Fryzury średnie, Fryzury EMO

fryzury emo ze średniej długości włosów

Tagi: Fryzury średnie, Fryzury EMO

Komentarze (50)

  1. nick rura (Gość) 4 stycznia 2009, 19:32

    super fryzura...... właśnie chciałabym się tak obciąć ale niewiem czy będzie mi tak pasować..... ale jest super..... :)

  2. nick ....6 luty 18.32 (Gość) 6 lutego 2009, 18:33

    siuppper

  3. nick Ewa (Gość) 7 lutego 2009, 16:30

    Więc emo jest głównem!!

  4. nick paulina kiedyś emo (Gość) 8 marca 2009, 15:30

    nie mo super jest ta fryzurka;P pozdrawiam

  5. abbi83 8 marca 2009, 21:06

    Moim zdaniem większość fryzur EMO jest świetna tyle tylko by były w jak najdelikatniejszym wydaniu.Sama sobie zafunduję,ale włosy mam do barków,więc dużo raczej nie da się z nimi zrobić.Ale jestem jaknajbardziej ZA!

  6. nick Martuśśś (Gość) 20 kwietnia 2009, 16:12

    czadowa fryz :) zajebiaszczo :)

  7. nick Kamila (Gość) 14 maja 2009, 21:34

    Fajna fryzurka chcialabym miec taka hehe sweetłaśna

  8. nick Andie (Gość) 1 czerwca 2009, 13:26

    wlasnie cos takiego chcialam miec...;] teraz bd mogla fryzjerce pokazac o co b ;p

  9. nick Gość (Gość) 4 czerwca 2009, 17:14

    jej!! boska ta fryzurkaa.....;o chyba sobie zrobie taką na bal szóstoklasistów ;P xD ahha

  10. nick Gość (Gość) 20 lipca 2011, 10:07

    Świetna fryzura też taką planuje zrobić ale mam problem ponieważ moje włosy są troszkę za chude tak to mogę określić . :)

    A żeby zrobić Emo fryzurkę trzeba mieć dość grube włosy ? -Daria 12 l .

  11. nick Emośkaaa:P (Gość) 20 lipca 2011, 10:14

    Mam taką podobną choć chcę ją zmienić ... ! :D Nie wiem czemu są takie osoby które nie lubią Emo ?! Bo co są niektóre całe w kolczykach ? Ja tak mam ludzie mnie besztają że jestem cala w kolczykach !!! :/ Ale to już nie na temat kto mnie popiera ?? @_@ ----> Iza 16 l. :P

  12. nick kkk23 (Gość) 13 czerwca 2009, 16:07

    A co chodzisz na nie robisz zdjecia a potem klepiesz niemca po kasku w domu?

  13. nick zenia (Gość) 25 czerwca 2009, 21:01

    Jesli masz grzywke to ci napewno bedzie pasowac :)

  14. xxnata555xx 28 czerwca 2009, 12:27

    świetnie ja mam podobnie dzis sobie zrobiłaam. . . ^^

  15. nick JAM ;P (Gość) 20 lipca 2009, 12:41

    TAK FAJNA I WOGLE ALE JAK ZDZIAŁAC TAKI EFEKT ?

  16. nick Claudii (Gość) 2 sierpnia 2009, 14:00

    jak ją zrobić? bo super :) )

  17. nick AśkaxDD (Gość) 12 sierpnia 2009, 17:12

    Ten sryz jest zarąbisty!!! poprostu Suuuuuuuuuuuuuuuuper ;) )

  18. nick kamyŚkaa (Gość) 17 sierpnia 2009, 13:15

    ja bede aka miec musze.!

  19. nick Ola. (Gość) 29 sierpnia 2009, 18:13

    Fajna minka i fryzurkaa Xd

  20. nick strackstrace (Gość) 22 września 2009, 18:01

    fajny fryzzz, zajebisty...

  21. nick - (Gość) 28 października 2009, 7:45

    czy to dzieki lakier do włsów stercza ??

  22. nick Iwonka26 (Gość) 11 listopada 2009, 15:15

    Zajebisty fryz

  23. nick Nati (Gość) 17 listopada 2009, 14:46

    Świetna fryzura, ale niestety musze jeszcze rok poczekać aż bede miała dobrą długość.

  24. nick lalunia1234567 (Gość) 19 listopada 2009, 21:08

    Fajno,fajno :P

  25. nick Mania (Gość) 29 listopada 2009, 12:10

    Wszyscy się pytają: Czy taka fryzura będzie mi pasować? Ja też się bałam że będę głupio wyglądać poszłam do fryzjera i ścieła mi. Te włosy same się nie układają trzeba je tapirować układać i psiknąć lakierem. A jak ich nie ułożysz to będziesz miała normalną fryzurę. Jak się tak zetniesz ułożysz sobie i nie będzie ci pasować to po prostu noś je nmormalnie :)

  26. nick Daria (Gość) 10 grudnia 2009, 11:27

    Zajebista ta fryzura..Świetnie wyglądasz!;D teeż taak chceeee!!!!!!!;P

  27. nick Nat <3 (Gość) 25 grudnia 2009, 15:02

    Podobną fryzurkę można samemu zrobić UŻYWAJĄC JEDYNIE ... Szczotkii , grzebienia do włosów + lakieru do włosów i jednej gumki i spinki ;)
    A jak ją zrobić to wejdzcie na youtube i wpiszcie Emo hair i kliknijcie na taką dziewczynę na żółtym tle ;)
    Ona robi tą fryzuyrę w niecałe pięć minut ;) I ZA DARMO ! POLECAM

  28. nick kama (Gość) 31 grudnia 2009, 19:46

    super fryzurka właśnie mam zamiar tak się ściąć ale czy będzie mi wniej dobrze nie wiem !

