Peelingi medyczne

Fotogaleria (8 zdjęć)

Komentarze (35)

  1. nick pola (Gość) 28 maja 2007, 15:04

    ja preferuje codzinny peeling wieczorem wykonany moim żelem z granulkami yves rocher. Tez swietnie oczyszcza cere, a nie jest taki drogi, jak te w gabinetach kosmetycznych.

  2. nick Magda (Gość) 17 października 2007, 15:10

    Mam tradzik grudkowo-krostkowy,przy tym rowniez pzrebarwienia sloneczne i blizny potradzikowe.Probowalam paru peelingow,jednak efekt byl krotkotrwaly i nie satysfakcjonujacy.Moja Pani dermatolog poleca mi Yellow Peel.Jakich efektow moge sie po nim spodziewac?

  3. nick Andrzej (Gość) 8 marca 2008, 20:34

    Cczy te zabiegi mogą stosować tylko panie ?? ?

  4. nick dusia (Gość) 30 marca 2008, 20:01

    panowie też mogą oczywiście

  5. nick marek (Gość) 14 lipca 2008, 11:21

    zrobie sobie peeling w domu chyba

  6. nick gosia (Gość) 20 lipca 2008, 18:35

    Witam,
    ja mam problemy z tradzikiem na plecach, tez mam przebarwienia sloneczne(brazowe plamki na plecach), zaczelam niedawno stosowac BOCHENSKA LECZNICZA SÓL JODOWO-BROMOWA, jak narazie jest swietna, poprostui robie nia peeling pod prysznicem, biore w garsc i masuje plecy, potem po kapieli (prysznicu) wcieram balsam nawilzajacy i rano mam duuuzo ladniejsza skore na plecach. Kupilam ja w aptece, nie pamietam dokladnej ceny, ale za kilogram tej soli dalam okolo 8zl. Po tej soli ladnie mi schodza te brazowe plamki, ogolnie dla mnie jest swietna :) Mnie wystarcza ten peeling, bo jak sie robi go systematycznie (ja co dwa dni - koniecznie po godzinie 19, bo skora wtedy jest bardziej odporna) to sa widoczne efekty - a ja mialam baaaaaaardzo wielki problem z plecami :/ Aha jeszcze jedno, jezeli w ogole chcecie wyprobowac ja, to najpierw przeczytajcie przeciwwskazania. Powodzenia :-)

  7. nick Asia (Gość) 20 października 2008, 20:00

    tylko musicie pamietac ze nie wolno robic peelingu zbyt czesto! peeling mozna zrobic sobie raz w tygodnia, ale nie co dziennie

  8. nick iga (Gość) 22 kwietnia 2009, 12:08

    hej pozdrawiaw wsystkich borykających się z trądzikiem o matko jak to ładnie brzmi!!!!!!!ja mam ponad 30lat z tym trądem walcze od samego początku odkąd się pojawił robiłam wszystko i nie jestem zadowolona mam blizny i przebarwienia!koleżanki właściwie przyjaciółki mowią że przez tyle lat co walcze z tym ..... to autkiem bym zeżdziła że ho ho gdyż tyle kasy juz poszło na to g.....mialam robiony peeling ziołowy3 razy ,peeling azjatycki 2 ,neoderme 3razy,jakieś maseczki zabiegi nie do zliczenia,papki i o oo różności to co ja miałam robione to w tej chwili nie jestem wsanie wypisać a teraz planuje iść na green-peel!!!!!jestem ciekawa ?? ?aaa nie wspomniałam o oczyszczaniu ale ile razy to nie zlicze ze 150 razy?coś koło tego za tydzień znowu ide!jestem jak kólik doświadczalny a nikt pomóc nie może tylko kase by brali!!!!kiedyś liczyłam ile kasy na to wydaje ale przestałam w pewnym momencie bo bym wpadła w załamanie nerwowe !a mało brakowało!jak mi się przypomni to napisze!no i co wy na to mili ?? ?pozd

  9. nick hej (Gość) 7 sierpnia 2009, 21:02

    kurcze ja to dopiero mam problemn jakieś "guzy" na plecach i cholera jasna nie wiem co to jest a jest to okropne czasami wyć mi się chce;(
    nawet żaden dermatolog nie jest w stanie określić co to jest: :( Pojawia się najpierw guz nie widać gołym okiem ale czuć bo boli i jest wypukły po jakichś dwóch dniach robi się "coś" w środku i aż prosi się o wyjście to nie jest ropa ani żaden płyn Przy wyciśnięciu tego wychodzi taka kremowa "kulka" która da się zgnieść choć nie jest to łatwe wygląda to jak dojrzały wągier Oblecha mówię Wam Dl;atego proszę o Pomoc proszę Was baardzo pomóżcie mi zidentyfikować to coś
    Moje plecy po bliznach wyglądają okropnie oczyszczanie też nic nie daje bo wciąż wychodzą nowe dodam że dbam o siebie i nie jest to kwestia niedbałości
    Proszę o POmoc jeśli ktoś kiedyś o czymś takim może słyszał eh :( to mój nr gg 8205622

  10. nick do hej (Gość) 6 listopada 2011, 21:58

    a moze to jest tłuszczak albo kaszak ja miałat takie byłam z tym u chirurga oczywiscie zostalo to usuniete i jest ok , wiec polecam wizyte u tego specjalisty

