Tabletki antykoncepcyjne

  1. em_69 Trendsetterka

    Rejestracja: 2011-04 Posty: 52 Podziękowania: 32

    Napisano: 12 sierpnia 2011, 19:19

    niech coś w końcu wymyślą dla facetów!

    2 użytkowników podziękowało za tę wiadomość pola331 Etain

  2. gwiazdeczka155 Obeznana

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 41 Podziękowania: 9

    Napisano: 15 sierpnia 2011, 14:59

    Ja uzywalam tabletek antykoncepcyjnych pol roku, byly to tabletki mercilon, specjalne z najmniejsza liczba hormonow. Powiem, ze świetnie sie po nich czulam, nie tylam, ale...podczas stosunku strasznie mnie bolalo...powiedzialam sobie nigdy wiecej!!!

  3. narys0wana Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-01 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 18 sierpnia 2011, 15:07

    Witam. Od dwóch dni stosuję tabletki Atywia, są to moje pierwsze tabletki antykoncepcyjne. Okres zaczął mi się właśnie we wtorek (2 dni temu) i pierwszą tabletkę wzięłam we wtorek o 22, ponieważ na wypadek wystąpienia skutków ubocznych postanowiłam spróbować brać je wieczorem przed snem. Chciałabym się tylko upewnić, czy mimo upłynięcia tylu godzin od początku krwawienia, jestem zabezpieczona od 1 tabletki? Jest to nadal ten sam dzień, aczkolwiek okres dostałam rano, a tabletkę wzięłam późnym wieczorem. Z góry dziękuję za odpowiedź.

  4. pola331 Ekspertka

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 20 Podziękowania: 12

    Napisano: 19 sierpnia 2011, 17:08

    Wzięłaś w odpowiednim czasie :) Ja też biorę tabletki wieczorem i jest to czas polecany przez ginekologów, a to że minęło kilka godzin od rozpoczęcia miesiączki nie ma znaczenia.
    I tak, jesteś zabezpieczona od 1 tabletki !

  5. anita307 Początkująca

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 6 Podziękowania: 2

    Napisano: 5 września 2011, 14:14

    HEj. Co możecie mi powiedzieć o tacletkach cerazette? Miałyście jakieś skutki uboczne?

  6. kszkszksz Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 6 września 2011, 11:24

    Tak ja brałam, byłam nerwowa i libido zero ;(  No ale na każdego mogą działać innaczej. Teraz biorę Lesinelle i jak na razie nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Chęć na sex jest, nie przytyłam.

  7. anita307 Początkująca

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 6 Podziękowania: 2

    Napisano: 6 września 2011, 15:16

    W sumie to mąż w pracy za granicą to i nawet nie myśle o sexie...no ale włosy mi wypadają okrponie i cerę mam gorszą :(

  8. Marinxa Ekspertka

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 39 Podziękowania: 13

    Napisano: 9 września 2011, 12:59

    Najlepsza antykoncepcja to wstrzemięźliwość :) :P

  9. paulinek Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 września 2011, 20:37

    Ja stosuję tabletki Midiana, jestem z nich super zadowolona, nic nie przytyłam !!! nie mam żadnych pryszczy , a na facetów to nie ma co liczyć z antykoncepcją ;) wole mieć spokojną głowę i stosować dobre tabletki  niż się później zastanawiać czy się zabezpieczył czy nie ;)

  10. wyemigrowana Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 16 września 2011, 21:55

    Witam. Kończę 2 opakowanie Syndi-35 przepisanych po uprzednich wszelkich badaniach (oczywiście zażywam regularnie). Jestem osobą z nadwagą i stąd moje pytanie, czy tabletki działają prawidłowo. Zaczęłam współżyć z partnerem (1 raz miałam 2 tyg temu), nie dochodzi do wytrysku we mnie, jednak jest to nowa dla mnie sytuacja, stąd te obawy. Jutro zaczynam 7dniową przerwę, liczę,że krwawienie jednak wystąpi, ale proszę o ewentualne odpowiedzi, czy mam się czym martwić.
    Pozdrawiam, Kasia

  11. loca18 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 27 września 2011, 17:18

    mam pytanie, czy branie tabletek antykoncepcyjnych mozna przerywac? tzn brałam od grudnia do czerwca, nie biore 3miesiące i znowu chce isc po tabletki. Czy można tak robić? czy to nie wpłynie jakos na moje hormony?

