Tabletki antykoncepcyjne

  1. Audrey20 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 25 Podziękowania: 4

    Napisano: 18 września 2009, 22:12

    wiska81 napisał(a)

    dziewczyny podpowiedzcie mi cos.Biore tabletki drugi rok (yasminelle)co wieczor.Wczoraj chcac wziazc kolejna zauwazylam ze pominelam srode.Wzielam wiec dwie naraz.Ale obawiam sie zeby to sie nie skonczylo ciąża.Co robic?



    jakie bylo opoznienie... i w ogole ktory to dzien. Jak 2 tydzien nie masz sie czym martwic. JEsli opoznienie wynosilo mniej niz 12h to zadnego dnia nie musisz sie obawiac. Wazne jest tez czy przed pomienieciem wspolzylas..

  2. katrin2222 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 września 2009, 19:10

    mam na odsprzedanie 3 opakowania yaz tabletki antykoncepcyjne tanio moj adres katrinszymanski@wp.pl

  3. katrin2222 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 września 2009, 19:12

    lub moj nr gadu gadu; 2532075tabletki yaz za 35 zl

  4. rch2 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 września 2009, 18:50

    czesc. Czy pierwszą tabletkę zawsze trzeba przyjmować w pierwszym dniu krwawienia czy można zacząć np. w dni zakonczenia krwawienia ??

  5. justysska Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 14 Podziękowania: 1

    Napisano: 29 września 2009, 22:49

    Podobno można także ostatniego dnia krwawienia, ale wtedy nie jesteś taka samo zabezpieczona, jak przy braniu tabletki już od pierwszego dnia miesiączki. Ale najlepiej poczytaj uważnie ulotkę albo zadzwoń do swojego ginekologa i się dopytaj :)

  6. amika69 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 października 2009, 22:03

    Mam takie pytanie i normalnie błagam o szybką odpowiedź !!! Biorę Microgynon21 kończę 2 opakowanie i zostały mi jeszcze dwie tabletki... Biorę je o godzinie 21:00. Moje pytanie jest takie czy jeżeli w sobotę bedzie to moja ostatnia tabletka z blistra to czy moge się w ten dzień jeszcze kochać ?! Poźniej będzie przerwa 7 dniowa i na 8 dzień znowu zaczynam brać.

    P.s. - Tabletki są moim zdaniem wyśmienite, czuję sie po nich normalnie, nie spadło mi pożądanie na mojego faceta a raczej wręcz przeciwnie... I nie przytyłam.. a co najlepsze ze sstrachu że moge przytyć po tabletkach zaczęłam sie odchudzać i schudłam już 4 kg ;) 1,5 miesiąca bez głodówek xD pozdrawiam

  7. saraa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 października 2009, 21:44

    czesc.. mam pytanie... od jakiego momentu zaczynają działac tabletki antykoncepcyjne.. ?? ? czy już od pierwszego zażycia tabletki mozna uprawiac sex bez obaw czy najlepiej by było przez pirwsze pared dni (np 7 dni od przyjęcia pierwszej tabletki) uprawiac sex z dodatkowym zabezpieczeniem... ?? ?

    Nigdy wczesniej nie przyjmowałam tabletek dlatego się pytam... zazywam tabletki od 3 dni i nie wiem czy mogę już bez obaw uprawiac sex

  8. milka55 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 października 2009, 22:56

    Też mam podobny problem Przez 13dni brałam regularnie tabletki a 14wziełam z opóźnieniem ale niewielkim ale 15 w ogóle zapomnialam i ją pominełam dalej biorę normalnie ale zostało juz tylko 6 tabletek i czy po ich skończeniu w ciągu tych 7 dni przerwy będę zabezpieczona ??

  9. SylwCia9114 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 6 października 2009, 22:20

    Czesc. Jestem tu nowa :) i w ogole zajrzalam tutaj bo mam maly problem. otoz stosuje plastry evra juz pol roku. podczas 3 tygodnia z plasterkiem kochalam sie z chlopakiem. nasz zwiazek rozpadl sie kilka dni temu w dosc niemily sposob. chcialabym odstawic plastry bo nie przydadza mi sie wiecej narazie.teraz mam okres jak w sobote nie przykleje plasterka to nie bedzie mozliwosci ze moge byc w ciazy?

