Tabletki antykoncepcyjne

  1. polka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 11 Podziękowania: 2

    Napisano: 1 lipca 2009, 15:37

    taka17 - plamienia to skutki uboczne (nawet uprzedzają o tym na ulotce) to chyba narazie nie powinnas sie martwic...

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość taka17

  2. polka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 11 Podziękowania: 2

    Napisano: 1 lipca 2009, 15:39

    Julita87 - mysle ze nie powinnas sie bac, jezeli bralas tabletki regularnie to na pewno bedzie dobrze :)

  3. taka17 Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 28 Podziękowania: 3

    Napisano: 1 lipca 2009, 16:26

    do polka czyli przy tym mogę współżyć, tak ? bez żadnych konsekwencji?

  4. beciak24 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 lipca 2009, 21:17

    Witam mam problem ;) )
    parę lat biorę cilest, dziś jednak po wizycie u ginekologa zmieniłam tabsy na yasmin. Została mi ostatnia tabletka cilestu wiec jestem przed 7 dniową przerwą. Ginelokog powiedziała mi że pierwszą tabletkę yasmin mam przyjąć w pierwszym dniu okresu czyli w moim wypadku to bedzie niedziela....a w necie czytam że po 7 dniowej przerwie ósmego dnia mam ją zażyć.. więc komu wierzyć? :) )

  5. polka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 11 Podziękowania: 2

    Napisano: 2 lipca 2009, 11:17

    taka17 - jedni mowia, ze po pierwszym opakowaniu mozna bezpiecznie uprawiac sex, inni ze po piwerszym tygodniu zazywania tabletek. jak wolisz twoj wybor ;) ale wydaje mi sie ze po 3 tyg zazywania jest sie bezpiecznym ;)

    beciak24 - ja bym posluchala ginekologa ;) a dlaczego zmieniasz cilest? w ogole jak sie czulas po cilescie?

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość taka17

  6. taka17 Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 28 Podziękowania: 3

    Napisano: 2 lipca 2009, 13:53

    no mi gin powiedziała ze po tygodniu można współżyć ale dzięki :)

  7. polka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 11 Podziękowania: 2

    Napisano: 2 lipca 2009, 14:20

    no wlasnie mi chodzilo o to, ze skoro ty bierzesz tabletki juz mniej wiecej 3 tygodnie to wydaje mi sie ze jestes bezpieczna :)

  8. kalina1988 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lipca 2009, 20:38

    Cześć dziewczyny!! Mam takie pytanie a propos tabletek YAZ.
    Właśnie zaczne stosowac te tabletki i jedno mnie zastanawia. Wiadomo teraz wakacje i akurat w trakcie urlopu mam dostać miesiączkę. Chciałabym ominąć tą jedną i wiem, że przy zwykłych tabletkach po prostu zaczęłabym stosować nast opakowanie bez robienia przerwy. Czy któraś z was wie jak to będzie przy tych 28 tabletkach ?? Mam nie brać tych bez hormonów i od razu zacząć nast ?? Czy ostatniego tygodnia nie brać ?? Czy w ogóle nie można tego robić w tym przypadku? nie znalazłam odpowiedzi w ulotce, wiec mam nadzieje, że może któraś z was wie :)

  9. kalina1988 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 lipca 2009, 21:07

    Nie dokładnie czytałam :P Szukałam jeszcze raz i jest! :P Należy ominąć 4 tabletki placebo :)

  10. Izusienka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 8 lipca 2009, 15:10

    hej dziewczyny :)
    ja tez wlasnie zaczelam brac tabletki YAZ, bo akurat na wyjazd do Tunezji wypada mi miesiaczka :(
    Chcialam sobie przesunac, ale Tunezja to inny klimat itd. i nie jestem pewna, czy nawet jak sobie ja przesune tymi tabletkami to jej nie dostane...Jest 100%pewnosc, ze miesiaczka nie wystapi ?? Jesli bym sobie wywolala to dostane okres od razu po zaprzestaniu stosowania, czy 2-3dni pozniej ??

    Prosze o rady :) )

  11. marta89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 lipca 2009, 17:46

    hej! mam pytanie, wzięłam wczoraj 4 tabletke z pierwszego listka i uprawiałam seks czy byłam bezpieczna?

  12. dorotamisiek Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 9 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 lipca 2009, 8:50

    http://pieknastronazycia.nivea.pl/pl/mezczyznamarzen/mezczyzna/id-174617 - niezłe ciacho, sprawadźcie same ;)

  13. coranna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 lipca 2009, 16:48

    Hej! Ja przez 2 lata brałam tabletki, które niestety wycofano, dla mnie były super. Następnie przez 3 lata brałam Microgynon 21 - i przez ten czas przytyłam 7kg i miałam kilka razy w miesiącu potworne migreny! Poza tym moje libido...nie praktycznie nie istniało,małe nawilżenie itd.. Postanowiłam sprawdzić co będzie jak odstawię tabletki. Po 8 miesiącach schudłam 7kg, mam ochotę na seks i prawie zapomniałam co to migrena!!!

  14. marika89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 lipca 2009, 22:19

    do coranna:hej ja tez brałam przez 3 lata tabletki microgygon21 przerwalam je po 3 latach i bardzo długo nie mogłam zajść w ciąże .te tabletki są do kitu tak naprawdę.pozdrawiam.

  15. marika89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 lipca 2009, 22:21

    marika89 napisał(a)

    do coranna:hej ja tez brałam przez 3 lata tabletki microgygon21 przerwalam je po 3 latach i bardzo długo nie mogłam zajść w ciąże .te tabletki są do kitu tak naprawdę.pozdrawiam.

  16. tinka107 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 lipca 2009, 9:05

    Cześć mam pytanie, zapomniałam przyjąć lek azalia w odpowiedniej porze, przyjęłam go w 9 godzin poźniej jakie jest prawdopodobieństwo zajscia w ciąże.Wciąż karmie piersią, a z tego co wiem do 12 godzin zabezpieczenie ponoć działa.Błagam o pomoc boje się zajscia w ciąże

  17. tinka107 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 lipca 2009, 9:12

    czy ktoś zapomniał z was o dokładnej porze przyjecia leku azalia, i jak to dziła

  18. Izusienka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 10 lipca 2009, 9:34

    hej dziewczyny :)
    ja tez wlasnie zaczelam brac tabletki YAZ, bo akurat na wyjazd do Tunezji wypada mi miesiaczka :(
    Chcialam sobie przesunac, ale Tunezja to inny klimat itd. i nie jestem pewna, czy nawet jak sobie ja przesune tymi tabletkami to jej nie dostane...Jest 100%pewnosc, ze miesiaczka nie wystapi ?? Jesli bym sobie wywolala to dostane okres od razu po zaprzestaniu stosowania, czy 2-3dni pozniej ??

    Prosze o rady :)

  19. gandzia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 lipca 2009, 23:28

    mam problem i prosze o rade. jaki środek antykoncepcyjny moge kupic bez konsultacji z lekarzem? czyli bez recepty, ale skuteczny?

  20. taka17 Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 28 Podziękowania: 3

    Napisano: 10 lipca 2009, 23:33

    globułka Pantex Oval trzeba ja wprowadzić do pochwy na jakieś 10 min przed stosunkiem + do tego najlepiej prezerwatywa i oczywiście poczytaj sobie jeszcze o tym znajdziesz w wyszukiwarce :)

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.