  11. nick Sylwia (Gość) 7 listopada 2009, 15:00

    Na takie problemy kosmetyczka nie pomoze, dermatolog-watpie. Najwidoczniej sa to guzy spowodowane poprzez np. niewydolnosc watroby. Watroba przewaznie niedomaga po przyjmowaniu antybiotykow. Przyczyna z pewnoscia jest w srodku organizmu. Idz poprostu na ogolne badania-trawienie, krew itd. Zaznacz jakie masz problemy. Nie radze konsultacji z dermatologiem ( strata czasu i nerwy ), musi byc to lekarz od chorob wewnetrznych.
    Moja kosmetyczka jest prawdomowna i nie naciaga na kase wiec swoich klientow z podobnymi problemami wysyla na badania a nie do dermatologa.
    Mam nadzieje, ze troche pomoglam.
    Pozdrawiam.
    Sylwia.

  12. nick Sylwiaxxx (Gość) 10 listopada 2009, 13:12

    Iga, zacznij leczyc organizm od srodka. Odpowiednia dieta plus srodki zaradcze na pewno dadza lepszy efekt. Od pewnego czasu trzymam diete i nie jem rzeczy, ktore moj organizm nie toleruje. Widze duze zmiany!. Cera stala sie gladka, nie mam alergii, czuje sie znacznie lepiej.

  13. nick ania (Gość) 6 lutego 2010, 20:00

    jesli peeling nie spowodował duzego złuszczenia czy mozna go zrobic za tydzie i dłużej trzymac?

  14. nick ewcia25 (Gość) 29 czerwca 2010, 10:54

    witajcie, ja już chodziłam i na kwasy i na green peel, systematyczne czyszczenie twarzy, teraz mikordermabrazja. Efekty jak do tej pory znikome. A mam cerę bardzo tłustą, z dużymi porami na całej twarzy, podskórne guzki, kaszkę i przebarwienia. Gotowa jestem zaryzykować nawet peeling TCA bo jest bardzo mocny, ale mając jednocześnie skórw wrażliwą i alergiczną zwyczajnie się boję konsekwencji. taki już los tłustych cer. :( może ktoś kiedyś coś wymyśli. pozdrawiam

  15. nick sa (Gość) 7 sierpnia 2010, 19:51

    tez mam ten sam problem i czasem w lustro juz patrzyć nie mogę... ech :( odechciewa sie wszystkiego....wychodzic z domu, spotykac ze znajomymi... zostaje tylko siedzenie w domu i molendzenie nad marnym losem z nadzieją że kiedyś to minie.... tez jestem po serii zabiegów oczyszczania, kwasów i mikrodermabrazji.. niestety kiedy buzia dochodzi do normy po zabiegu pojawiają się nowe i nowe... jestem na hormonach, przyjmuje tez różne specyfiki z apteki oraz stosuje kosmeyki także apteczne... i co?...... :(

  16. modliszka1 24 marca 2011, 19:17

    JA uwazam ze własnie domowe sposoby niewiele daja i jak juz wiele z was wspominała,najlepiej jest iśc do porzadnego gabinetu i zrobic sobie taki zabieg nawet raz w tygodniu,ale pod okiem specjalisty.Tak bedzie bezpieczniej dla nas i naszej twarzy ;)

  17. nick soffia (Gość) 18 maja 2011, 18:16

    Zgadzam sie ,ja po zimie chodzilam bardzo czesto na peelingi do elite, teraz natomiast zmieniłam sobie zabiegi na nawilżajace poniewaz stwierdziłam,ze jesli mam zamiar sie opalac to najlepiej jesli teraz twarz byłaby przygotowana na intensywne promienie słoneczne.

  18. swimteam 4 sierpnia 2011, 23:20

    no tak wiadomo ze w domu zawsze wyjdzie peeling tanszy jednak raz na jakis czas fajnie isc do kosmetyczki i sie odprezyc

  19. majka22 8 sierpnia 2011, 16:00

    fajny artykuł

  20. Becky_Sharp 10 września 2011, 17:12

    Chyba będę musiała rozejrzeć się po ofertach salonów kosmetycznych i zobaczyć co proponują. I oczywiście w jakich cenach.

  21. Marinxa 15 września 2011, 9:55

    'ultradźwięki fajne ale chyba za drogie jak na efekty.... lepszy domowy peeling

  22. Becky_Sharp 25 września 2011, 19:24

    Oglądałam jeden program o urodzie i tam przeprowadzono peeling kwasem. Twarz tej osoby wyglądała bardzo brzydko przez pierwszy tydzień (schodziła jej skóra, była zaczerwieniona), ale później wyglądała bardzo łądnie. Zawsze trzeba się zapytać jak się będzie wyglądać po tym zabiegu. Kiedy zejdą efekty działania danej substancji. Bo może się okazać, że nie będziemy mogły wyjśc przez cały tydzień i pokazać się ludziom na oczy.

  23. jadziutka 25 września 2011, 20:22

    Peeling kawitacyjny polecam. Odświeża skórę i pomaga jej się regenerować

  24. martusia2221 16 grudnia 2011, 21:19

    ja robię peelingi w domu

  25. nick marysia (Gość) 12 maja 2012, 14:20

    robiłam głęboki piling skóra jest opuchnięta zabieg bardzo bolesny czekam na efekty

Komentuj

W każdy piątek prześlemy darmowe podsumowanie nowości w modzie i urodzie.

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.