Tabletki antykoncepcyjne

  1. Meguszka Obeznana

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 124 Podziękowania: 56

    Napisano: 12 sierpnia 2009, 11:36

    a może to znak z nieba? Ze czas na dziecko? :D

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość Kate0703

  2. m.girl20 Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 101 Podziękowania: 23

    Napisano: 12 sierpnia 2009, 23:54

    co druga dziewczyna zadaje te same pytania. Poczytajcie co było wcześniej pisane, przecież nikt nie będzie się powtarzał po kilka razy ;P
    poza tym dla mnie to żaden plus, że piersi urosły od tabletek :D haha
    Nie widzisz skutków ubocznych, to bardzo dobrze, nie życzę Ci, żebyś kiedykolwiek ich doznała!
    Ale może być różnie. NIe rozumiem, dlaczego młode dziewczyny, które sięgają po tabletki nie poczytają ulotek! przecież tam jest wszystko napisane! Pytacie na forum, ok niby też dobrze, ale tabletki to zbyt indywidualna sprawa, według mnie.

  3. katty666 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-05 Posty: 44 Podziękowania: 2

    Napisano: 13 sierpnia 2009, 0:36

    m.girl20 napisał(a)

    co druga dziewczyna zadaje te same pytania. Poczytajcie co było wcześniej pisane, przecież nikt nie będzie się powtarzał po kilka razy ;P
    poza tym dla mnie to żaden plus, że piersi urosły od tabletek :D haha
    Nie widzisz skutków ubocznych, to bardzo dobrze, nie życzę Ci, żebyś kiedykolwiek ich doznała!
    Ale może być różnie. NIe rozumiem, dlaczego młode dziewczyny, które sięgają po tabletki nie poczytają ulotek! przecież tam jest wszystko napisane! Pytacie na forum, ok niby też dobrze, ale tabletki to zbyt indywidualna sprawa, według mnie.


    Popieram.Zwłaszcza,że i tak każdy inaczej reaguje.To,że jedna poleca jakieś tabletki to nie znaczy,że druga będzie z nich zadowolona.Poza tym jak ktoś bierze tabletki kilka miesięcy i je poleca to dla mnie jest mało wiarygodne.Co innego jakby wypowiadały się kobiety z kilkuletnim doświadczeniem z braniem hormonów.

  4. miranda Obeznana

    Rejestracja: 2009-04 Posty: 83 Podziękowania: 69

    Napisano: 14 sierpnia 2009, 10:47

    katty, jednych tabletek nie można brać kilka lat, udaj się po trochę oleju do główki :)

  5. Monikaaaaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 sierpnia 2009, 18:05

    Hej
    nigdzie nie mogę znaleźć odp na moje pytanie :( może Wy mi pomożecie.

    Miałam stosunek ale z 2xprezerwatywą!!! nic nie pękło wszystko było ok jak wróciłam do domu wzięłam tabletkę anty tylko tylko tyle że mi się pomyliło bo to był 7 dzień okresu a tabletkę powinna wziąć 8 :( (( i nie wiem czy to coś zmienia ?? ?

  6. Kludi Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 12:03

    mam pytanie czy ten ci cilest to tabletki ktore mozna brac wieku 15 lat ??

    Sa one na recepte ?? pzdr

  7. Meguszka Obeznana

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 124 Podziękowania: 56

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 12:09

    porażka..

  8. Meguszka Obeznana

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 124 Podziękowania: 56

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 12:10

    Monikaaaaa napisał(a)

    Hej
    nigdzie nie mogę znaleźć odp na moje pytanie :( może Wy mi pomożecie.

    Miałam stosunek ale z 2xprezerwatywą!!! nic nie pękło wszystko było ok jak wróciłam do domu wzięłam tabletkę anty tylko tylko tyle że mi się pomyliło bo to był 7 dzień okresu a tabletkę powinna wziąć 8 :( (( i nie wiem czy to coś zmienia ?? ?


    ile ty masz lat dziewczyno?

  9. taka17 Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 28 Podziękowania: 3

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 13:00

    Podziwiam;/każde tabletki antykoncepcyjne są na receptę;/

  10. Turquise Początkująca

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 25 Podziękowania: 10

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 22:17

    Meguszka napisał(a)

    ile ty masz lat dziewczyno?


    2 gumki! :D Mój facet by tego nie wytrzymał. :D

  11. Turquise Początkująca

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 25 Podziękowania: 10

    Napisano: 20 sierpnia 2009, 22:18

    Meguszka napisał(a)

    a może to znak z nieba? Ze czas na dziecko? :D


    Hejka biore tabletki anty ale ostatnio widzialam bociana czy to znak ze moge byc w ciąży? :( A może to czas na dziecko? :D

  12. m.girl20 Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 101 Podziękowania: 23

    Napisano: 21 sierpnia 2009, 0:51

    o kurcze.. widziałaś bociana ?!
    no to ładnie.. ;/
    ciąża jak nic.. :(

    :D

  13. wiolek Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 sierpnia 2009, 17:54

    mam pytanie czy któras z was zrobiła sobie przerwe w braniu tabletek? ponad miesiac temu skonczyłam jesc novynette i postanowiłam ze robie przerwe mialam okres po odstawieniu a teraz po miesiacu bez tabletek nie mam juz okresu. denerwuje sie bo rok temu tez robilam przerwe i nawet okres pojawil sie wczesniej,a teraz nic go nie zapowiada.

  14. Meguszka Obeznana

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 124 Podziękowania: 56

    Napisano: 27 sierpnia 2009, 19:19

    Rozregulowałaś sobie system. Nierozumiem po co ta przerwa. Jeden miesiąc nie robi różnicy. Ja biorę bez przerwy 2 lata, żaden lekarz jeszcze nie powiedział, że to może mi szkodzić. Też mam novynette. Przytyłam i mam regularny okres. I nie boli jak przedtem.

  15. wiolek Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 sierpnia 2009, 16:55

    nie chodzi ze robie sobie przerwe poprostu na razie skonczylam brac tabletki.

  16. justyna219 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 sierpnia 2009, 18:03

    witam mam wazne pytanie czy mogła bym bez żadnych konsekwencji zmienic pigułki Novynette na Sylvie 20 ?? ? byłam bardzo wdzieczna za szybka i konkretna odpowiedz z góry dziekuje

  17. mila1991 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 sierpnia 2009, 22:05

    mam pytanie :) przyjełam tabletki dzis o 10 a pare godzin póżniej dostałam lekkiej biegunki :( to jest moja 2 tabletka :( czy musze wziąć jeszcze jedną ??

  18. mila1991 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 sierpnia 2009, 22:06

    proszę o szybką odpowiedz

  19. taka17 Zadomowiona

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 28 Podziękowania: 3

    Napisano: 28 sierpnia 2009, 23:25

    kurcze chciałabym odpowiedzieć i pomóc ale sama nie wiem co powinnaś zrobić :(

  20. justyna219 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 sierpnia 2009, 9:21

    czy jest ktos kto mogłby odpowiedziec na moje pytanko ?? prosze o kontakt

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.