Opalanie bez ryzyka... z tubki!

Fotogaleria (16 zdjęć)

Komentarze (43)

  1. landryna 2 lipca 2007, 9:07

    Stosuje balsam Dove jest ok

  2. landryna 2 lipca 2007, 9:09

    Unikam samoopalaczy bo wiem,ze bym go roztarła nierównomiernie. Jedna dziewczyna z roku stosuje samoopalacz na twarz i czasami jej nie wyjdzie nałożenie to wtedy wyglada tragicznie. Dlatego uważam,że lepiej wybrać te stopniowo opalające balsamy, bezpieczne :)

  3. nick stokrotka (Gość) 9 sierpnia 2007, 16:18

    Podobam sie sobie jak mam ciało opalone, ale do solarium strach chodzić ponieważ mozna zachorować na raka skóry, natomiast balsamy samoopalajace bardzo często po kapieli zostawiaja plamy na skórze....a co myslicie na temat tabletek dzięki którym, skóra nabiera ładnego kolorytu ??

  4. Anedia 19 sierpnia 2007, 0:56

    Tabletki to chyba trochę trwa zanim przyniosą jakiś efekt niestety...a poza tym to będzie chyba tylko lekkie zabrązowienie. Słyszałam, że soki marchwiowe pomagają ale moja koleżanka miała po tym raczej żółtą niż brązową skórę. Ja jestem uzależniona ale to od pudru brązującego ze złotymi drobinkami :) no i raczej tej naturalnej opalenizny od słońca ale oczywiście z umiarem. Nie wiem który z tych samoopalaczy daje najlepszy efekt, bo moja skóra zawsze bo tym była żółta albo pomarańczowa i raczej obiegała od naturalnej opalenizny. Zna ktoś jakiś dobry samoopalacz do twarzy lub ciała?

  5. nick mu (Gość) 18 września 2007, 12:37

    zgadzam się. po samooplaczu skóra zabarwia się raczej na brązowo. natomiast mi najbardziej przeszkadza specyficzny zapach ciała po kilku godzinach od aplikacji preparatu. jest nie do zniesienia.

  6. nick orphi (Gość) 24 września 2007, 21:32

    do zapachu mozna sie przyzwyczaic, natomiast jest to duzo bezpieczniejsze i tansze wyjscie od solarki :) sama od kilku miesiecy mam dova cena jest rozsadne a jestem caly czas opalona mimo ze za sloncem nie przepadam

  7. nick bajka (Gość) 23 listopada 2007, 17:07

    używam samoopalacza w sprayu z nivea lub soraya. polecam je wam dziewczyny, bo kolor jest ładny i nie ma problemu ze smugami. Co najważniejsze spłókuje się równomiernie tak więc biale ciapki wam nie grożą. Pozdra!

  8. nick Natalia (Gość) 28 listopada 2007, 14:13

    Ja proponuje eksperyment,dziewczyny...jak by to bylo gdyby przez 3 dni stosowac powiedzmy balsam dove summer glow a potem isc na 10 min na solarke,ciekawe jaki efekt by z tego byl.Moim zdaniem skora sie szybko opali dzieki temu balsamowi

  9. nick Pati (Gość) 10 marca 2008, 21:51

    Znacie jakieś naturalne sposoby opalania. Ja wiem, że jak się je marchewki to jest skora ciemniejsza. A znacie może jakieś jeszcze inne ?

  10. nick brzoskwinka (Gość) 19 marca 2008, 14:35

    mnie nie pomaga ani picie marchewki, ani batakoaroten i wreszcie kupiłam sobie balsam brązujący dove summer glow i wreszcie jestem zadowolona, mam ładną opaleniznę i skóra wygląda super dzięki opalizującym drobinkom w tym balsamie

  11. nick zibi (Gość) 24 marca 2008, 21:31

    Najlepszy jest samoopalacz St.Tropez

  12. nick Beata (Gość) 25 marca 2008, 20:18

    a czy takie balsmay nie robią wam plam na skurze ?? np. w okolicy kolan, łokci ?? ? mi tak :( (

  13. nick beata (Gość) 25 marca 2008, 20:23

    a do natalii: lepiej nie próbuj, skóra nabierze wstrętnych pla iprzebarwień nawet gdy jest bardzo odporna

  14. martam 25 marca 2008, 20:23

    a czy mialyscie zolte plamy po samoopalaczu z Dave? bo chcialabym sobie go kupic, ale nie wiem czy warto?

