Tabletki antykoncepcyjne

  1. Notee Początkująca

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 39 Podziękowania: 21

    Napisano: 29 sierpnia 2009, 13:14

    Czemu tutaj go nie zadasz?

  2. mgwa87 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 sierpnia 2009, 14:37

    Justyna, mi sie wydaje, ze powinnas zapytac lekarza... bo teoretycznie mozna zmieniac tabletki albo po normalnej przerwie siedmiodniowej albo odrazu, bez zadnej przerwy, wziac nowe tabletki, ale to zalezy od skladu tabletek, jakie i ile tych hormonow tam jest - raz jeszcze radze isc do lekarza.
    ja jak zmienialam tabletki to nie robilam zadnej przerwy, od razu nastepne i zyje :)

  3. Meguszka Obeznana

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 124 Podziękowania: 56

    Napisano: 29 sierpnia 2009, 16:29

    wiolek napisał(a)

    nie chodzi ze robie sobie przerwe poprostu na razie skonczylam brac tabletki.


    sama napisalas ze robisz przerwe..:/

  4. Meguszka Obeznana

    Rejestracja: 2009-06 Posty: 124 Podziękowania: 56

    Napisano: 29 sierpnia 2009, 16:31

    Czy wy wiecie, że w każdym opakowaniu tabletek są ulotki? Wystarczy poczytać!

  5. kasica22 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-08 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 sierpnia 2009, 16:26

    Czesc, pisze z pewnym problemem mam nadzieję że będę mogła liczyć na pomoc.Zażywam tabletki antykoncepcyjne diane 35.Byłam na wycieczce na której wypadała mi 7-dniowa przerwa na okres dlatego aby tego uniknąć nie robiłam przerwy zażywając 11 dodatkowych tabletek z nowego plasterka (suma wszystkich tab.łącznie z poprzednim plasterkiem 32)i doszłam do wniosku że wypadałoby mieć w końcu ten okres tym bardziej że domagał się tego mój organizm. Wszystko było w porządku, dostałam okres. Po 7 dniach zażyłam pozostałe 11 tabletek. I tu nastąpił problem... nie widziałam czy mam robić czy też nie następnej(po 11 tabletkach) przerwy. Zrobiłam przerwę ale po trzech dniach doszłam do wniosku ze to nie był dobry pomysł tym bardziej że nie krwawiłam dlatego w 4 dzień zaczęłam zażywać tabletki z nowego plastra. Teraz sie trochę martwię czy to nie naruszyło za bardzo mojego zabezpieczenia tym bardziej mi szkoda że do tej pory zażywałam bardzo regularnie tabletki a jest to już mój 5 miesiąc. Bardzo proszę o poradę bo trochę się zamotałam z tymi tabletkami, Z góry dziękuje i pozdrawiam

  6. hipiska Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 2 września 2009, 19:58

    myślę że nie powinnaś ufać tabletką antykoncepcyjnym.. a Komuś innemu ;)

    odradzam życzliwie

  7. Audrey20 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 25 Podziękowania: 4

    Napisano: 3 września 2009, 16:03

    ochrony antykoncepcyjnej nie ma!!! na 100% i jeszcze wiecej

    glupotą bylo robic przerwe po 11 dniach skoro wyraznie wszedzie pisze ze aby zrobic przerwe trzeba zazyc 21 tabletek! chyba ze sie jakiejs zapomnialo w 3 tyg!!

  8. kwiatysia Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 września 2009, 8:44

    Witam ! Mam Pytanie. ostatnio dużo słyszałam o tabletkach nowej generacji 24 plus 4. Chciałabym zacząć je brać ale szybciej chciałabym sie dowiedzieć jakie są wasze doświadczenia z nowym rodzajem dawkowania. Jak te tabletki nazywaja sie naprawde ? pozdrawiam

  9. minikin Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 września 2009, 20:29

    Mam do sprzedania 3 opakowania tabletek Yasmin. Brałam je rok, kupiłam 6 opakowań na zapas, po czym zrobiłam długą przerwę i już do nich nie wróciłam. Jeżeli któraś z Was je bierze i jest zainteresowana nabyciem ich, prosze o kontakt pod nr gg 194064

  10. kinguska0000 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 września 2009, 20:19

    Witam mam pytanie czy jak zażyłam tabletkę antykoncepcyjną w tzrecim dniu okresu czy ona będzie działć ?? ?? proszę o odpowiedz

  11. justyna9999 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 września 2009, 14:54

    Witajcie. Czy tabletki antykoncepcyjne muszą być koniecznie przepisywane na receptę od ginekologa?

