Podoba Ci się?

Sznur bransoletek na ręce

W lecie - szczególnie na wakacjach - bardziej szalejemy z naszą garderobą. Wybieramy odważne kolory, krótkie spódnice, większe dekolty. Jeśli masz ochotę na biżuteryjne szaleństwo, nie żałuj sobie... bransoletek.

Nieważne czy wybierzesz srebrne, złote czy kolorowe. Bransoletki, wdzięcznie dzwoniące na ręce, zawsze wyglądają niezwykle kobieco. Ich brzęczenie z kolei, przyciąga wzrok do twoich dłoni. A o tym jaka jest siła kobiecych, zadbanych dłoni każdna z nas wie bardzo dobrze!

Jak widać, gwiazdy na zdjęciach nie ograniczały się tylko do bransoletek, mimo ich ilości. Jennifer Lopez ma i kolczyki, i bransoletki, i jeszcze wisior! My jednak polecamy iść śladem Sharone Stone i zrezygnować z dodatkowej biżuterii na rzecz np. fikuśnego dekoltu. Zbędne są także duże pierścionki, jak u Kimberly Stewart.

Kimberly Stewart Kimberly Stewart
Sharon Stone Sharon Stone
Jennifer Lopez Jennifer Lopez

Bransoletki kupisz nie tylko w sklepach z biżuterią, ale także z dodatkami i odzieżą (na zdj. Reserved).

Zazwyczaj są sprzedawane w kompletach, po kilka lub kilkanaście sztuk. Miej odwagę jednak mieszać ze sobą różne kolory, które dopełnią piękno twojej kreacji.

Wskazane jest też łączenie bransoletek z różnego tworzywa. Wszystko jednak z rozwagą i smakiem, by taki mix nie był zbyt kiczowaty.

Tagi: biżuteria, Jennifer Lopez, Sharone Stone, moda, dodatki, bransoletki, moda gwiazd

10 sekretów jak kupować

markowe ubrania taniej!

Ebook: 10 sekretów jak kupować markowe ubrania taniej

Poznaj 10 sekretów, dzięki którym uzyskasz dostęp do tańszych markowych ubrań! Pobierz ebook, w którym przedstawimy sposoby na kupowanie ubrań o wiele taniej

Pobierz dzisiaj za darmo!

Wysyłając ten formularz akceptujesz Regulamin serwisu. Nie sprzedajemy i nie przekazujemy informacji o naszych użytkownikach podmiotom trzecim.

Forum

Komentarze (17)

  1. nick <3 (Gość) 2 sierpnia 2007, 21:49

    nie lubie mieć tyle żelastwa na rękach;/

  2. Agniecha 3 sierpnia 2007, 21:30

    No może tyle to przesada, ale ogolnie podobaja mi sie brzeczace bransoletki na rekach... wydaje mi sie,ze tak 5 wystarczy.

  3. Anedia 20 sierpnia 2007, 23:51

    Ja ostatnio kupiłam świetną pozłacaną bransoletkę - jest w niej chyba 10 albo 12 takich cieńkich bansolotek ale są połączone razem i dzięki temu na pewno ich nie pogubię :) są w formie takiego pół okręgu który zaciska się na ręce. Ale jedna wada - nie brzęczą :)

  4. nick Bezzębna Polska (Gość) 23 sierpnia 2007, 18:33

    Kupiłam kilka połączonych ze sobą w New Yorkerze - po kilku razach zeskrobało mi się sreberko ;(

  5. kim 23 sierpnia 2007, 19:33

    Taaaak...mnie tez to niestety spotkało. tylko bransoletki byly z c&a.

  6. nick Klaudia;p (Gość) 2 września 2007, 14:56

    Kocham bransoletki i czym ich wiecej tym lepiej... sa boskie ;p pozdro dla tych ktorzy maja takie zdanie jak ja;*

  7. nick zainspirowana (Gość) 16 września 2007, 15:36

    no metalowe bransoletki są OK i zawsze w modzie, jedyna wada że gdy siedze w szkole na lekcji to robią niepotrzebny hałas :D

  8. nick Kola (Gość) 2 kwietnia 2009, 20:03

    Aj ja byłam mogła nosić i ności takie bransoletki. Uwielbiam. Kiedyś kol. spytała się mnie czy noszę je żeby się pochwalić czy dlatego,że zwyczajnie lubie miec coś na ręce. Jak myślicie co odp. ?

    Pozdrawiam branseloholiczki :* ! :D !

  9. nick :) (Gość) 17 maja 2009, 10:59

    A ja kocham te brasoletki mam w zasadzie 12 lat ale i tak jestem jak choinka ;) xD

  10. Becky_Sharp 11 lipca 2011, 10:29

    Te branzoletki są niepraktyczne w momencie jak się pisze. Bardzo przeszkadzają i robią niepotrzebny hałas.

  11. Zakamarki_Mody 16 lipca 2011, 22:31

    lubię bransolety :)

  12. martusia2221 6 sierpnia 2011, 19:55

    uwielbiam bransoletki

  13. nick , faneczka . ;] (Gość) 15 sierpnia 2011, 18:34

    , ja aktualnie na prawej ręce (nie noszę na lewej) mam 74 bransoletki . ; ]

  14. swimteam 18 sierpnia 2011, 17:29

    Bardzo lubię ten typ biżuterii wygląda bardzo dobrze!

  15. gwiazdeczka155 29 sierpnia 2011, 10:53

    bardzo mi sie podobaja bransolety-im wiecej, tym lepiej, ale nie na codzien.

  16. patrycjuncia 30 sierpnia 2011, 7:46

    podoba mi się , fajnie wyglądają

  17. Moniaaa2255 18 października 2011, 10:28

    bardzo fajne bransoletki-mam takie

Komentuj

W każdy piątek prześlemy darmowe podsumowanie nowości w modzie i urodzie.

Dodaj swój salon

Zobacz jak łatwo możesz pozyskać klientów dodając swój salon urody do katalogu Salonów Stylistka!

ZOBACZ

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.