Tabletki antykoncepcyjne daylette

  1. lulaa12 Obeznana

    Rejestracja: 2012-11 Posty: 5 Podziękowania: 2

    Napisano: 2 stycznia 2013, 18:51

    Hej dziewczyny :) Mam pytanie do was i chcialabym wiedziec co sądzicie o tabletkach daylette.? Czy są dobre waszym zdaniem.? Ile mniej wiecej kosztuja >? I na jekiej podstawie trzeba je brac.

  2. andziaa23 Ekspertka

    Rejestracja: 2012-11 Posty: 95 Podziękowania: 48

    Napisano: 5 stycznia 2013, 13:38

    Ja takich nie brałam brałam yasmin i jestem zachwycona, a jak w gogle wpiszesz nazwę to ci wszystko wyskoczy zwłaszcza cena, bo opinii poszukać tutaj jak najbardziej możesz.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość lulaa12

  3. Ania02 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 7 Podziękowania: 3

    Napisano: 6 stycznia 2013, 13:51

    Nie można jednoznacznie stwierdzić czy są dobre, to zależy od organizmu. Każdy będzie reagował inaczej. Ja brałam przez trzy miesiące, byłam zadowolona, jedynie przez pierwszy miesiąc miałam lekkie plamienia, później już ok. Niestety nie pamiętam ile kosztowały.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość lulaa12

  4. czekolada300 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2010-02 Posty: 2 Podziękowania: 1

    Napisano: 11 lutego 2013, 13:00

    Ja te tabletki brałam prawie dwa lata , zmienilam na inne bo mój organizm widocznie się przyzwyczaił bo odczuwałam ból w czasie miesiączki.Wlaśnie z powodu bolących miesiączek zaczełam je brać,cena jak dobrze pamiętam to koło 40 zł .Plusy rozmiar biustu o dwa rozmiary w górę, minus bóle glowy i częsta zmiana nastroju a i jeśli masz problemy z trądzikiem też coś pomaga.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość lulaa12

  5. Dorota84 Ekspertka

    Rejestracja: 2009-02 Posty: 241 Podziękowania: 11

    Napisano: 29 kwietnia 2013, 9:57

    Vibin mini ma ten sam skład, a jest tańszy (polski producent). Na mnie działa dobrze, cera mi się poprawiła, nie przytyłam, bóle głowy, plamienia i zmiany nastrojów miałam przy pierwszych dwóch opakowaniach tabletek w życiu, potem wszystko minęło ;) Podobno to normalne, bo organizm musi się przyzwyczaić.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość lulaa12

  6. PatinkaS Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-12 Posty: 16 Podziękowania: 4

    Napisano: 29 kwietnia 2013, 22:26

    coz wzielam juz 3 opakowanie, moje odczucia to : mialam spory biust, a jest teraz wiekszy i troche pobolewa....tez zaczelam brac przez bolace miesiaczki - efekt? zadnych zmian;/ moze o tyle dobrze ze okres trwa gora 3 dni.... Co do zmian nastroju to faktycznie potrafie focha strzelic, plakac, a po chwili smiac sie z tego :D

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość lulaa12

 

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne
( 1, 2, 3, ... , 69, 70, 71, 72, 73, 74 ) Autor: krolowa_piaskownicy, 19 grudnia 2007, 16:12
  • 1480 odpowiedzi
  • 145218 wyświetleń
majuka
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.