  12. miranda Obeznana

    Rejestracja: 2009-04 Posty: 83 Podziękowania: 69

    Napisano: 15 września 2009, 19:53

    kinguska, prawdopodobnie tak, ale dopiero po tygodniu.

    tak, tabletki antykoncepcyjne może przepisać TYLKO ginekolog, no chyba, że masz znajomego lekarza. Ale moim zdaniem jeśli wstydzisz się iść do ginekologa, to nie powinnaś uprawiać seksu (jeszcze do tego widać nie dojrzałaś) i w ten sposób problem tabletek sam się rozwiązuje...

  13. justyna9999 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 września 2009, 21:30

    Hmm.. nie chodzi tu o kwestię dojrzewania. Nigdy nie miałam problemów związanych ze sprawami ginekologicznymi, co wiaże się z tym że nie miałam potrzeby pójścia do lekarza. Do tej pory używaliśmy prezerwatyw... ale uznałam,że chciałabym mieć jeszcze wiekszą pewność...

  14. megan14 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 13 Podziękowania: 8

    Napisano: 16 września 2009, 10:21

    justyna9999 napisał(a)

    Hmm.. nie chodzi tu o kwestię dojrzewania. Nigdy nie miałam problemów związanych ze sprawami ginekologicznymi, co wiaże się z tym że nie miałam potrzeby pójścia do lekarza. Do tej pory używaliśmy prezerwatyw... ale uznałam,że chciałabym mieć jeszcze wiekszą pewność...



    przepraszam za ton wypowiedzi ale chyba sobie jaja robisz. KAZDA kobieta powinna sie badac kontrolnie niezaleznie od tego czy cos jej dolega czy nie. Raz w roku powinno sie robic cytologie i kontrolnie udac do ginekologa, nawet po to by uslyszec ze jest ok. Niestety teraz tak wiele dziewczyn w mlodym wieku ma problemy, czesto nie wiedzac o tym do czasu kiedy juz na prawde jest zle. Skoro nie bylas u ginekologa nigdy, powinnas jak najszybciej pojsc zrobic USG i cytologie.

    A co do tabletek najlepiej pojsc do dobrego lekarza (popytaj kolezanek lub poszukaj w internecie), ktory zanim przepisze Ci tabletki, zrobi dokladne badania, zeby dobrac ODPOWIEDNIE tabletki, a nie takie, ktore przepisuje wszytkim.

  15. Audrey20 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 25 Podziękowania: 4

    Napisano: 16 września 2009, 15:00

    kinguska0000 napisał(a)

    Witam mam pytanie czy jak zażyłam tabletkę antykoncepcyjną w tzrecim dniu okresu czy ona będzie działć ?? ?? proszę o odpowiedz



    Przez nastepny tydzien musisz sie zabezpieczac dodatkowo (prezerwatywa) potem do konca normalnie :)
    Jesli wspolzylas w czasie przerwy moglo dojsc do zaplodnienia. Ale jesli to twoje pierwsze opakowanie to tylko sie zabezpieczaj.

  16. elka25 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 września 2009, 22:16

    biorę pierwsze opakowanie mikrogynom21 i cały czas mam plamienia,czy miałyście taki skótek ubopczny przy braniu pierwszego opakowania tabletek?

  17. wiska81 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 września 2009, 8:59

    dziewczyny podpowiedzcie mi cos.Biore tabletki drugi rok (yasminelle)co wieczor.Wczoraj chcac wziazc kolejna zauwazylam ze pominelam srode.Wzielam wiec dwie naraz.Ale obawiam sie zeby to sie nie skonczylo ciąża.Co robic?

  18. wiska81 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 września 2009, 9:01

    elka to normalne przy 1 opakowaniu tez tak mialam a moja znajomamiala tak przez okres 3 mies potem przeszlo

  19. miranda Obeznana

    Rejestracja: 2009-04 Posty: 83 Podziękowania: 69

    Napisano: 18 września 2009, 19:51

    wiska, przez kolejny tydzień stosuj dodatkowo prezerwatywę.
    PS. CZYTAJCIE ULOTKI, PRZECIEŻ TAM WSZYSTKO JEST, ILEŻ MOŻNA ODPOWIADAĆ NA TE SAME DURNE PYTANIA?!

  20. Audrey20 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 25 Podziękowania: 4

    Napisano: 18 września 2009, 22:10

    elka25 napisał(a)

    biorę pierwsze opakowanie mikrogynom21 i cały czas mam plamienia,czy miałyście taki skótek ubopczny przy braniu pierwszego opakowania tabletek?


    Tak ja miałam. Ustał przy 3 opakowaniu :) To normalne.

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.