Tabletki antykoncepcyjne

  1. pola87 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 22 listopada 2008, 21:33

    hej, za pare dni koncze drugie opakowanie Mercilon. Niestety moj organizm nie najlepiej znosi te tabletki i nie zamierzam juz do nich wracac w przyszlosci (gl ze wzgledu na obnizone libido :-? ). Bardzo mi jednak zalezy na tym zeby opoznic cykl w zwiazku z tym chcialabym wziasc jeszcze kilka tabletek z 3 opakowania. Czy Waszym zdaniem moge tak zrobic (pomimo tego ze miedzy pierwszym a drugim listkiem nie zrobilam przerwy) ??

  2. Aha Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 23 listopada 2008, 9:25

    Mam małe pytanko- ostatnio zdarzyło
    mi się jednego dnia zazyć dwie tabletki naraz. Co mam zrobić w takim przypadku- pomóżcie.

  3. Marika1980 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 29 listopada 2008, 13:50

    izzza jak na moje oko to juz sobie je zostaw na nastepny okres, nie ma problemu z tym raczej, ja czasem robilam ze zostawialam sobie kilka na nastepno opakowanie bo chcialam zeby mi okres wypadal wtedy kiedy ja chce a nie wtedy kiedy konczy sie opakowanie :) to jest wlasnie zaleta ze mozesz sobie sama regulowac kiedy ma byc okres :) max to chyba z 4 tabelktki sobie zostawilam :)

  4. basik Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 grudnia 2008, 20:15

    hej mam pytania co do okresu podczas 7dniowej przerwy czy krwawienie może wystąpić w innym dniu niż pierwszy po zaprzestaniu brania tabletek ?? ;/boje się że mogłam zajść w ciążę,bo dzis powinnam dostać krwawienia i nic;(

  5. ooberryoo Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 grudnia 2008, 21:28

    hej ja bralam kiedys cilest a teraz biore microgynon.b
    1 tabl bierzesz w pierwszy dzien okresu i tak przez 21 dni.. potem 7 dni przerwy i potem znowu 21 tabl.. pamietaj jak pierwsza wezniesz w np niedziele to zawsze bedziesz zaczynac opakowanie od niedzieli.. odp czy wiesz juz o co chodzi...buzka

  6. ooberryoo Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 3 Podziękowania: 0

    Napisano: 1 grudnia 2008, 21:30

    ja bralam CILEST i sa bardzo dobre,,, a teraz biore MICROGYNON i tez sa skuteczne... a moja kol bierze yasminelle i tez jest zadowolona.. pozdro

  7. nimfa_bagienna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 2 grudnia 2008, 16:14

    tak, krwawienie nie koniecznie musi zacząć się pierwszego dnia 7-dniowej przerwy; trzeba pamiętać, że długotrwałe stosowanie pigułek może całkowicie zatrzymać krwawienie; jednak jeśli masz jakieś wątpliwości lub obawy porozmawiaj ze swoim ginekologiem podczas najbliższej wizyty

  8. marta.18 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 grudnia 2008, 15:38

    cześć, też mam zamiar zacząć barć tabletki, wiec chciałabym dla pewności spytać się czy jak mam obecnie okres 7dniowy, i jak jest ta przerwa 7 dniowa, i okresu dostane np. 2 dnia przerwy to mam zacząć drugie opakowanie dopiero po skończeniu się okresu ?

  9. becik Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 12 Podziękowania: 1

    Napisano: 8 grudnia 2008, 15:57

    krwawienie może sie pojawic nawet 3 dnia.. tak jest w moim przypadku.. a nastepne opakowanie należy zacząc brac po tych 7 dniach nawet jesli krwawienie nie ustąpiło...

  10. marta.18 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 8 grudnia 2008, 18:22

    aha :) dziękuje bardzo :)

  11. ja1993 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 grudnia 2008, 7:47

    hej mam takie pytanie zapomnialam wziasc tabletki...
    zawsze biore o 21 zapomnialam i wzielam rano o 7... zmiescilam sie w 12 h
    ale slyszlam ze potabletce nie mozna isc do ubikacja ... wiecie o co chodzi..
    czy to prawda prosze odp szybko bo sie martwei!!! z gory dziekuje..:***

  12. ja1993 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 9 grudnia 2008, 16:11

    hako prosze odp mi potzrebe to mi!! ;((

  13. nimfa_bagienna Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-11 Posty: 5 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 grudnia 2008, 13:51

    Nie widzę żadnego medycznego uzasadnienia dla faktu, żeby po zażyciu pigułki nie korzystać z ubikacji. Jeśli „zmieściłaś się” w 12h to nie powinno być żadnego problemu. Zawsze dla większego własnego komfortu możesz stosować dodatkowe zabezpieczenie w postaci prezerwatyw.

