Tabletki antykoncepcyjne

  1. asiaaa7 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 listopada 2009, 18:10

    kończy mi się już drugi blister YAZ (3. biała tabletka)... i okres jeszcze się nie pojawił a powinien. podczas pierwszego blistra wszystko było ok, tzn występowało krwawienie śródcykliczne, ale okres wystąpił prawidłowo podczas białych tabletek. Teraz okres ten mi się spóźnia i zaczynam się martwić... wątpię żeby to była ciąża, bo jeśli chodzi o współżycie, to ostatnio kochałam się w połowie sierpnia z zabezpieczeniem, a na początku września byłam u ginekologa i nie poinformował mnie o żadnej ciąży...
    Co o tym myślicie? powinnam cierpliwie czekać na krwawienie? czy się martwić?

  2. modnisia17 Początkująca

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 52 Podziękowania: 10

    Napisano: 17 listopada 2009, 21:49

    Poczekaj jeszcze trochę, jeśli krwawienie nie wystąpi w najbliższym czasie to poradź się chociażby lekarza domowego, ale jeśli masz możliwość to ginekologa.

  3. asiaaa7 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 listopada 2009, 22:48

    na szczęście wczoraj z jakąś godzinę po napisaniu posta, krwawienie się pojawiło :) co za ulga :)

  4. Kamil007 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 listopada 2009, 13:42

    mam tabletki antykoncepcyjne jak i wczesnoporonne prosze pisać podaje gg 10584305

  5. modnisia17 Początkująca

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 52 Podziękowania: 10

    Napisano: 19 listopada 2009, 15:01

    A poinformować policję o takim handlu?

    Nie istnieje coś takiego już, jak środek wczesnoporonny. Jest jedynie tabletka, którą bierze się po niezabezpieczonym stosunku. Wytwarza ona dodatkowy śluz, który nie pozwala plemnikom przebić się do komórki jajowej. Jeżeli jednak do czasu przyjęcia tabletki zarodek zagnieździ się w macicy - tabletka zostaje po prostu wydalona z organizmu i ciąża trwa nadal.

    Także zastanów się, co piszesz.

  6. a306p Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 listopada 2009, 0:00

    a czy wiecie czy tabletki pomagaja na twarz czy po nich znikaja wszystkie nie doskonalosci ?? ?? ?

  7. wiktoriaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 listopada 2009, 19:22

    witam;] mam pytanie... biorę juz tabletki od roku i po ostatniej skończonej paczce jest 7 dniowa przerwa, a ja sie pomyliłam i wzięłam po 6 dniach;/ może mi sie coś stać?

  8. modnisia17 Początkująca

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 52 Podziękowania: 10

    Napisano: 24 listopada 2009, 8:26

    a306p napisał(a)

    a czy wiecie czy tabletki pomagaja na twarz czy po nich znikaja wszystkie nie doskonalosci ?? ?? ?


    Jezeli zmiany skorne masz spowodowane nieprawidlowa iloscia hormonow to tak, tabletki antykoncepcyjne moga Ci pomoc.

  9. modnisia17 Początkująca

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 52 Podziękowania: 10

    Napisano: 24 listopada 2009, 8:26

    wiktoriaa napisał(a)

    witam;] mam pytanie... biorę juz tabletki od roku i po ostatniej skończonej paczce jest 7 dniowa przerwa, a ja sie pomyliłam i wzięłam po 6 dniach;/ może mi sie coś stać?


    Spokojnie, nic Ci nie bedzie.

  10. elka12 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 listopada 2009, 11:22

    hej dziewczyny :) czytalam wasze opinie na forum i sa bardzo zróżnicowane i wlasnie to mnie martwi bo czesc pisze ze zabezpieczonym jest sie od pierwszej tabletki a niektore ze dopiero po miesiacu ich stosowania .Ja biore tabletki novonytte w sumie to bylo teraz moje pierwsze opakowanie tabletek antykoncepcyjnych teraz mam 4dzien 7dniowej przerwy i dzis wlasnie dostalam miesiaczke,hymmm zastanawiam sie czy wszystko jest ok ?? gdy zaczelam ta 7dniowa przerwe kochalam sie bez zazabezpieczenia ale chlopak nie skonczyl we mnie ,czy mam sie czego bac>>czy wszystko jest dobrze ?? bo zastanawiam sie czy te tabletki juz mialy swojedzialanie,acha i jeszcze jedno tabletki przyjmowalam codziennie o 11.01 ale jednego dnia nie wlaczyl mi sie budzik i przyjelam tabletke dopiero o16,prosze odpowiedzcie mi czy moglam przez to byc nie zabezpieczona ?? " :(

  11. Martusiaaaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 24 listopada 2009, 20:52

    Cześć dziewczyny. Strasznie mi glupio pytać ale chyba nie mam innego wyjścia bo nie mam zabardzo kogo zapytać. Byłam u ginekologa i przypisał mi Diane-35. Czytałam już sporo, sama nie wiem dlaczego mi to zapisał miał to być lek na antykoncepcje. Proszę o wasze rady i uwagi w jak najszybciej z góry dziękuje!

