Tabletki antykoncepcyjne

  1. felicjan1 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-10 Posty: 1 Podziękowania: 1

    Napisano: 16 października 2011, 16:44

    z tym tyciem po tabletkach jest tak, że jak tyjesz po jednych to przytyjesz rownież od drugich
    a jak nie tyjesz to po innych też nie - własne obserwacje, mam znajome które nie tyły po żadnych, albo tyły po każdych.
    na problemy z wagą polecam zbadać sobie hormony, tarczycę 
    co do spadku libido po tabsach, też miałam z tym problem, brałam yasmin, harmonet, novynette, cilest, microgynon - przy każdym libido minimalne albo zerowe, oprócz tego inne skutki uboczne
    od roku biorę Qlairę i muszę przyznać, że póki co najlepsze tabsy jakie miałam, przynajmniej dla mnie, libido zbliżone do naturalnego, bez skutków ubocznych, jedyna wada to cena 52-56zł za opakowanie

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość kika21

  2. elza34 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 października 2011, 12:29

    mam problem. biore tabletki anty dopiero od 5 dni i to wieczorem. chce to zmienic i brac rano bo wieczorami chodzi sie na imorezy i pije a ja nie chcialabym pic przynajmniej te 4h po wzieciu tabletki bo boje sie ze skutecznosc nie bd zachowana. biore lesinelle. i jeszcze pytanko czy w czasie tyg przerwy dalej jestem chroniona przd ciaza?

  3. Wikusx33 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-10 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 19 października 2011, 22:12

    Mam pytanie. Czy żeby kupić te tabletki trzeba najpierw iść do ginekologa? I mniej więcej od jakiego wieku można je dostać?

  4. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 31 października 2011, 20:36

    Myśle że od 17l można już swobodnie pójść po tabletki do gina. A jeżeli chodzi o ich kupno no to niestety trzeba najpierw zgłosić sie do ginekologa... Dobierze wtedy tabletki które bd pasowały do Cb.

  5. kobieta630 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 4 listopada 2011, 15:23

    witam mam do sprzedania tabletki antykoncepcyjne MIDIANA 2 opakowania.Sa oryginalnie zapakowane w pudełeczka wraz z ulotką oraz kartonikiem do swobodnego trzymania w torebce.Cena za 2 op. to 80zł wysyłka GRATIS! osoby chetne prosze o kontakt gg: 2799554 lub mailto:email-taktobywa@onet.pl

  6. Afrodyzjatka Zadomowiona

    Rejestracja: 2011-03 Posty: 13 Podziękowania: 0

    Napisano: 5 listopada 2011, 17:50

    elza34 napisał(a)

    mam problem. biore tabletki anty dopiero od 5 dni i to wieczorem. chce to zmienic i brac rano bo wieczorami chodzi sie na imorezy i pije a ja nie chcialabym pic przynajmniej te 4h po wzieciu tabletki bo boje sie ze skutecznosc nie bd zachowana. biore lesinelle. i jeszcze pytanko czy w czasie tyg przerwy dalej jestem chroniona przd ciaza?


    Elza, proponuję zmianę pory brania tabletek od następnego opakowania. Lepiej nie ryzykuj.
    W czasie tygodniowej przerwy, zgodnie z informacjami producentów tabletek, jesteś chroniona.
    Pozdrawiam

  7. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 listopada 2011, 18:56

    Za tydzień idę po na wizytę do gina po tabletki. Bd to moja pierwsza wizyta. Dziewczny na podstawie czego ginekolog przepisze mi te tabletki i jak mam się zachować podczas tej wizyty? ile ona może trwać?

  8. ktotoja Trendsetterka

    Rejestracja: 2009-05 Posty: 163 Podziękowania: 212

    Napisano: 9 listopada 2011, 20:16

    kika21 napisał(a)

    Witam. Pisze z problemem poniewż nie wiem  co jest prawda a co mitem eh....  a wiec od 7 miesiecy brałam tabletki REGUlON i byłam po nich bardzo obojętna itp a po 6 miesiącach brania tych tabletek mialam okres 3 razy w ciagu jednego miesiaca i postanowilam zmienic tabletki na takie po ktorych bym przytyla ale tez nie byla taka apatyczna(ze tak powiem) Ja waze tylko 40kg :( ( a mam 21lat i to jest dla mnie bardzo przykre. Gdy byłam w ciąży przytyłam az 21kg i powiem szczerze ze czułam sie bosko!!!! Ajuż po 6 miesiacach wazylam spowrotem 40kg. Chciala bym wiedziec po jakich tabletkach dziewczyny przybieraly? i Co sadzicie o tabletkach Cilest i Diana poniewaz znajome mi poradzile te... A i jak chce zmienic tabletki czy musze zrobic jakas przerwe ?? ? jak tak to jak dlugo? Bardzo prosze o odpisanie. z gory dziekuje i pozdrawiam :)


    A ja biorę Regulon już od 13 lat i nie odczuwam żadnych skutków ubocznych, co dowodzi tego,że dobór tabletek to bardzo indywidualna sprawa.

