Tabletki antykoncepcyjne

  1. k18 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 września 2008, 21:13

    czy zwieksza sie biust po tabletkach :D ?

  2. anka1818 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 września 2008, 21:51

    mam zamiar zacząć zażywać tabletki ale nie wiem od czego mam zacząć, denerwuje się przed pójściem do ginekologa a to dlatego ze bedzie to moja pierwsza wizyta i nie wiem czego się spodziewac. czy przepisze mi tabletki jeśli nie mam ukończonych 18 lat?

  3. Sylwunia1383 Ekspertka

    Rejestracja: 2008-06 Posty: 184 Podziękowania: 6

    Napisano: 27 września 2008, 22:27

    no raczej tak, chyba nnie ma co do tego przeciwskazan... :) chociaz do konca nie wiem. A w ogole od jakiego wieku mozna przyjmowac tabletki antykoncepcyjne?

  4. ktos665 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 września 2008, 8:45

    hej pierwszy raz bd brala tabletki i mam te novynette i jak okres dostalam np w czwartek to mam wziasc ttabletke z czwartku ?? ? czy od startu .. pomozcie mi prosze. :( ((

  5. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 28 września 2008, 14:59

    Hej =) jezeli chodzi o wiek co do tabletek to hmm.. ja zaczelam brac jak mialam 17 lat. 1 ginekolog u ktorego bylam po tabletki powiedzial mi ze jestem za mloda...wiec uadalam sie do innego a ten powiedzial ze dobrze ze sie zdecydowlalam na tabletki...ze to dobra decyzja..bo po co niechciana ciaza =)
    1 tabletki jakie dostalam to byly novynette przytylam na nich 8kg MASAKRA normalnie =/ i do tego bardzo zle sie czulam przy miesiaczce... wiec poszlam do niego i dal mi inne lepsze drozsze.. powiedzial ze z najwyzszej polki =) yasmin jestem z nich bardzo zadowolona... miesiaczki przechodze bardzo lagodnie i trawja tylko 2 dni =D rewelecja =D w opakowaniu mam 21 tabletek wybiore opakowanie i mam 7 dniowa przerwe na 8 dzien znowu zaczynam brac nowe opakowanie i pozniej znowu przerwa... no i tak wkolko =)
    ktos665 - tak powinnas wziasc tabletke z czwartku =)

    a jesli chodzi o wiek i o tabletki to w niemczech dziewczyny biora juz od 14 roku zycia =) wiec mysle..ze nie ma do duzego znaczenia =)

  6. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 28 września 2008, 15:00

    ah i jesli chodzi o zwiekszanie sie biustu...to odpowiadam TAK biust robi sie pelniejszy i jedrniejszy =) ale to tylko przy 1-2 opakowaniu tabletek..pozniej juz tak zostaje...=)

  7. ktos665 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 września 2008, 19:25

    czyli jak w czwartek to z czwartu nie od startu.. i potem jade jak ide strzaki i az sie skoncza potm 7 dniowa pzrerwa na 8 dzien mam wziac i np jak wypadnie ten 8 dzien w czwartek to biore czwartek ?? ? opdp szybko prosze..

  8. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 28 września 2008, 22:32

    sorrki ze tak pozno pisze...ah zapoimnialam ze te tabletki novenette maja start..hmm..zacznij od tabletki START nawet jak dni sie nie zgadzaja ;)

  9. ktos665 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 września 2008, 7:06

    a jak nie zwielam od startu ?? to co..
    przeciesz na ulotce pisze ze jak okdes sie dostalo w czwartek to z czwartku..;/ odpp szybko :( (

  10. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 30 września 2008, 13:19

    hmm...oj to niewiem..to bierz tak jak pisze na ulotce...albo skonsultuj sie z ginekologiem =)

  11. nitkaaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 października 2008, 20:52

    ktos665 ja biore novynette od 1,5 roku, czuje sie po nich świetnie, ale niestety spada libido bardzo...dostajesz okres w czwartek to 1 tabletke ze startu bierzesz i nie przejmujesz sie, że jest tam napisane pon wt śr itd, jesli wzielas nie pokoleji-nie przejmuj sie kazda tabletka ma taki sam sklad wiec nic sie nie stanie, mozesz je nawet brac od końca jeśli chcesz :)
    Ja mam inny problem czy zdarzyło wam sie kiedyś zapomniec tabletki o konkretnej godzinie ale wziąć ją wciągu 12 godzin, a nastepnie mieć stosunek? zawsze w przerwie dostaje okres w czwartki, a jeszcze go nie dostalam i czy faktycznie opoznienie kilku godzinne może robić problem? stosunek był ostrożny...;(?

