć mam mniejsza ochote na współżycie z partnerem.... Zaczełam studia , prace wiec nie chciała bym teraz zajść w ciaże... Dzięki za odpowiedzi :)

  8. gosiiiia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 października 2009, 10:34

    ja mam pytanie.. mialam teraz przerwe 3miesiace i w piatek dostalam okres i powinnan zarzyc 1 tabletke, ale kilka minut wczesniej społzyłam a potem wzielam ta tabletke , mozliwe jest ze zajde w ciaze?

 

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne
( 1, 2, 3, ... , 69, 70, 71, 72, 73, 74 ) Autor: krolowa_piaskownicy, 19 grudnia 2007, 16:12
  • 1480 odpowiedzi
  • 145218 wyświetleń
majuka

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.