  29. nick gość (Gość) 4 stycznia 2010, 14:28

    ta fryzura jest super. xddd
    zrobie se podobną. ;p

  30. nick Mateusz (Gość) 5 stycznia 2010, 20:10

    emo to pizdziochy powinni to tepic ;....

  31. nick Du$ (Gość) 9 stycznia 2010, 13:12

    Kto wie gdzie można przymierzyć fryzury emo online ??

  32. nick Aluśś ;** (Gość) 15 stycznia 2010, 19:03

    Ja taki mam jest Bo$ski ;*
    Pozdro.Aluśśś ;**

  33. nick LLAla (Gość) 19 marca 2010, 21:18

    A więc tak ja kocham fryz emo poprostu jest booosskkii :)
    No tylko moje kochane kolezanki nie lubią emo i nie wiem czy mnie zaakceptuja ale i tak se zronie ten fryz boooksski
    :)
    :*
    :*:

  34. nick taka jedna. (Gość) 2 kwietnia 2010, 20:21

    mam taką fryzure, bez układania włosy wyglądają normalnie. Gorsza sytuacja jest gdy włosy się komuś kręcą, a tego nie chce.

  35. nick Donia (Gość) 4 kwietnia 2010, 14:36

    Ładnie ..... Moze tak sobie zrobie :D

  36. nick Onaa ;) (Gość) 27 kwietnia 2010, 11:31

    Takie fryzury są świene, wszystkie chyba, ale dopiro jak posiedzisz ok 1,5, może 2godziny w łazience.
    Ciężko jest miec taką fryzure codziennie
    od samego prostowania włosy sie strasznie niszczą a co dopiero po protowaniu i tapiorowaniu.
    wszystkie fryzury emo to nie tylko obcięcie ale przede wszystkim porstowanie tapir kolor pasemka często czy doczepiane włosy.
    MI sie strasznie podoba ale taka fryzura to tylko na jakieś okazje imprezy czy coś bo po samym ocięciu na pewno nie bedziecie miały takiego efektu. Nie ma sie co łaszczyc.

  37. nick Keska (Gość) 29 kwietnia 2010, 21:27

    tak się obetnę to jest boo$kie

  38. nick EmoGIRL (Gość) 21 maja 2010, 19:20

    ja mam podobną tylko że dłuższą gdzieś prawie do pasa i jest zajeb**** mam ja 2dni

  39. nick kamysiek (Gość) 17 lipca 2010, 10:21

    faajna ;d
    chem sobie taką zrobić . ;)
    ale nie wiem czy będzie mi pasować .. no ale emo jest super ogólnie . ;)
    byleby te fryzurki były trochę delikatniejsze , no ale taki urok emo ;DD

  40. nick ;)) (Gość) 23 lipca 2010, 7:58

    Jejkuu jakaa Boskaa Fryzurka! ej pomuszcie mi mam wlosy prawie do ramienia no krotkie ale marze o fryzurce emoo !
    Chociasz Mam 12 lat xD

  41. nick anka (Gość) 30 lipca 2010, 14:02

    a ja mam taki samą fryzure jak ona. komu sie nie podoba ma w ryj.!

  42. nick Gość` (Gość) 3 sierpnia 2010, 16:32

    Fajna fryzurka ... chce mieć taka ;)

  43. nick paulaa (Gość) 20 sierpnia 2010, 13:28

    świetny fryz ;p tez bym tak9i chciała mieć. tylko ja mam kręcone wosy, nie jakieś bujne loki ale takie zwyczajne, da je sie wyprostować ale nie na długo niestety ; / a fryz super :>

  44. nick Bunia (Gość) 22 sierpnia 2010, 10:22

    Mi sie tam podoba ale niestety jestem blondynką ...! ! Dlaczego fryzury EmO są czarne ?!

  45. nick he (Gość) 27 sierpnia 2010, 17:02

    jest kul :)

  46. nick czekoladka;> (Gość) 12 października 2010, 19:41

    Ja mam taką podobną ;D

  47. nick drerterewr (Gość) 13 listopada 2010, 20:59

    :**

  48. nick patiiii (Gość) 9 grudnia 2010, 12:59

    slicznie

  49. nick ;d (Gość) 22 grudnia 2010, 0:03

    super fryzura :D

  50. nick kamila (Gość) 15 marca 2011, 21:00

    supeeer też taką chce

Komentuj

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.