  14. ja1993 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 10 grudnia 2008, 15:16

    nno ale nie musze...bo 12 to norma..

  15. OlkaKitty Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 1 Podziękowania: 0

    Napisano: 12 grudnia 2008, 16:30

    Czesc dziewczyny mam do was pytanie. Biore tabletki diane drugi miesiac jestem po 13 tabletce wczoraj kochalam sie z moim chlopakiem do konca ( on skonczyl we mnie ) jednak podczas stosunku pekla nam prezerwatywa dodam ze dzisia zazylam dodatkowo tabletke "po" - escaelle jakie jest prawdopodobienstwo ze moga byc w ciazy prosze odpiszcie bo jestem klepkiem nerwow bardzo sie denerwuje a do krwawienia jeszcze prawie 2 tygodnie prosze o odpowiedz pozdrawiam

  16. maka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 grudnia 2008, 19:56

    czesc ja mam takie pytanie!! biore tabletki juz dlugo 3 lata i ostatnio zwymiotowalam po pol godzinie od wziecia tabletki!!! natychmiast przyjelam kolejna i teraz skonczylam opakowanie
    ( jeden dzien krocej) i robie normalna 7 dniowa przerwe, tzn wszystko przesunie sie o jeden dzien, czy dobrze zrobilam ,czy moge zajsc w ciaze ?? ?

  17. maka Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 2 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 grudnia 2008, 19:57

    a co so olki kitty to moja droga jak bierzesz tabletki to wcale nie muisz uzywac prezerwatyw bo one juz wystarczjaco cie zabezpieczaja :) takze be stresu :)

  18. ja1993 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 13 grudnia 2008, 20:52

    hej laski.
    mam pytanie. biore tabletki novynette. i powiedzcie mi tak czy jak
    sie kocham z chlopakiem to on moze konczyc we mnie? wczoraj jak sie kochalismy to wlasnie skonczyl.. ale naraze sie boimy ze moze cos z tego wyjsc.. ja wiem ze tabletki zabezpieczaja i zawsze jest 1% ze moze no ale...
    odpiszcie. dzieki.;** buska ;)

  19. becik Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-03 Posty: 12 Podziękowania: 1

    Napisano: 14 grudnia 2008, 22:22

    tabletki zabezpieczają prawie w 100%... żadna metoda nie daje całkowitej pewności... nie można dac sie oszalec...stosując tabletki można sie spokojnie kochac ;) ... faktycznie istnieje ryzyko.. ale trzeba miec niesamowite szczęscie... jesli sie boisz to zachowaj wstrzemięźliwość to da Ci 100% gwarancje ze nie wpadniesz ;p

  20. ja1993 Nowicjuszka

    Rejestracja: 2008-12 Posty: 19 Podziękowania: 0

    Napisano: 17 grudnia 2008, 9:49

    hej..
    moze ktos tak z was mial..
    jak sie zaczynam kochaac z chlopakiem to na poczatku mnie boli.. ?? nie wiecie czemu.
    tzn to na poczatku jak wklada a pozniej juz nie..
    prosze o odp|):*

Podobne tematy ostatni post
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne daylette Autor: lulaa12, 2 stycznia 2013, 18:51
  • 6 odpowiedzi
  • 8262 wyświetlenia
PatinkaS
Brak nowych postów Tabletki antykoncepcyjne a wysoka temperatura Autor: klara123, 31 stycznia 2014, 14:51
  • 2 odpowiedzi
  • 244 wyświetlenia
ilovekato
Brak nowych postów Plastry antykoncepcyjne "EVRA" Autor: MemoryV, 4 marca 2009, 21:27
  • 9 odpowiedzi
  • 2865 wyświetleń
rudamaruda

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.