Fryzury długie, Fryzury ślubne

Komentarze (45)

  1. nick Stopa (Gość) 19 grudnia 2008, 16:39

    Śliczna, ale moim zdaniem nie powinny sie tak rozchodzic te przedziałki powinniem byc jeden ;) )

  2. nick śmieszna123 (Gość) 6 czerwca 2012, 20:17

    własinie tak jest wajniej

  3. czarnamamba 22 grudnia 2008, 23:05

    Tylko że wtedy cała fryzura nie trzymała by się kupy,a poza tym straciłaby swój urok.

  4. nick Pink (Gość) 13 stycznia 2009, 14:15

    Zdecydowanie NIE!Urok kryski

  5. nick megan (Gość) 12 czerwca 2009, 23:50

    piękna :)

  6. nick madzia (Gość) 21 czerwca 2009, 21:10

    śliczna fryzura

  7. nick ja20 (Gość) 3 sierpnia 2009, 19:53

    beznadzieja, po prostu tandeta

  8. nick - (Gość) 10 sierpnia 2009, 17:02

    Super :)

  9. nick gość (Gość) 13 sierpnia 2009, 20:52

    ;o śliczna

  10. nick ślicznie (Gość) 17 września 2009, 20:55

    ślicznie

  11. nick pięknie (Gość) 17 września 2009, 20:56

    pięknie

  12. nick poikscmartz (Gość) 7 października 2009, 17:13

    jump;nmmk,dk,,i,fl.l.vl,kglgk,lg

    Pink (Gość), 13 stycznia 2009, 14:15

    Zdecydowanie NIE!Urok kryski
    kjj

  13. nick ipommmhn f ja (Gość) 7 października 2009, 17:14

    ptujokp;dopdlikp;;[p,xkim,mkxngrvf4dqawgjl.lfi,fujghjlimgyunyumikuijdpdl.lk,dldl,,kmkhmlll.dp;dn imdikid di,ldpd; pd ;p ;;e' ;p de;d ;p dikd6yhbhikd,,d,d

  14. nick fryzjereczka (Gość) 12 października 2009, 0:03

    bardzo ładna fryzurka.... :)

  15. nick super (Gość) 17 listopada 2009, 19:26

    bardzo podoba mi sie ta fryzurka, tylko na zamiast tych "4 ruloników" jak ktoś wyżej nazwał "przedziałków" to chciałabym "4 fancuzy" tzn. warkoczyki dobierane. :D

  16. nick Żelka (Gość) 27 listopada 2009, 18:59

    Bozeem jaka sliczna fryzura ;)

  17. nick grs (Gość) 2 grudnia 2009, 8:20

    fajna fryzura

  18. nick katerine (Gość) 8 grudnia 2009, 17:03

    zajebisty fryz :)

  19. nick iwa (Gość) 15 grudnia 2009, 12:33

    naprawde ladne

  20. nick fryzjer stylista (Gość) 22 grudnia 2009, 21:51

    zero kobiecości łyso na czole a pasma okalające twarz zbyt ulizane

  21. nick sara (Gość) 26 grudnia 2009, 20:16

    super ale na wesele

  22. nick gośc2 (Gość) 13 stycznia 2010, 15:24

    Bardzo ładnie!

  23. doroting20 20 stycznia 2010, 19:12

    po prostu śliczna :) ,

  24. nick Patrycja (Gość) 26 stycznia 2010, 14:33

    supcio

  25. nick angela (Gość) 29 stycznia 2010, 19:02

    wspaniała :) ))))

  26. nick (Gość) (Gość) 30 stycznia 2010, 11:44

    świetna

  27. nick hu (Gość) 6 lutego 2010, 17:50

    ale lipa

  28. nick kara ( Gość ) (Gość) 27 lutego 2010, 16:29

    fryzura pasuje idealnie

  29. nick guchaa (Gość) 1 kwietnia 2010, 21:44

    świetna fryzura.zazdroscicie i tyle !

    :D

  30. nick Angela (Gość) 29 kwietnia 2010, 20:20

    ślepi jesteście że te przedziałki to zakręcone włosy tak ma być wiem bo mja ciocia jest fryzjerką i ona taką fryzure już robiłą bo często przychodzą do niej panie ze zdieciami fryzur a ciocia mówi czy będzie pasowało czy raczej coś zmienić wie cię na tym znam i tak ma byś to po pierwsze a po drud\gie ja miałam taką fryzurę (identyczna) na ślubie kuzynki więc jeśli nie znacie się na fryzurach to nie komentujcie ok?

  31. nick Kaśka (Gość) 29 kwietnia 2010, 20:21

    masz racje Angelo

  32. nick Angela (Gość) 29 kwietnia 2010, 20:22

    denks tylko ze ja mam czarne włosy ale pieknie wyglądały

  33. nick Karolina (Gość) 29 kwietnia 2010, 20:23

    świetna fryzura popytam fryzierki może mi na ślub tak zrobi któraś bo w lipcu mam ślub

  34. nick Maja (Gość) 29 kwietnia 2010, 20:24

    w takim razie wszystkiego najlepszego z okazji ślubu Karolino aha ta fryzura na przawde jest piękna

  35. nick marta16 (Gość) 6 maja 2010, 12:38

    Ta fryzura jest naprawde super ;p

  36. nick Aga:) (Gość) 9 maja 2010, 11:12

    śliczna nie mam pytań :)

  37. nick Xd (Gość) 20 czerwca 2010, 17:20

    bombowe normalnie śliczne

  38. nick Ewelina (Gość) 3 lipca 2010, 17:23

    Super fryzura kazda panna mloda by sie w niej ladnie prezentowala

  39. nick Tajemnica (Gość) 23 lipca 2010, 11:36

    fryzurka jest bardzo ładna .......grzywka terż jest ok to zależy od kształtu twarzy zakładam że jest Owalna to pasuje wszystko ...te ruloniki to troche proste ...warkoczyki to by było zadużo nic nie powino tam być ładnie szczesane ..nie widać całkiem fryzurki z tyłu ale moim zdaniem jest troszke za duża jak sie przyjżeć to głowa bedzie jak balon............

    na pierwszy żuyt oka jest śliczniutka i mi sie bardzo podoba............. :) ))

  40. perfecta 10 sierpnia 2010, 20:18

    bardzo ładnie :)

  41. nick agniieszka (Gość) 27 sierpnia 2010, 11:19

    miałam taką na własnym ślubie ;) Wszyscy się nią zachwycali i na dodatek bardzo wygodna

  42. nick monika (Gość) 21 października 2010, 17:29

    śliczna nie mam pytań

  43. nick samanta wittke (Gość) 11 listopada 2010, 19:49

    fajna czyli boska

  44. nick martynka * (Gość) 23 grudnia 2010, 15:15

    uroczo

  45. nick miska (Gość) 23 grudnia 2010, 22:04

    a mnie nie zachwyciła ta fryzura nie jest brzydka ale nie jest też jakaś super fajna ani ładna

Komentuj

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.