  12. kirka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 listopada 2009, 0:30

    hej!mam pytanie :o d ok 3 lat stosuje Yasmin i postanowilam w koncu zrobic przerwe,bo slyszalam wlasnie ze zaleca sie co jakis czas od nich"odpoczac".A w zwiazku z tym spoznia mi sie okres.Ciaza wykluczona :-) i chcialam zapytac czy to normalne,ze w trakcie przerwy miesiaczka moze sie dlugo spoznic?!

  13. duszyczka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 listopada 2009, 19:12

    Sprzedam tabletki Diane-35.Mam 2 opakowania w ktorych są 3 listki po 21 tabletek.Mail: duszyczka5@wp.pl

  14. duszyczka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 listopada 2009, 19:14

    Martusiaaa-Diane-35 to jest lek antykoncepcyjny!Ale ma też dużo innych zalet-likwiduje trądzik i świetnie wpływa na pracę jajników.

  15. modnisia17 Początkująca

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 52 Podziękowania: 10

    Napisano: 26 listopada 2009, 19:30

    duszyczka napisał(a)

    Sprzedam tabletki Diane-35.Mam 2 opakowania w ktorych są 3 listki po 21 tabletek.Mail: duszyczka5@wp.pl


    Bardzo chetnie kupie!

  16. kaki Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 listopada 2009, 20:22

    hej dziewczyny szukałam już odpowiedzi ale chyba źle szukam,może wy mi pomożecie
    biorę od ponad roku novynette pierwszy raz zdarzyło mi się zapomnieć wziąć tabletkę,wiem że w przypadku jednofazowych tabletek nie jest to tragedia ale w związku z tym mam pytanie
    ostatnią tabletkę wzięłam w piątek,kiedy więc mam zacząć nowe opakowanie,w sobotę?
    (dodam że ja zawsze zaczynałam nowe opakowanie siódmego dnia przerwy żeby było mi łatwiej to poustawiać)bardzo was proszę o radę,bo już jutro piątek...

  17. kaki Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 26 listopada 2009, 21:41

    tzn.chodzi mi głównie o to czy jak do tej pory siódmego dnia zaczynałam nowe opakowanie to teraz mogę ósmego?

  18. fifarafa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 listopada 2009, 21:53

    czy jesli tabletki są dostępne tylko na receptę, to aby kupic kazde nastepne opakowanie, konieczna jest płatna wizyta u ginekologa? czy jak to się załatwia? wypisanie recepty nic nie kosztuje ale to się chyba zalicza do wizyty?

  19. modnisia17 Początkująca

    Rejestracja: 2009-09 Posty: 52 Podziękowania: 10

    Napisano: 30 listopada 2009, 7:34

    fifarafa napisał(a)

    czy jesli tabletki są dostępne tylko na receptę, to aby kupic kazde nastepne opakowanie, konieczna jest płatna wizyta u ginekologa? czy jak to się załatwia? wypisanie recepty nic nie kosztuje ale to się chyba zalicza do wizyty?



    Po recepte mozesz isc do swojego lekarza rodzinnego, powinien wypisac Ci ja bez problemow. Jesli jednak nie, to ginekolog powininen przyjac Cie bezplatnie, szybko wypisac recepte na kilka opakowan i tyle.

  20. Moniii Nowicjuszka

    Rejestracja: 2009-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 30 listopada 2009, 11:19

    Mam troche glupie pytanie zwiazane z tabletkami antykoncepcyjnymi :/ A dokladnie to.... czy podczas ich stosowania moj partner moze miec wytrysk do konca u mnie w srodku? Wybaczcie za te pytanie ale jakos musze sie tego dowiedziec, bo chce sie wybrac na pierwsza wizyte do ginekologa i nie wiem czy go poprosic o recepte na tabletki, czy dalej stosowac prezerwatywy. :/

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.