Komentarze (28)

  1. nick dixi pixi (Gość) 13 maja 2009, 20:14

    Najfajniejsze cztery pierwsze sukienki xD

  2. nick misia (Gość) 13 maja 2009, 21:25

    rewelacji nie ma

  3. nick gosc (Gość) 14 maja 2009, 14:09

    od kiedy bedzie ta kolekcja w Polsce?

  4. wishka 14 maja 2009, 19:15

    kombinezon...cudny

  5. s_blada89 14 maja 2009, 22:06

    rany... taką tandetę jak to body i biżuteria poniżej, to kupowało sie na bazarach w połowie lat 90'. nic mądrzejszego od tamtej pory nie wymyślili jak widać...

  6. nick asia (Gość) 15 maja 2009, 16:25

    ta kolorowa sukienka jest swietna

  7. nick Monika (Gość) 15 maja 2009, 22:28

    Wszystko było by ok gdyby nie fakt ,ze te ubrania to nie jest tylko divided !! Pokazaliscie rzeczy z działu henes a nawet strój z działu dziecięcego !! Pozatym niektóre z nich juz mozna spokojnie dostac w H&M od początku maja... trzeba wiedzieć co się proponuje droga "stylistko".
    Pozdrawiam

  8. nick Aga (Gość) 23 maja 2009, 22:38

    czy ktos moze wie ile kosztuje ta dzinsowa sukienka z kokarda w talii? jest swietna

  9. nick Ana (Gość) 28 maja 2009, 16:52

    wie ktoś ile kosztuje ten kombinezon?

  10. nick inglisz łoman (Gość) 28 maja 2009, 21:16

    mam nadzieję że te okropne, workowate spodnie z krokiem w kolanach, szybko wyjdą z mody-kto w ogóle chciał by w czymś takim chodzić-tragedia

  11. nick paulina (Gość) 1 czerwca 2009, 17:20

    super jest ta fioletowa sukienka Ja juz ja mam w domu

  12. akika 1 czerwca 2009, 21:29

    ''Aga (Gość), 23 maja 2009, 22:38

    czy ktos moze wie ile kosztuje ta dzinsowa sukienka z kokarda w talii? jest swietna''

    kotuje ok 30-35 € nie pamietam dokladnie

  13. nick lelka (Gość) 2 czerwca 2009, 11:32

    kombinezon numer 1 kosztuje 179 :)

  14. Crystal 3 czerwca 2009, 9:59

    Najbardziej sukienki - chabrowa, dżinsowa z kokardą, kolorowa i czarna z krzyżowanymi ramiączkami. Reszta taka sobie.

  15. nick fanka_sukienek (Gość) 7 czerwca 2009, 14:16

    Ile kosztuje ta fioletowa sukienka? Szukam jej w H&M w moim mieście i w żadnym jeszcze jej nie widziałam :-/.

  16. nick wow (Gość) 12 czerwca 2009, 12:49

    piękna spódnica biała z paskiem w tali... taka zwiewna idealnie pasuje do obcisłej bluzki na ramiączka w kwiaty albo mozna pod spód założyć kostium kąpielowy 1czesciowy na plaże albo body :D

  17. nick Aga (Gość) 18 czerwca 2009, 13:26

    Faja sukienka tylko się zastanawiam gdzie taką kupić ?

  18. nick H&m-ka (Gość) 25 czerwca 2009, 9:57

    no wiecie jako fanka H&M to nic takiego, moja szafa to praktycznie tylko h&m no i puma inne markowe rzeczy ,
    ale no tutaj mnie zawiedli szczególnie 6 zdjęcie. taką szmatę to ja se moge sama zrobić nawet dzieci coś takiego umieją zrobić.

  19. annc 26 czerwca 2009, 19:27

    3 i 4

  20. izzu 27 czerwca 2009, 18:44

    kolorowa bransoleta i okulary. poza tym nic w moim stylu...

  21. nick Karolina Lalak (Gość) 3 lipca 2009, 15:11

    Śliczności no i ten biuścik ładny . :)

  22. nick Często bywam w H&M (Gość) 2 sierpnia 2009, 19:30

    Jak na H&M wybrałaś same okropne stroje były fajne topy i kostiumy na lato a te wyglądają jak z bazaru albo lat 90. Litości kobieto i ty jesteś stylistką.

  23. nick gabriela sabatini (Gość) 6 października 2009, 15:10

    moim zdaniem, okulary sa kapitalne

  24. nick pamelka (Gość) 9 marca 2011, 21:25

    kto wie ile kosztują te turkusowe pierścionki?

  25. Isia25 3 czerwca 2011, 16:09

    niebieska z kokardą jest spoko

Komentuj

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.