  9. Czarny_Bez Administrator

    Rejestracja: 2011-11 Posty: 106 Podziękowania: 40

    Napisano: 12 listopada 2011, 12:06

    Ja biore Cilest juz prawie 8 miesiecy, nie mam zadnych skutków ubocznych typu spadek libido, depresja, bole brzucha, nudnosci, nic... czuje sie jakbym nic nie brała. Tylko niewielki wzrost wagi przez te miesiace, do 5 kg, ale w sumie dobrze mi to zrobilo, bo za chuda bylam ;)

  10. megi11 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 4 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 listopada 2011, 12:33

    Ja wypróbowałam już kilka rodzajów tabletek-cilest,harmonet itd.obecnie stosuje Naraya,bardzo dobrze się po nich czuję,nie mam żadnych skutków ubocznych.Zastanawiam się jednak nad zastrzykami (ponieważ pomimo mojego młodego wieku miałam już poerację na żylaki)podobno tabletki w moim przypadku nie są wskazane.Byłam u kilku lekarzy i każdy co innego mówi.Troche sie boje tych zastrzyków czy oby na pewno są skuteczne?

  11. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 listopada 2011, 16:33

    Dziewczyny jak mam się zachować podczas pierwszej wizyty u ginekologa idąc po tabletki? Jak długo może trwać ta wizyta? Jak Będzie wyglądała?
     

  12. ktotoja Trendsetterka

    Rejestracja: 2009-05 Posty: 163 Podziękowania: 212

    Napisano: 14 listopada 2011, 16:38

    Pewnie zostaniesz zbadana. Lekarz powinien przeprowadzić rozmowę na temat intensywności Twojego życia seksualnego, powinien spytać, czy palisz. Możliwe,że zleci badanie krzepliwości krwi.

  13. aneczka12344321 Początkująca

    Rejestracja: 2011-09 Posty: 7 Podziękowania: 0

    Napisano: 14 listopada 2011, 18:28

    Odrazu na początku wizyty mam wprost powiedzieć doktorowi że przyszłam po tabletki czy jakoś w trakcie?

  14. ktotoja Trendsetterka

    Rejestracja: 2009-05 Posty: 163 Podziękowania: 212

    Napisano: 14 listopada 2011, 18:50

    Lekarz pewnie zapyta, czy przyszłaś z konkretnym problemem ,czy kontrolnie. Najlepiej powiedz od razu .

    1 użytkownik podziękował za tę wiadomość aneczka12344321

  15. tylko_na_chwile Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 25 listopada 2011, 12:52

    Witajcie. Jestem po raz pierwszy na tym forum i chciałabym zadać pytanie. Otóż mam przepisane tabletki (Yaz, biorę dopiero od 2 tyg), ale leczniczo a nie jako antykoncepcję. Moje pytanie dotyczy tego (oj moze głupie sie to wyda, ale mnie to niepokoi, dlatego Was pytam :) ) : czy długośc cyklu zmienia sie pod wpływem tabletek ? mam na myśli to czy jeśli mam np 26-dniowy cykl, to po skończeniu opakowania (24 tab z hormonem + 4tab placebo) mój cykl np wydluży sie? (np do 28-dni)  Może troche zawile  napisałam, ale tabletki antykoncepcyjne stosuje po raz pierwszy, prosze o wyrozumiałość :D

  16. kepaan Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-12 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 grudnia 2011, 13:48

    antykoncepcja,pierwszy raz,seks,zabezpieczenia,prezerwatywa,tabletki,twoj pierwszy raz,pozycje seksualne (LINK: http://www.pierwszy-raz.orgl/antykoncepcja) polecam informacje na temat pozycji seksualnych aby twoj seks byl jeszcze bardziej przyjemny :)   pierwszy raz,antykoncepcja,seks,sexciekawostki,obawy,pozycje seksualne

  17. jadziutka Ekspertka

    Rejestracja: 2011-08 Posty: 53 Podziękowania: 12

    Napisano: 10 grudnia 2011, 16:49

    Nie biorę tabletek, bo bardzo szkodzą

  18. Butterfly92 Obeznana

    Rejestracja: 2011-12 Posty: 53 Podziękowania: 31

    Napisano: 22 grudnia 2011, 21:50

    cześć czy któraś z was bierze może przez dłuższy czas kontracept? Czy po dłuższym czasie zaczęłyście odczuwać efekty uboczne?

  19. Memoari Nowicjuszka

    Rejestracja: 2011-12 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 30 grudnia 2011, 10:40

    Witam,

    Chciałam prosić o poradę, tudzież o jakieś nakierowanie mnie.
    Biorę 2,5 roku Microgynon, w ostatnich miesiącach zauważyłam, że pod koniec tabletek brzydko mówiąc "wysypuje mi twarz" :/ i trwa to do końca krwawienia. Wyglądam wtedy jak dorastająca nastolatka z trądzikiem. :( Z czego to się bierze? Za długo biorę pigułki? :(

  20. Butterfly92 Obeznana

    Rejestracja: 2011-12 Posty: 53 Podziękowania: 31

    Napisano: 30 grudnia 2011, 14:13

    mi się wydaje że to przed okresem, dlatego. Mi też w trak cie przerwy wyskoczy zawsze jakiś pryszcz.

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.