  12. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 28 września 2011, 23:50

    Witam
    Ostatnio mój chłopak namówił mnie żebym poszła do ginekologa po tabletki antykoncepcyjne szczerze mówiąc nigdy wcześniej o tym nie myślałam i nie zastanawiałam sie nad tym.
    Obawiam się jedynie tego że ginekolog może mi powiedzieć ze jestem za młoda ( za miesiąc kończe 17l) Czy w moim wieku mogę prosić ginekologa o takie tabletki ?? I jak mam zachować się podczas takiej wizyty co powiedzieć itd..
    Pomóżcie!!

  13. pola331 Ekspertka

    Rejestracja: 2011-07 Posty: 20 Podziękowania: 12

    Napisano: 29 września 2011, 9:33

    Wydaje mi się, że musisz udać się do gina z mamą lub opiekunem i dopiero po wyrażeniu przez niego zgody lekarz może przepisać Ci tabletki.. Ale niech ktoś to jeszcze potwierdzi, bo nie mam 100 proc. pewności ;)

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aneczka12344321

  14. anita307 Początkująca

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 6 Podziękowania: 2

    Napisano: 29 września 2011, 13:08

    A ja myślę że możesz iść sama i dostaniesz receptę na tableki. Często jak czekam w kolejce to widzę dosyć sporo młodych dziewczyn które idą,  same, bez rodzica.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aneczka12344321

  15. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 września 2011, 15:23

    Własnie zależy mi na tym żeby się raczej rodzice nie dowiedzieli....
     A jeżeli poczekam do ukończena 17l bo w sumie już został tylko miesiąc   to jest pewność ze lekarz nie bd chciał zgody rodzica ??

  16. wiejka Początkująca

    Rejestracja: 2010-10 Posty: 13 Podziękowania: 5

    Napisano: 5 października 2011, 23:00

    Myślę, że w wieku 17 lat mozesz iść do gina sama i bez problemu poprosić o tabletki. Być moze gin poprosi cię o zrobienie dodatkowych badań i to wsjo.

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aneczka12344321

  17. kalina90 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 października 2011, 21:06

    Hej
    mam takie pytanie do Was. Zażywałam tabletki syndi35 przez 11 miesięcy. Ostatnisa tabletke zażyłam 22 sierpnia i dostałam okres z odstawienia i trwał od 26 do 3 września. Okres według moich obliczeń powinnam dostać 26-27 września jednak go nie dostałam. Współżyłam z chłopakiem ale zabezpieczaliśmy się izakońcy w środku. Czy Wam również spóźniał się okres pod odstawieniu?
    pzdr.

  18. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 11 października 2011, 18:10

    Jeszcze tylko się dopytam bo koleżanki mi nagadały że po tabletkach się strasznie tyje a czasem nawet przez nie ma się słabe samopoczucie to prawda ?? A i czy istnieje ryzyko ze póżniej nie bd mogła zajść przez nie w ciąże?

  19. zanito Zadomowiona

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 21 Podziękowania: 2

    Napisano: 12 października 2011, 9:07

    Jeżeli będziesz miała źle dobrane tabletki owszem mogą wystąpić skutki uboczne typu tycie czy złe samopoczucie. Na początku organizm musi się przyzwyczaić do nich i do zmian także różne są objawy. A co do tego czy w ciąże zajdziesz w przyszłości nie odpowiem na to bo nie wiem..ale w końcu to są tabletki antykoncepcyjne aby zapobiegać ciąży. I znam wiele przypadków co tabletki łykały i z ciążą problemów nie mialy, ale nie mówię że nie ma też kobiet które przez to mają problemy zajścia bo są na pewno i to sporo..

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aneczka12344321

  20. kika21 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 15 października 2011, 19:41

    Witam. Pisze z problemem poniewż nie wiem  co jest prawda a co mitem eh....  a wiec od 7 miesiecy brałam tabletki REGUlON i byłam po nich bardzo obojętna itp a po 6 miesiącach brania tych tabletek mialam okres 3 razy w ciagu jednego miesiaca i postanowilam zmienic tabletki na takie po ktorych bym przytyla ale tez nie byla taka apatyczna(ze tak powiem) Ja waze tylko 40kg :( ( a mam 21lat i to jest dla mnie bardzo przykre. Gdy byłam w ciąży przytyłam az 21kg i powiem szczerze ze czułam sie bosko!!!! Ajuż po 6 miesiacach wazylam spowrotem 40kg. Chciala bym wiedziec po jakich tabletkach dziewczyny przybieraly? i Co sadzicie o tabletkach Cilest i Diana poniewaz znajome mi poradzile te... A i jak chce zmienic tabletki czy musze zrobic jakas przerwe ?? ? jak tak to jak dlugo? Bardzo prosze o odpisanie. z gory dziekuje i pozdrawiam :)

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.