  10. image2 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 7 października 2009, 21:57

    Witam wszystkie miłe Panie!
    Mam do Was ogromną prośbę - byłabym wdzięczna gdybyście udzieliły mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Mianowicie...
    Właśnie zaopatrzyłam się w tabletki antykoncepcyjne (Novynette) - są to moje pierwsze pigułki i dlatego niebardzo wiem czy podczas tej 7 dniowej przerwy w ich stosowaniu można uprawiać sex - bo przecież nie od razu pojawi się krwawienie - i czy jest się w tym czasie zabezpieczonym tak samo jak podczas tych 21 "tabletkowych" dni !?
    Proszę o pomoc!!!

  11. SylwCia9114 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 7 października 2009, 23:55

    tak podczas tej 7 dniowej przerwy mozesz uprawac sex ^^ i jestes zabezpieczona TYLKO ze nie zapomnij po tych 7 dniach przerwy wziasc tabletki z nowego opakowania ;p to wazne ;)


    a co do mojego posta wyzej to juz nie wazne :) dzwonilam do lekarza i moge normalnie odstawic plastry :)

  12. image2 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 października 2009, 8:11

    Bardzo dziękuję za pomoc i szybką odpowiedź! :)
    Teraz wypada już tylko czekać na miesiączkę ^^
    Pozdrawiam :)

  13. MISIAXX Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 października 2009, 19:07

    WITAM;-*MAM TAKIE PYTANKO CZY KTORAS Z WAS BRALA MOZE KIEDYS TABLETKI CILEST ?? ?CO O NICH SADZICIE?Z GORY DZIEKUJE ZA ODP;-*!!!GDYZ CHCIALA BYM JE ZACZAC BRAC ALE JESZCZE SIE OBAWIAM?!

  14. karinQaaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 października 2009, 17:06

    Dziewczyny ;PP
    bo ja jestem fest szczupła i chciałabym za jakiś czas brać tabletki ...
    co idzie z Tym w parze chciałabym przytyć i żebym biust mi się powiększył ;]
    czy mogę na to liczyć? ;>
    pzdr
    moje gg: 6009398

  15. SylwCia9114 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 4 Podziękowania: 1

    Napisano: 10 października 2009, 0:03

    wiesz mnie sie tylko biust z A na B powiekszyl :P a waga pozostala bez zmian ;p no ale podobno kazdy inaczej reaguje na tabletki ;) ;p

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość karinQaaa

  16. clare Początkująca

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 7 Podziękowania: 2

    Napisano: 11 października 2009, 10:04

    A ja nie jestem zadowolona z tabletek. Brałam przez 2 lata Yasminelle, wcześniej przez rok Yasmine. Niby czułam się świetnie, cera bardzo ładna, piersi lekko powiększone, zero bólów. Wiem, że każdy reaguje na tabletki inaczej ale u mnie też było 'niby' super. Potem się zaczęły problemy z cellulitem (jestem osobą szczupłą), ginekolog stwierdził u mnie nadżerkę i infekcje. Rzuciłam tabletki,nie chce czekać na więcej problemów, wolę się więcej nie truć i nie niszczyć sobie zdrowia, to jak tabletki na nas działają wychodzi dopiero po jakimś czasie stosowania. Też na początku myślałam, że to ma same plusy...

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość SylwCia9114

  17. Ania26 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 37 Podziękowania: 11

    Napisano: 11 października 2009, 23:41

    Ja zażywam Diane 35 głównie przez problemy z trądzikiem. Jestem bardzo zadowolona, dobrze się po nich czuję, cera bardzo mi się poprawiła, jak na razie same plusy. Ale niedługo będę musiała przejść na słabsze. Zastanawiam się czy kłopoty z cerą z powrotem nie wrócą;/

  18. clare Początkująca

    Rejestracja: 2009-07 Posty: 7 Podziękowania: 2

    Napisano: 12 października 2009, 14:38

    Mi niestety wraca trądzik po odstawieniu. Tabletki nie leczą trądziku jedynie łagodzą w czasie samego brania :(

  19. ellka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 12 października 2009, 16:40

    Hej mam pytanie zażywam kontracept od pierwszego dnia okresu to jest dopiero 4 ni czy od pierwszego dnia już jest pewność że nie zajdę w ciąże? czy dopiero trzeba odczekać 7 dni? proszę o odp.dziękuję z góry

  20. minii Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 października 2009, 18:32

    hej, biore tabletki od 3tygodni,ostatnio w piatek po zazyciu tabletki zwymiotowalam,czy jesli chcialabym dzis wspolzyc to musze sie marwtic o dzialania tabletek skoro wczesniej bralam wszystkie regularnie i od soboty rowniez?

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.