  12. ktos665 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 października 2008, 21:06

    aha mo to dzieki czyli nie musze brac po kolei :) )
    nie ja teaz raz zapomnialam i bylo spoko 12 h to norma
    jest i nie boj sie jest ok wszytsko wiem bo tak mialam ino mnie wlasnie to
    martwilo ze jedna mi powiedziala ze tak a druga ze tak wiec dzis jest np piatek a wezme sobote to bd ok ?? :)
    pozdro

  13. irene Zadomowiona

    Rejestracja: 2008-08 Posty: 85 Podziękowania: 4

    Napisano: 3 października 2008, 15:13

    Uważam że nastolatka w wieku 14,15 lat absolutnie nie powinna brać tabletek antykoncepcyjnych ponieważ jeszcze sie rozwija!Ja zaczełam brać mając 18 lat2 dniowa miesiączka to nie miesiączka tylko plamienie-biorąc tabletki nie ma sie zwykłych miesiączek.

  14. magdalenaf Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 października 2008, 21:04

    biorę tabletki od jakiegos czasu i miałam właśnie 7 dniową przerwę i pomyliły mi się dni i zamiast tych 7 mam 6 ....co powinnam zrobić, nigdy wczesniej mi sie to nie zdazyło...

  15. karolina88 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 października 2008, 21:17

    tzn ze zamiast 7 dniowej przerwy zrobilas 6 dniowa.jesli tak to nie masz sie czym martwic.ja biore tabletki od dwoch lat i nie raz zdarzyla mi sie taka pomylka.zadnych skutkow ubocznych.nie masz sie czym martwic.pozdrawiam

  16. magdalenaf Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 3 października 2008, 21:28

    tak, dokłanie... zamiast 7 dni przerwy zrobiłam 6...i na dodatek sie kochałam w następny dzień...nie wiem czy powinnam cos zrobić czy spokojnie zazyać dalej...

  17. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 8 października 2008, 12:31

    magdalenaf nie masz sie czym martwic poprostu mieszaczka Ci sie przesunie o 1 dt´ziec nic pozatym :)

  18. marlena89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 34 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 października 2008, 18:24

    ja tez biore novynette i jestem zadowolona, libido mi nie spadlo tzn na poczatku tak czulam ale teraz jest ok. to juz 2 latka, zadnych skutków ubocznych, biust na poczatku byl wiekszy ale to nie znaczy ze urosl tylko po prostu byl nabrzmialy jak przed okresem i bolal, teraz juz wszystko w normie :) hehe i dziewczyny nie sugerujcie sie dniami tygodnia napisanymi na opakowaniu zaczynasz od startu i bierzesz jedna kazdego dnia.... :) kiedys byly takie tabletki ze kazda tabletka byla przydzielona do odpowiedniego dnia cyklu bo jedne mialy wiecej hormonow drugie mniej ale na dzien dzisiejszy juz takie cos nie ma miejsca wiec spokojnie :)

  19. Anita295 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 11 października 2008, 2:27

    Ja zgubilam 4 tabletki z opakownia tabletek anykoncepcyjnych z konca cyklu.Co ja ma robic kiedy mam zaczac zarzyc nastepne opakowanie.Dostalam okres kiedy powinam zaczac nowe opakownie?

  20. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 11 października 2008, 15:43

    jak dostalas miesiaczke to z 2 dni po zacznij brac nowe opakowanie.. i wszytsko powinno wrocic do normy..ja niedawno mialam podobna sytuacje :) ale juz jest okej ;)

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.