Tabletki antykoncepcyjne

  1. dorcie Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 października 2008, 22:55

    hej dziewczyny, biorę jasminelle już ponad rok, jestem z nich zadowolona, jednak ostatnio zapomniałam jednej tabletki, nie robiłam więc 7 dniowej przerwy. Ost tabletkę wziełam w sobotę i powinno się już pojawić krwawienie, ale go nie ma:/ Może to być spowodowane połączeniem blistrów ?? Jak myślicie ??

  2. dorcie Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 października 2008, 23:27

    Dodam jeszcze, że właśnie skończyłam brać leki przeciwgrzybiczne, a dokładnie Orungal. Mogło to mieć jakiś wpływ na brak krwawienia ?? ?

  3. katrina_1999 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 października 2008, 16:37

    hej, chciałabym się dowiedzieć o ile może urosnąć biust przez tabletki antykoncepcyjne. czy może chociaż o jeden rozmiar się zwiększyć ?? ? odpowiedzcie prosez

  4. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 18 października 2008, 19:48

    hehe...biust przy tabletkach nie to ze rosnie on poprostu nabrzmiewa i robi sie jedrniejszy i troszke pelniejszy...ale z czasem wraca do normy :) bynajmniej ja tak mialam...na poczatku byl lekko pelniejszy no i teraz mam taki jaki mialam wczesniej :)

  5. eta Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 14 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 października 2008, 22:08

    no ja stosuje tabletki :)
    cilest
    moim zdaniem sa ok :) nic mi nie jest :)

  6. werkul Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 października 2008, 22:53

    Cześć kobietki! Ostatnio stosowałam tabletki antykoncepcyjne AZALIA, lecz po trzecim opakowaniu przerwałam i teraz czekam na miesiączkę. Czy Wiecie może po jakim czasie od momentu przerwania leku powinno pojawić się krwawienie? Bo zaczynam się martwić a nie chcę wpadać niepotrzebnie w panikę :)

  7. dorcie Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 października 2008, 23:09

    Przeważnie 2-3. U mnie zawsze 4-5 więc nie martw się :)

  8. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 18 października 2008, 23:49

    Ojj..wlasnie ja w poniedzialek wzielam ostatnia tabletke...no i tak czekam na okres i czeeeekam.. hmm... :|

  9. marika89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 października 2008, 17:54

    czesc nazywam sie marika mam 20 lat od 16 roku zycia bralam tabletki i przerwalam w wieku 19 lat dokladnie w lutym br roku.nie zabezpieczam sie niczym ale juz sporo czasu minelo a ja nie moge zajsc w ciaze co jest tego powodem ?? ?? ?? ?? ?? ?POMOZCIE MI!!!!!!!!!!!!!!

  10. anka1818 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 października 2008, 19:08

    czy po odstawieniu tabletek zmniejszy sie biust?

  11. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 19 października 2008, 22:28

    marika89 - hmm... moim zdaniem powinnas zajsc w ciaze! po tak dlugim okresie nie brania tabletek! wydaje mi sie powinnas zglosic sie do lekarza...moze cos jest nie tak...z Toba lub z Twoim partnerem.

    anka1818 - hehe...tak . po odstawieniu tabletek biust jest troszke mniejszy ;)

  12. ktos665 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 października 2008, 10:32

    ja tez mam 16 i biore ;) ))
    a problemy zeby zajsc w ciaze moze byc temu ze tak wczas zaczelas brac bo...
    duzo mi osob mowi a 16 lat bierzesz tabletki rosnie ci wszysto rozwijasz sie..
    itp i moze to tez jest przyczyna.

    a wlasnie biore tabletki te novynette i zawsze waztlam 55 a teraz 57 i wydaje mi sie ze po nich zgrublam i jakk powiem lekarzowi to mi powinen zmienic tabletki.?
    a ja juz tu chuba pytalam nie pamietam czy one maja taki sam skladnik tzn kazda tabletka
    taka sama jest// ?? odp szybko prosze

  13. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 20 października 2008, 14:36

    ktos665 - ja tez zaczelam brak tabletki w wieku 16 lat :) teraz mam 19 i nadal biore.

    moje 1 tabletki to byly novynette jak juz pisalam wczesniej przytylam na nich 8kg :O wiec u Ciebie te 2 kg to nic takiego...ja bylam u lekarza z tym no i zmienil mi tabletki na yasmin i jestem z nich baardzo ale to bardzo zadowolona...bo od kiedy je biore moja waga stoi w miejscu ;) mo sie wydaje ze kazda tabletka ma takie samo dzialanie.

  14. marika89 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 20 października 2008, 21:04

    Olenciaaw-dzieki ci za rade.mam nadzieje ze zajde wkoncu :( musze isc do lekarza .ja bralam tabletki microgygon21 za 8zl .moja ginekolog wszytskim mlodym dziewczynom przepisywala te tabletki przytylam troche chyba z 4 kg.nie kazala mi przerywac tabletek jak do niej poszlam bo powiedzial ze bez problemu zajde w ciaze i jej posluchalam a teraz mam.wkoncu sama przerwalam.pozdrawiam

  15. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 20 października 2008, 23:15

    hmm...a moze te tabletki nie odpowiadaly Twojemu organizmowi ?? moj lekarz dawal mi tabletki z najwyzszej polki...bo mowil ze mam mlody organizm i takie beda dla mnie najmniej szkodliwe i najlepzse ;) zycze Ci powodzenia z dzidzia :D

  16. karolaaa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 21 października 2008, 18:41

    Hej dziewczyny!
    Mam 20 lat i kończę właśnie 3 paczkę tabletek yasminelle. Jestem studentką ;) i problem który mnie interesuje to tabletki + alkohol. Czytałam, że nie zmniejsza on skuteczności tabletek jeśli nie dojdzie do problemów w jelitach czyli np. wymiotów. Znacie jakieś inne opinie? Proszę o odpowiedź.
    pozdrawiam :)

  17. Olenciaaaw Początkująca

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 27 Podziękowania: 4

    Napisano: 21 października 2008, 18:43

    ja ostatnio bylam u ginekologa i wlasnie powiedzial mi to co napisalas..ze jedynie przy wymiotach tabletki traca dzialanie...ale przy alkoholi nie a wiec...mozna pis :D :D hehehe

  18. dziewczyna17 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 października 2008, 19:59

    Witam :) mam 17lat i mój chłopak zaproponował abym poszła do ginekologa aby wypisał mi recepte na tabletki antykoncepcyjne. Bo współżyjemy już , a prezerwatywy nie są tak przyjemne .. i mam pytanie jak taka wizyta będzie wyglądac i o co mam pytać ? prosze o odpowiedzi :)
    z góry Dziękuje :)

  19. Ciekawa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 października 2008, 16:37

    Hey dziewczyny zaczełam zażywac tabletki DIANA. Wziełam dopiero druga czy można sie kochac bez zadnych przeszkód... ? czy trzeba poczekac gdy bede dłuzej stosowala te tabletki!?

  20. Ciekawa Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-09 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 października 2008, 16:38

    Byłam .. i nic najgorszego..

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.