  15. martam 26 marca 2008, 10:58

    czt samoopalacze moga zakryc rostepy? przynajmniej w malym stopniu?

  16. nick brzoskwinka (Gość) 26 marca 2008, 13:07

    ja mam dove summer glow i nie mam przebarwień ale trzeba pamiętać o peelingu,
    balsam brązujący opala stopniowo codziennie po trochu więc nie robią się placki,
    a teraz jest super promocja jak się kupuje balsam dove to krem do twarzy też brązujący jest gratis :)
    martam, nie mam rozstępów więc nie wiem
    pozdrawiam

  17. mexicana 3 kwietnia 2008, 17:18

    tez uzywam dove summer glow, fajny efekt i dobrze sie rozprowadza. juz od poczaktu kwietani rozpoczelam przygotowania do sezonu letniego, mam nadzieje do czerwca wygladac tak jak ta pani, z tak piekna opalenizna :) http://pl.youtube.com/watch?v=gWw_y4uagVM

  18. nick Pati (Gość) 4 kwietnia 2008, 13:35

    A samoopalacze też można stosować na twarzy ?

  19. nick karolcia (Gość) 4 kwietnia 2008, 14:26

    Pati do twarzy też są fajne kremy opalające, mogę ci polecić to co sama używam dove summer glow to jest krem stopniowo brązujący dzięki czemu nie robią się zacieki i placki, są dwa rodzaje do jasnej i do ciemnej karnacji, ja swój krem dostałam w promocji jak kupowałam balsam dove :)

  20. zuza 10 maja 2008, 19:08

    ja stosuje opalanie natryskowe!!i bardzo polecam mam slicznie opalona skore.polecam.

  21. olaola89 22 czerwca 2008, 13:09

    Ja używałam już chyba wszystkich brązujących balsamów, tj. Ziaja, Dove, Kolastyna, Soraya, Lirene, Johnson's, Garnier, Avon, Oriflame.... Ale najbardziej mi odpowiada chyba dove i garnier.... Ładnie pachną i mają fajną konsystencję! Jednak zawsze trzeba pamiętać o peelingu! Bez tego przy bronzerach zostają okropne plamy, wyglądające niestety jak brud... ;)

  22. olaola89 22 czerwca 2008, 13:11

    Zuza opalanie natryskowe jest faktycznie fajną sprawą, ale niestety też kosztuje... 40 zł za opalanie, to ja za 40 zł mam 3 balsamy brązujące i mi na 3 miesiące starczą, a nie na jedną noc! :) Czytaj, na jedną impreze... hehe Pzdr :)

  23. Blair17 7 sierpnia 2008, 19:52

    Ziaja najtanszy balsam brazujacy jaki mialam i najlepszy :D opalenizna jest po nim brazowa a nie zolta, zapach tez da sie zniesc a schodzi rownomiernie :D

  24. nick Fruzia (Gość) 16 stycznia 2009, 12:15

    Najlepszy jest Dove Summer Glow :D :D :D :D :D :D

  25. nick Kasiaa (Gość) 10 kwietnia 2009, 22:43

    Samoopalacz, to według mnie straaaszne tragedia. Jeżeli nie wyjdzie Ci posmarowanie ciała.. na ciele są okropne smugi, na dodatek bywa, że skóra ma POMARAŃCZOWĄ barwę! ;p wiadomo- Chodząca piękność ;P
    Na dodatek po kilku stosowaniach warstwa samoopalacza "zciera się: co późnienj wygląda jak bym się z wodą pokłóciłą ;P (ubolewam ;) )
    A jeżelli zrobi się piling, to i tak na ciele jakies części po samoopalaczu zosatną i i tak mamy efekt "brudasa" ;P

Komentuj

W każdy piątek prześlemy darmowe podsumowanie nowości w modzie i urodzie.

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.