Podoba Ci się?

Wrangler - Obchodzi 70. urodziny!

W roku 1966, w jednym ze swoich wydań, Newsweek opisał styl życia, problemy i przekonania młodych Amerykanów. Okładkę zdobiła fotografia, przedstawiająca parę nastolatków ubranych w dżinsy Wrangler. Dokładnie wtedy, w połowie lat 60., ta słynna amerykańska marka denimowa miała już za sobą niemałą rewolucję.

Z marki, której funkcjonalne i praktyczne produkty cenione były głównie przez miłośników rodeo i natury, przeistoczyła się w obiekt zainteresowania postępowych mieszkańców wielkich miast. Właśnie w tym czasie Wrangler stał się ulubioną marką młodzieży. Podobnie jest dzisiaj! W tym roku marka świętuje swoje 70. urodziny, celebrując jednocześnie 70 długich lat, podczas których zasłynęła ze swojej postępowości, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się potrzeby swoich fanów.

Obchody tych wyjątkowych urodzin Wrangler rozpoczyna już w kwietniu od wypuszczenia specjalnej kolekcji,nowego logo „Wrangler 70 Years”, wykorzystującego krój pisma Kabel, oraz nowej kampanii reklamowej. Wszystkie z nich sięgają po inspirację do archiwów marki i na nowo reinterpretują szalone lata 70., twórcze podejście do denimu z tamtego okresu i optymistyczny nastrój ówczesnej kultury młodzieżowej. Kampania i kolekcja idealnie wpisują się w silny nostalgiczny trend i tęsknotę za przeszłością.

Jubileuszowa kolekcja to przede wszystkim denim w autentycznym spraniu i jasnoniebieskim odcieniu. W linii dla mężczyzn pojawią się regularne spodnie ze zwężaną nogawką, a dla kobiet fason retro z prostą nogawką, dzwony oraz szorty w stylu pin-up. Wyróżniającą się cechą tej odważnej kolekcji są retro nadruki na koszulkach i pomysłowa zabawa kultowym logo z tęczą. Kolorowa tęcza jest tutaj idealną metaforą radości lat 70. Znajdziecie ją nie tylko na topach i dżinsach, ale również na czapkach z daszkiem, plecakach i torebkach biodrowych. Na tym nowości się nie kończą! Duch tamtych gorących lat, festiwali i zabawy pojawi się również w kolekcji premium stworzonej wspólnie z Peterem Maxem, słynnym artystą pop-artu, kojarzonym między innymi z Summer of Love.

Kampania „Wrangler 70 Years”, zarówno w formie drukowanej, jak i w mediach społecznościowych, nawiązuje bezpośrednio do kolekcji i robi to w stylu edytoriali z lat 70., z charakterystycznymi zbliżeniami detali i bawiąc się dwuznacznością. Podsumowując, kolekcja i towarzysząca jej kampania są podróżą w odległe lata Wrangler, która w wysmakowany sposób łączy przeszłość z teraźniejszością.

Tagi: Wrangler, kampania, 70 Years Wrangler, moda, dżinsy, denim

10 sekretów jak kupować

markowe ubrania taniej!

Ebook: 10 sekretów jak kupować markowe ubrania taniej

Poznaj 10 sekretów, dzięki którym uzyskasz dostęp do tańszych markowych ubrań! Pobierz ebook, w którym przedstawimy sposoby na kupowanie ubrań o wiele taniej

Pobierz dzisiaj za darmo!

Wysyłając ten formularz akceptujesz Regulamin serwisu. Nie sprzedajemy i nie przekazujemy informacji o naszych użytkownikach podmiotom trzecim.

Forum

Komentuj

W każdy piątek prześlemy darmowe podsumowanie nowości w modzie i urodzie.

1
zaloguj się do

nie masz konta? zarejestruj się, to tylko kilka sekund!

Zamknij

zapomniałeś hasła?

zarejestruj się w

masz już konto? zaloguj się

Zamknij

dodaj do
Zamknij
Dodaj do stylistka +

Przeciągnij przycisk na pasek ulubionych w przeglądarce.Wygodnie dodawaj zdjęcia i rzeczy ze stron, które odwiedzasz.